Hyvätuloinen wärtsilä nyt varmaan rahoittaa sportin suosta
wärtsilä rahoittaa
21
474
Vastaukset
- Anonyymi
uuu
- Anonyymi
uuu
- Anonyymi
Suosta on vaikeaa nousta, jos taskut on täynnä rahaa. Sen Wärtsiläkin tietää.
- Anonyymi
Asiat hoidetaan, joo.
- Anonyymi
Sport on lehtitietojen mukaan saanut mukavasti yksityistä tukea taloudensa hoitoon, sillä lailla!
- Anonyymi
Sport voitti taas!
- Anonyymi00008
Sportia on tuettu vuosia, mitään menestystä ei ole oikeasti tullut silti. Ihmettelen jos yhä annetaan suuret määrät rahaa.
- Anonyymi00009
Rahat käytetään tyhmästi. Antakaa ne köyhille
- Anonyymi00011
Kenelle siis?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kenelle siis?
Siis ihmisille jotka on köyhiä? Mitä et ymmärrä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Siis ihmisille jotka on köyhiä? Mitä et ymmärrä.
Oletko sinä köyhä?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oletko sinä köyhä?
Ei liity aiheeseen.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei liity aiheeseen.
Olisit kuvaillut mikä se köyhä on, olis hyvä tietää. Eihän rahoja voi alkaa kylvämään kelle vain.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olisit kuvaillut mikä se köyhä on, olis hyvä tietää. Eihän rahoja voi alkaa kylvämään kelle vain.
Vaikka he jotka elää köyhyysrajan alapuolella? Tyhmä kysymys.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Vaikka he jotka elää köyhyysrajan alapuolella? Tyhmä kysymys.
Kuka määrittelee sen 'rajan'? Ei laissa ole sellaista ainakaan.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kuka määrittelee sen 'rajan'? Ei laissa ole sellaista ainakaan.
Vaikka 1530 euroa kuukaudessa.
https://www.soste.fi/uutiset/koyhyys-lisaantyi-ja-syveni-viime-vuonna-koyhia-lapsia-jo-yli-137-000/
- Anonyymi00010
Kaikkien lapset eivät edes pysty vanhempain vuosituloilla harrastamaan,lätkää.
Paljon jää ulos ,todella kehityskykyistä nuorisoa.Vuosimaksut ja kasvavan nuoren varusteet gvuosittain vie jo eurot päälle vielä lisä kustannukset,Vaasan kaupunki kuuluu niihin kuntiin,jossa lapset eivät olle läheskään samalla viivalla,veronmaksajiksi jäävät lasten vanhemmat,eurot kyllä jaetaan yrittäjille. Mitä jää nuorisolle,ei edes kesätyöpaikkoja. Talkootyötä voisi Kaupunki euroitaa nuorten harrastuksiin,harrastuskohteissa.- Anonyymi00018
Jääkiekko ei ole köyhien laji. Ei kentällä, eikä katsomossa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jääkiekko ei ole köyhien laji. Ei kentällä, eikä katsomossa.
Sitte Vaasakin voisi alkaa alasajaa,areenaansa.Jaka jakaa köyhille kunnalisveroeurojaan.jotta lapsemme voisivat paremmmin.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jääkiekko ei ole köyhien laji. Ei kentällä, eikä katsomossa.
Mitä köyhät voi pelata. Jalkapalloa. Nappulakengät ja säärisuojat vain.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mitä köyhät voi pelata. Jalkapalloa. Nappulakengät ja säärisuojat vain.
Kentälle vaan ja potkimaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438