Nykyisten näyttää ja tuntuu että aika moni ei edes tarvitse olla kovin nuorikaan niin Veli ja Sisko harrastaa seksiä keskenään, mitä mieltä muut ovat, Ei minun mielestä mitään jos sopivat asiat keskenään, Tuskin mitä tännekin kirjoitettu niin kaikki on ihan satuakaan. Kuka on samaa mieltä tai muuta mieltä.
seksihalut
6
1281
Vastaukset
- Anonyymi
En ole nähnyt mutta olen kuullut 5 eri sisarusparin nussivan.Kivaa tuntui olevan,tiedän omasta kokemuksesta.
- Anonyymi
Tuo ei pidä paikkaansa kuin sinun omissa sairaissa kuvitelmissa.
- Anonyymi
Me terveet emme fantasioi sukurutsasta, onko liian vaikea vammaisen ymmärtää?
- Anonyymi
Eipä ole kokemusta enkä myös tunne ketään joka tuota harrastaisi, mutta olisi ihana päästä katselemaan jonkun sisarusparin rakastelua.
Ehkä jopa päästä kimppaan mukaan.
M42- Anonyymi
juuh,en ole itsekkään päässyt siskoa painamaan mutta kuullut olen kun sitä on painettu ja vitsi et teki hyvää kuulla,,harmi kun en saanut nähdä
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735132- 534271
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933629- 502729
- 201949
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 1151754
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981501- 711095
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461073