Onko mitään hyvää missään?

Anonyymi-ap

Kun täällä lukee näitä viestejä, niin tuntuu ettei Orimattilassa ole mitään hyvää ja kaikki on pers**lleen! Kaikki on huonosti ja kaikki uudet asiat on todella huonoja! Kaikki asiat tehdään orimattilalaisia vastaan ja mitään ei osata tehdä!

Aikuisten oikeesti! Onko todella noin pahamieli, ettei mikään kelpaa ja kaikki vit**taa?

33

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sehän on orimattilalaisten perusluonne :)

• Anonyymi

"pahamieli"

Älykkyydestä kai enemmänkin kyse, kun ei haluta hukata rahaa... varsinkaan laittomuuksiin.

• Anonyymi

...ja niistä valokuitujutuista voit lukea ympäri maata. Näkyy olevan tosi-tosi-TOSI paljon mielensäpahoittajia tässä valtiossa. Oisko ehkä niissä valokuidunvetäjissä silti se vika siis eikä siinä ettei ihmiset tykkää "uusista asioista" ja "kehityksestä"? ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...ja niistä valokuitujutuista voit lukea ympäri maata. Näkyy olevan tosi-tosi-TOSI paljon mielensäpahoittajia tässä valtiossa. Oisko ehkä niissä valokuidunvetäjissä silti se vika siis eikä siinä ettei ihmiset tykkää "uusista asioista" ja "kehityksestä"? ;)

....Siinä moni katsoo nurmikoitaan ja toteaa että "Ennen oli parempi" :(

• Anonyymi

Perussuomalaisille iso kiitos hienosti hoidetuista kaupungin asioista. Orimattila vaurastuu kun muut kunnat köyhtyvät.

• Anonyymi

No just näin🙈🙈

• Anonyymi

Kaupungille iso kiitos kun teki Erkontielle bonusmutkan. On kiva siitä körötellä kirkolle.

• Anonyymi

Tosi hienoa kun kaupunki myy Jymylinnan ja Salusjärven leirikeskuksen. Hirveet käyttökulut ja kumpikin tarvisi ison remontin jossa ei milli riitä. Ennen ne rahat uuteen monitoimipaikkaan.

• Anonyymi

Iso kiitos myös siitä kun Orimattilan tuloveroprosentti ei nouse ensi vuodelle. Se kertoo että talous on kunnossa verrattuna moniin muihin kuntiin jotka ovat isoissa vaikeuksissa. Kenen ansiota varmaan myös persujen tiukan talouskuurin.

• Anonyymi

Jos olet sun äitin isän serkun veli, niin ei voi muuta odottaa....

• Anonyymi

Ihan hyvinhän sulla menee. Osaat kirjoittaa ja todennäköisesti myös lukeakin. Älä stressaa

• Anonyymi

Ulkopaikkakuntalaisena Orimattila on ollut esillä vain väkivallasta ja kaahareista.

• Anonyymi

Joo ei täällä ulkopaikkakuntalainen oikeen tutustu ihmisiin kun kaikki ovat sisäänpäin lämpiävää porukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei täällä ulkopaikkakuntalainen oikeen tutustu ihmisiin kun kaikki ovat sisäänpäin lämpiävää porukkaa.

Toi on huuhaata. Ei tässä koskaan ole mitään erotusta tehty ulkopaikkakuntalaisten kanssa. Olen paikallinen, syntynyt ja kasvanut täällä ja sama meno on ihan joka suuntaan. Siinä vain muualta tulleilla ei ole sitä vähäänkään puskuria apuna. Minun "vahvuus" on se että en muusta edes tiedä ja olen JO-traumatisoitunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on huuhaata. Ei tässä koskaan ole mitään erotusta tehty ulkopaikkakuntalaisten kanssa. Olen paikallinen, syntynyt ja kasvanut täällä ja sama meno on ihan joka suuntaan. Siinä vain muualta tulleilla ei ole sitä vähäänkään puskuria apuna. Minun "vahvuus" on se että en muusta edes tiedä ja olen JO-traumatisoitunut.

...Veikkaisin että vain traumatisoituneilla, narkkareilla, pedofiileillä ja näiden kaikkien erilaisilla yhdistelmissä on mahdollisuutta pärjätä täällä. Sitä sanotaan monesta, mutta oikeasti Orimattilassa asuakseen täytyy olla hullu tai vahvasti aineissa 24/7. Muullaisia en edes tunne.

• Anonyymi

On tosi kiva olla kiva Orimattilalainen. Näen isolla kirkolla käydessäni vain iloisia Orimattilalaisia.

• Anonyymi

Palojokea aina mollataan mutta miun mielestä se on hyvä juurinoin. Kuvastaa leppoisaa Orimattilalaisten menoa. Hiljaa virtaa kuin Don.

• Anonyymi

Eikös teillä tapettukin joku nuori justiinsa?

• Anonyymi

Aijemmin oli negatiivinen ilma piiri mutta persujen tartuttua remmiin niin henki on nykysin hyvä kaupunkilaisilla.

• Anonyymi

OA kamppanja on nostanu Orimattilan imagoa. Henna on hyvä hanke.

• Anonyymi

joo, mutta se Skutsissa oli ärsyttävä eli oli parempi kuin edellinen. Hyvä vaan :) Kiitos. On neutraali ja hyvä slogan ja kuva.

• Anonyymi

Orimattilassa on kaikilla hyvä olla ja asua. Ennää ei ole roskisdyykkareita eikä juoppoja katukuvassa.

• Anonyymi

Just kävin K-superissa ja ostin paljon hyvää. Orimattilassa on kyllä.

• Anonyymi

Miksi keski-ikäinen peräkamarin poika ostaa tampooneja itselleen? Herää kysymys

• Anonyymi

Ärrän terassi on hyvä.. Tosin hiukan kylmä näillä keleillä.

• Anonyymi

Mikä terassi on lämmitettynä näin kylminä aikoina?

• Anonyymi

Uuden Prisman kauppakäytävä on hieno. Alko ja apteekki hyvin sijoitettu. Marenki tulee Erkontien puolen kulmaan. Sieltä on tosiaan hankala kytätä muita kuten ennen.

• Anonyymi
        UUSI

Voi sua. Pitääkö hommata tutti?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sua. Pitääkö hommata tutti?

Sinä itse sitä tarvitset.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä itse sitä tarvitset.

Ai miksi muka?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai miksi muka?

Valitat, kun toinen laittaa tänne ilmeisen tosiasian. Totuus kai sattuu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valitat, kun toinen laittaa tänne ilmeisen tosiasian. Totuus kai sattuu.

Juuri näin, totus sattuu.
        Prisman käytävä on hieno ja tosi asia on myös se ettei uudesta Marengista pääse enää kyttäämään ohikulkijoita kuin ennen.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää löytyy vaikka mitä. Kaupungin oman yritys barometrin mukaan Orimattila on yritysystävällinen kunta Päijät hämeessä. Meillä on nykyisin mukava ylin johto ja persujen ahkerat vastuuta kantavat. Kovasti nyt Prisman pihamaahan satsataan ja laitetaan kaunista kivetystä satoja neliöitä. Tulee ihan hesan fiilis niistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe