tompelot nuoret vartijat ilman elämän kokemusta vittuilevat jokaiselle
ei ihme että lapset voivat pahoin kun heitä vainoataan lakkaamatta
tulisi loppu vartijoiden sadismille
eivät erota ikäluokat ja kohtelevat ihmisiä alentavan sikamaisesti
vartijat vittuilevat suoraan eikä kukaan mahda heille mitään
4
232
Vastaukset
- Anonyymi
Törmäsin kerran mamu vartijaan jo oli olevinaan isokin herra hhehehhhhhhh. Surkea piipittäjä. Minä voitin
- Anonyymi
Totta! Ja suomalaiset kumartaa niitä kun tekevat hyvää työtä!
Sikamainen moraali ja perverssi mieli. Sinne otetaan häiriintyneitä uhoojia ne ovat ensisijalla valinnassa on etu alalla olla täyttä ymmärrystä vaille.
Erityisesti ulkomaalaisille vinoillaan toivossa että suuttuvat sitten voivat viedä säilöönottoon jossa villi meno eikä kameroita missään. Jos teet valituksen vartijat tekaisevat juttuja sinun syyksi ja heitä yleensä monta ja sinä ehkä yksin.
Vievät säilöön ilman syytä.
Mietin usein että miten tallainen toimita voidaan sallia?
Tietävätkö päättäjät tällaisesta ? Tämä toiminta on tavallaan rikollisjärjestön toimintaa mutta sallittua sellaista koska profiloituu vartioijina eli ts ihmisen puolustajina väkivallalta! Nämä firmat pitäisi tutkia ja heidän toimintansa. - Anonyymi
TEkevät syyttömistä ihmisistä rikollisia.
- Anonyymi
Ei minulla ole koskaan ollut vartijoiden kanssa ongelmia. Johtuisikohan siitä, että en perseile?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634976
- 734022
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2683703- 1213177
- 482964
- 232638
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3042440Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192256- 381963
- 1081912