Meidän poikaa ja hänen kavereita oli opettaja nimittänyt possuilijoiksi ja kirkunut pää punaisena Lähteellä. Kuulemma olivat nuoret ärsyttäneet tahallisesti ja käyttäneet asiatonta kieltä. Jestas! Koulu tuntuu nykyään olevan syyttelylaitos. Meidän poika ei ole tehnyt mitään väärää. Syy on Lähteen koulussa ja Lahden kaupungissa.
Teenkö kantelun?
Teenkö kantelun opettajasta?
15
700
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä täällä valitat ja neuvoja kyselet. Ota yhteyttä koulun johtoon
- Anonyymi
Eihän omassa "kulta mussukassa" ole ikinä mitään vikaa. Ainahan se vika on muissa
- Anonyymi
On nimensä ansainnut poju!
Ei montaa täysjärjistä poikalasta löydy tästä kaupungista.
Sinun kultamussusi ei kuulu siihen joukkoon.- Anonyymi
Vielä vähemmän sinun jälkeläinen kuuluu siihen kastiin
- Anonyymi
Menkääs kattomaan vaikka bussien takaosan penkkejä sekä ikkunoita. Eihä nää nykyajan kulta mussukat mitään rikollista tee . Saati sitten siellä koulussa,mitä kaikkea joutuu kuulemaan.
- Anonyymi
Jos olet noin avuton ettet tiedä muuta kun kysyä täältä niin älä tee asialle mitään.
Taidat olla vapaan kasvatuksen kasvatti itesekkin.- Anonyymi
Siksi nykyisin perunatkin fiksumpia kuin nuo "kultumussukat" koska perunat on sentään kasvatettu!
- Anonyymi
Mikä sai sinut tänne? Hahhaaaa!!!!
- Anonyymi
Hei ketään ei yksilöity possuilijaksi. Huonosti käyttäyneelle joukolle palautteen antaminen lienee ymmärrettävää. Monesti ryhmässä tyhmyys tiivistyy. Kannattaa oikeasti antaa omalle lapselle palautetta, että tämä oppisi ymmärtämään, että on myös niitä oppilaita jotka haluavat ja kykenevät oppimaan, eikä heitä tulisi häiritä.
- Anonyymi
Nimitelty tai ei niin varmaan syystä...terkuin koulusiivooja jota huoritellaan harva se päivä kun huomauttaa nätisti että älä viitsi,veisitkö roskat roskiin jne...
- Anonyymi
Samaa touhua on Länsiharjussakin, opettajat huutavat, kakarat eivät tottele ja luokat ovat kuin apinalaumoja.
- Anonyymi
Opettajien mielivaltaa. Minun lapsuuden kouluajoilta opettaja raivosi kun olin joutunut puolustautumaan hyökkääjältä joka hävisi, riitti ainoastaa hyökkääjän sanat niin opettaja räjähti syytteleen minun aloittaneen.
- Anonyymi
Laita lapsesi kuriin ja opeta tapoja!
- Anonyymi
😀
- Anonyymi
NO SIINÄPÄ ONKIN SULLA MIETTIMISTÄ
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332