Taas se aika kun hiipparit liikkeellä!myös
Pikkukossit omilla pahuuksillaan varokaahan törmäämästä toisiinne😅
Ikkunantakana
11
1308
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjastolautakunnan varajäsenenä otan jakkaran mukaan niin yletyn paremmin kurkistelemaan kilttejä lapsia joulun aikaan.
- Anonyymi
Törkeä kirjoitus, sinulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkeä kirjoitus, sinulta.
Huume nistin kirjoituksia, antaa mennä toisesta korvasta ohi.
- Anonyymi
kyllä täällä kannuksesa pitäisi laittaa nuo pikkukossit kuriin ja nuhteeseen,tänne pitää saada samanlainen kuri kun on saksassa eli ilta 9 jälkeen alaikäiset marssii kotiinsa tai jos polizei tavoittaa heidät ramppaamasta polizei vie heidät kotiinsa systeemi toimii
- Anonyymi
Pitäskö sun jutella lääkärin kans nuista "hiippareista".
- Anonyymi
aloittaja on täysin oikeassa.kyllä ne pikkukossit pitää saada täällä kannuksesa vihdoinki kuriin ja nuhteeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aloittaja on täysin oikeassa.kyllä ne pikkukossit pitää saada täällä kannuksesa vihdoinki kuriin ja nuhteeseen
sulla ne pikkupoikafantasiat jatkuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sulla ne pikkupoikafantasiat jatkuu
rauhoituppa siellä poika
- Anonyymi
Ite oon impannut yhteensä varmaan kymmeniä tunteja ja oon 100% kunnossa vaikka oon impaanut varmaan 100 tuntiakin impannut
- Anonyymi
Huomaa sen. Piripäät näillä sivuilla kirjoittaa.
- Anonyymi
Lämmin aika alkaa, voi hiiviskellä vaikka koko yön
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565