Teenkö kantelun opettajasta?

Anonyymi-ap

Meidän poikaa ja hänen kavereita oli opettaja nimittänyt possuilijoiksi ja kirkunut pää punaisena Lähteellä. Kuulemma olivat nuoret ärsyttäneet tahallisesti ja käyttäneet asiatonta kieltä. Jestas! Koulu tuntuu nykyään olevan syyttelylaitos. Meidän poika ei ole tehnyt mitään väärää. Syy on Lähteen koulussa ja Lahden kaupungissa.

Teenkö kantelun?

15

892

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä täällä valitat ja neuvoja kyselet. Ota yhteyttä koulun johtoon

• Anonyymi

Eihän omassa "kulta mussukassa" ole ikinä mitään vikaa. Ainahan se vika on muissa

• Anonyymi

On nimensä ansainnut poju!
      Ei montaa täysjärjistä poikalasta löydy tästä kaupungista.
      Sinun kultamussusi ei kuulu siihen joukkoon.

• Anonyymi

Vielä vähemmän sinun jälkeläinen kuuluu siihen kastiin

• Anonyymi

Menkääs kattomaan vaikka bussien takaosan penkkejä sekä ikkunoita. Eihä nää nykyajan kulta mussukat mitään rikollista tee . Saati sitten siellä koulussa,mitä kaikkea joutuu kuulemaan.

• Anonyymi

Jos olet noin avuton ettet tiedä muuta kun kysyä täältä niin älä tee asialle mitään.
      Taidat olla vapaan kasvatuksen kasvatti itesekkin.

• Anonyymi

Siksi nykyisin perunatkin fiksumpia kuin nuo "kultumussukat" koska perunat on sentään kasvatettu!

• Anonyymi

Mikä sai sinut tänne? Hahhaaaa!!!!

• Anonyymi

Hei ketään ei yksilöity possuilijaksi. Huonosti käyttäyneelle joukolle palautteen antaminen lienee ymmärrettävää. Monesti ryhmässä tyhmyys tiivistyy. Kannattaa oikeasti antaa omalle lapselle palautetta, että tämä oppisi ymmärtämään, että on myös niitä oppilaita jotka haluavat ja kykenevät oppimaan, eikä heitä tulisi häiritä.

• Anonyymi

Nimitelty tai ei niin varmaan syystä...terkuin koulusiivooja jota huoritellaan harva se päivä kun huomauttaa nätisti että älä viitsi,veisitkö roskat roskiin jne...

• Anonyymi

Samaa touhua on Länsiharjussakin, opettajat huutavat, kakarat eivät tottele ja luokat ovat kuin apinalaumoja.

• Anonyymi

Opettajien mielivaltaa. Minun lapsuuden kouluajoilta opettaja raivosi kun olin joutunut puolustautumaan hyökkääjältä joka hävisi, riitti ainoastaa hyökkääjän sanat niin opettaja räjähti syytteleen minun aloittaneen.

• Anonyymi

Laita lapsesi kuriin ja opeta tapoja!

• Anonyymi

😀

• Anonyymi

NO SIINÄPÄ ONKIN SULLA MIETTIMISTÄ

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      53
      1067
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      22
      1050
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      838
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      824
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      735
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      659
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      605
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      61
      596
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe