Voi kuulkaa rakkaat ko tapahtuu kummia, miun serkkuin Timitri on saanu semmosen hullun ajatuksen että hän on juuli ja hän haluaa että häntä sanotaan Desireeksi! Hän vain päivät pitkät kulkee röijysä ja yrittää puhua kimiälä äänelä niinkö juulit ja lirkutella muile jeenoile, hävettää hirveästi meijän sakkien puolesta hänen toiminta. Hää on tinalo niinkö koni oisi häntä päähän potkassu!!!! Mitä voi tehä että rakas serkku palautuu omaksi ittekseen???? Tiikeri palsamia koetettu, ei tehonnu!!!
Mitä tehdä serkulle
8
291
Vastaukset
- Anonyymi
Voi hyvänen aika! Ikävä kyllä tilanne on sellainen että ei siihen muu auta kuin virallinen sukupuolen muutos. Se tapahtuu kätevästi ilmoituksella väestörekisteriin (maistraatti tai kirkkoherran virasto) ja sitten pikku leikkauksella. Jos itse kustantaa leikkauksen niin ei tarvitse jonotella - julkisella puolella voi olla jonoa.
Paljon onnea Desireelle uuden sukupuolen johdosta!
PS. Olen sinkku, saisinko Desireestä kuvan ja ns klassiset tiedot sitten kun leikkaus on tehty. Omat lähetän vastavuoroisesti. - Anonyymi
Mielisairaalaan!
- Anonyymi
Saako transjeenot bög-eläkettä?
- Anonyymi
Jos Desiree säästää peelon ja karvaisen rinsan niin mie hänet otan vaimoksi.
Oriveen rikhartti vaan - Anonyymi
Miun Mertsi-serkku on täysin seonnu. Se luulee asuvansa Gayman-saarilla vaikka on hullujen huoneessa Niuvanniemellä. Älkää hyvät sakit uskoko sen puheita! Mie otan yhteyttä Niuvaan että eivät enää anna sen kirjutella nettiin. Häpijäks on Mertsi sakileen ja kaikille kaaleille!
Kirjutti Mertsin Timitri-serkku- Anonyymi
Mie en ymmärrä miksi sille tinalole emänsäkoinijale on ees annettu yhteys jeenonettiin.
- Anonyymi
Mertsi on miun serkku kanssa ja kerran kuussa pääsee koinulomalle.
Rainer vaan
- Anonyymi
Ei tarvii leikkausta,kaks tiiltä ajjaa saman asian.Kivuton toimenpie jos ei peukalot jää välliin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675800Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344274Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.971916- 631445
- 2611137
- 471132
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126989Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49826Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31753Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39725