Vasaramäen koulu, Turku

Anonyymi-ap

Ihan mitä vaan tästä koulusta?

11

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mukavat opettajat ainakin on ehdottomasti

• Anonyymi

Onko jollekin opettanut matemaattisia aineita Outi tuolla koulussa? Olisko ehkä sukunimi ollu V-kirjaimella alkava.

• Anonyymi

Mulle on ja siis super kiva ope ihan käsi sydämellä tän sanon

• Anonyymi

Jos hän on ollu jo 2015, niin varmaan mua opettanut aika nuori oli silloin nyt tietenkin jotain yli 40 jo. Muistan siis et joku Outi mua opetti, mutta en tiedä oliko sama ja siis siinä tapauksessa todennäköisesti oli, jos hän on 2015 ollut jo Vasaramäessä.

• Anonyymi

Turun parhaan maineen omaava koulu

• Anonyymi

Siis on oikeestikkin siis laittaisin mun lapset tänne, jos asuisin Turussa ja vaikka asuisin ihan eri puolella kaupunkia.

• Anonyymi

Nyt kaikki vaan kertomaan jotain et saadaan paljon kommentteja

• Anonyymi

Hyvä koulu

• Anonyymi

Tämä yläkoulun rehtori on ainakin täysi sekopähullu.

• Anonyymi

huomasin tarjouksista että HP myy vähän jo vanhenuita läppäreitä jotain Elite Bookiakin alennuksilla kaupoissa voi olla intelin i7 prosessorikin.

• Anonyymi

Joo rehtorista on kyllä paljon juttuja kuullut. Kuulemma joku hullu ja joku vielä kuolee tuonne kouluun sen takia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      139
      3857
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      328
      2754
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2219
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      45
      2053
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      14
      1803
    6. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      11
      1565
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      140
      1290
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      93
      1222
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      90
      1043
    10. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      54
      1021
    Aihe