Kun täällä lukee näitä viestejä, niin tuntuu ettei Orimattilassa ole mitään hyvää ja kaikki on pers**lleen! Kaikki on huonosti ja kaikki uudet asiat on todella huonoja! Kaikki asiat tehdään orimattilalaisia vastaan ja mitään ei osata tehdä!
Aikuisten oikeesti! Onko todella noin pahamieli, ettei mikään kelpaa ja kaikki vit**taa?
Onko mitään hyvää missään?
33
317
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän on orimattilalaisten perusluonne :)
- Anonyymi
"pahamieli"
Älykkyydestä kai enemmänkin kyse, kun ei haluta hukata rahaa... varsinkaan laittomuuksiin.- Anonyymi
...ja niistä valokuitujutuista voit lukea ympäri maata. Näkyy olevan tosi-tosi-TOSI paljon mielensäpahoittajia tässä valtiossa. Oisko ehkä niissä valokuidunvetäjissä silti se vika siis eikä siinä ettei ihmiset tykkää "uusista asioista" ja "kehityksestä"? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...ja niistä valokuitujutuista voit lukea ympäri maata. Näkyy olevan tosi-tosi-TOSI paljon mielensäpahoittajia tässä valtiossa. Oisko ehkä niissä valokuidunvetäjissä silti se vika siis eikä siinä ettei ihmiset tykkää "uusista asioista" ja "kehityksestä"? ;)
....Siinä moni katsoo nurmikoitaan ja toteaa että "Ennen oli parempi" :(
- Anonyymi
Perussuomalaisille iso kiitos hienosti hoidetuista kaupungin asioista. Orimattila vaurastuu kun muut kunnat köyhtyvät.
- Anonyymi
No just näin🙈🙈
- Anonyymi
Kaupungille iso kiitos kun teki Erkontielle bonusmutkan. On kiva siitä körötellä kirkolle.
- Anonyymi
Tosi hienoa kun kaupunki myy Jymylinnan ja Salusjärven leirikeskuksen. Hirveet käyttökulut ja kumpikin tarvisi ison remontin jossa ei milli riitä. Ennen ne rahat uuteen monitoimipaikkaan.
- Anonyymi
Iso kiitos myös siitä kun Orimattilan tuloveroprosentti ei nouse ensi vuodelle. Se kertoo että talous on kunnossa verrattuna moniin muihin kuntiin jotka ovat isoissa vaikeuksissa. Kenen ansiota varmaan myös persujen tiukan talouskuurin.
- Anonyymi
Jos olet sun äitin isän serkun veli, niin ei voi muuta odottaa....
- Anonyymi
Ihan hyvinhän sulla menee. Osaat kirjoittaa ja todennäköisesti myös lukeakin. Älä stressaa
- Anonyymi
Ulkopaikkakuntalaisena Orimattila on ollut esillä vain väkivallasta ja kaahareista.
- Anonyymi
Joo ei täällä ulkopaikkakuntalainen oikeen tutustu ihmisiin kun kaikki ovat sisäänpäin lämpiävää porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei täällä ulkopaikkakuntalainen oikeen tutustu ihmisiin kun kaikki ovat sisäänpäin lämpiävää porukkaa.
Toi on huuhaata. Ei tässä koskaan ole mitään erotusta tehty ulkopaikkakuntalaisten kanssa. Olen paikallinen, syntynyt ja kasvanut täällä ja sama meno on ihan joka suuntaan. Siinä vain muualta tulleilla ei ole sitä vähäänkään puskuria apuna. Minun "vahvuus" on se että en muusta edes tiedä ja olen JO-traumatisoitunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on huuhaata. Ei tässä koskaan ole mitään erotusta tehty ulkopaikkakuntalaisten kanssa. Olen paikallinen, syntynyt ja kasvanut täällä ja sama meno on ihan joka suuntaan. Siinä vain muualta tulleilla ei ole sitä vähäänkään puskuria apuna. Minun "vahvuus" on se että en muusta edes tiedä ja olen JO-traumatisoitunut.
...Veikkaisin että vain traumatisoituneilla, narkkareilla, pedofiileillä ja näiden kaikkien erilaisilla yhdistelmissä on mahdollisuutta pärjätä täällä. Sitä sanotaan monesta, mutta oikeasti Orimattilassa asuakseen täytyy olla hullu tai vahvasti aineissa 24/7. Muullaisia en edes tunne.
- Anonyymi
On tosi kiva olla kiva Orimattilalainen. Näen isolla kirkolla käydessäni vain iloisia Orimattilalaisia.
- Anonyymi
Palojokea aina mollataan mutta miun mielestä se on hyvä juurinoin. Kuvastaa leppoisaa Orimattilalaisten menoa. Hiljaa virtaa kuin Don.
- Anonyymi
Eikös teillä tapettukin joku nuori justiinsa?
- Anonyymi
Aijemmin oli negatiivinen ilma piiri mutta persujen tartuttua remmiin niin henki on nykysin hyvä kaupunkilaisilla.
- Anonyymi
OA kamppanja on nostanu Orimattilan imagoa. Henna on hyvä hanke.
- Anonyymi
joo, mutta se Skutsissa oli ärsyttävä eli oli parempi kuin edellinen. Hyvä vaan :) Kiitos. On neutraali ja hyvä slogan ja kuva.
- Anonyymi
Orimattilassa on kaikilla hyvä olla ja asua. Ennää ei ole roskisdyykkareita eikä juoppoja katukuvassa.
- Anonyymi
Just kävin K-superissa ja ostin paljon hyvää. Orimattilassa on kyllä.
- Anonyymi
Miksi keski-ikäinen peräkamarin poika ostaa tampooneja itselleen? Herää kysymys
- Anonyymi
Ärrän terassi on hyvä.. Tosin hiukan kylmä näillä keleillä.
- Anonyymi
Mikä terassi on lämmitettynä näin kylminä aikoina?
- Anonyymi
Uuden Prisman kauppakäytävä on hieno. Alko ja apteekki hyvin sijoitettu. Marenki tulee Erkontien puolen kulmaan. Sieltä on tosiaan hankala kytätä muita kuten ennen.
- AnonyymiUUSI
Voi sua. Pitääkö hommata tutti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi sua. Pitääkö hommata tutti?
Sinä itse sitä tarvitset.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä itse sitä tarvitset.
Ai miksi muka?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai miksi muka?
Valitat, kun toinen laittaa tänne ilmeisen tosiasian. Totuus kai sattuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valitat, kun toinen laittaa tänne ilmeisen tosiasian. Totuus kai sattuu.
Juuri näin, totus sattuu.
Prisman käytävä on hieno ja tosi asia on myös se ettei uudesta Marengista pääse enää kyttäämään ohikulkijoita kuin ennen.
- AnonyymiUUSI
Hyvää löytyy vaikka mitä. Kaupungin oman yritys barometrin mukaan Orimattila on yritysystävällinen kunta Päijät hämeessä. Meillä on nykyisin mukava ylin johto ja persujen ahkerat vastuuta kantavat. Kovasti nyt Prisman pihamaahan satsataan ja laitetaan kaunista kivetystä satoja neliöitä. Tulee ihan hesan fiilis niistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138