Taas se aika kun hiipparit liikkeellä!myös
Pikkukossit omilla pahuuksillaan varokaahan törmäämästä toisiinne😅
Ikkunantakana
11
1235
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjastolautakunnan varajäsenenä otan jakkaran mukaan niin yletyn paremmin kurkistelemaan kilttejä lapsia joulun aikaan.
- Anonyymi
Törkeä kirjoitus, sinulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkeä kirjoitus, sinulta.
Huume nistin kirjoituksia, antaa mennä toisesta korvasta ohi.
- Anonyymi
kyllä täällä kannuksesa pitäisi laittaa nuo pikkukossit kuriin ja nuhteeseen,tänne pitää saada samanlainen kuri kun on saksassa eli ilta 9 jälkeen alaikäiset marssii kotiinsa tai jos polizei tavoittaa heidät ramppaamasta polizei vie heidät kotiinsa systeemi toimii
- Anonyymi
Pitäskö sun jutella lääkärin kans nuista "hiippareista".
- Anonyymi
aloittaja on täysin oikeassa.kyllä ne pikkukossit pitää saada täällä kannuksesa vihdoinki kuriin ja nuhteeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aloittaja on täysin oikeassa.kyllä ne pikkukossit pitää saada täällä kannuksesa vihdoinki kuriin ja nuhteeseen
sulla ne pikkupoikafantasiat jatkuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sulla ne pikkupoikafantasiat jatkuu
rauhoituppa siellä poika
- Anonyymi
Ite oon impannut yhteensä varmaan kymmeniä tunteja ja oon 100% kunnossa vaikka oon impaanut varmaan 100 tuntiakin impannut
- Anonyymi
Huomaa sen. Piripäät näillä sivuilla kirjoittaa.
- Anonyymi
Lämmin aika alkaa, voi hiiviskellä vaikka koko yön
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994