BYD akut ja moottorit löytyy Toyotan uudesta sähköautosta

Anonyymi-ap

47

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      10 vuoden päästä Toyota on vain yksi BYD:in brändeistä.

      • Anonyymi

        Näin siinä leikissä voi käydä äkkiä.


      • Anonyymi

        Tuon aloituksen linkin Toyota ei ole edes tyullut markkinoille. Tuo Sport Crossover -konsepti on suunniteltu yhteistyössä Toyotan ja BYD:n Kiinaan perustamassa yhteisyrityksessä BYD Toyota EV Technology Co. Ltd.:n kanssa


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tulee olemaan Blade LFP akut joilla voi yhdellä latauksella ajaa 1000 km.

        https://www.byd.com/eu/blog/BYDs-revolutionary-Blade-Battery-all-you-need-to-know

        Kun solid state -akkujen juuri, ihan kohta, heti melkein markkinoilla -on osoittautunut saduksi, täytyy Tojon kumppaneinen keksiä "uusi mullistava" akkusaaga. Sillä voi taas vedättää tojouskovaisia monta vuotta ja venyttää uuden sähkiksen markkinoille tuloa. sillä aikaa oikeat sähköautomerkit tuovat uusia malleja tasaiseen tahtiin markkinoille ja paljon puhuttu todellinen rangekin lähenee 500 kilometriä. ja sehän on useimmille autoilijoille ihan riittävä käytännön autoiluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tulee olemaan Blade LFP akut joilla voi yhdellä latauksella ajaa 1000 km.

        https://www.byd.com/eu/blog/BYDs-revolutionary-Blade-Battery-all-you-need-to-know

        Sehän käyttää aivan samoja akkuja, kuin muutkin BYDin valmistamat autot.
        Taitaa olla niin, että kun rangea saadaan kasvatettua reilusti yli 500 km, aletaan säästää akun koossa ja kuluissa jotta autot menevät paremmin kaupaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun solid state -akkujen juuri, ihan kohta, heti melkein markkinoilla -on osoittautunut saduksi, täytyy Tojon kumppaneinen keksiä "uusi mullistava" akkusaaga. Sillä voi taas vedättää tojouskovaisia monta vuotta ja venyttää uuden sähkiksen markkinoille tuloa. sillä aikaa oikeat sähköautomerkit tuovat uusia malleja tasaiseen tahtiin markkinoille ja paljon puhuttu todellinen rangekin lähenee 500 kilometriä. ja sehän on useimmille autoilijoille ihan riittävä käytännön autoiluun.

        LFP-akut ovat jo moniussa sähköautomerkeissä.


    • Anonyymi

      Toyota voi aittaa tuota kinkki merkkiä törmäystesteissä, sillä Toyota osaa huijata ja rakentaa vahvistettuja ja paremmilla osilla autoja mitä tulee tuotantoautoihin.

    • Anonyymi

      ” Euroopan uusien autojen turvatestiohjelma on nyt autonomisen ajon järjestelmien yleistyessä alkanut testata myös erilaisten avustimien toimintaa ja Atto 3:n kohdalla on testattu mukautuva vakionopeudensäädin”

      ” Kiinalaisvalmistajien autot ovat viime vuosina pärjänneet Euro NCAP:n turvatesteissä erinomaisesti eikä BYD tee poikkeusta. Kaikki viisi testattua autoa ovat saaneet kolariturvallisuudesta täydet viisi tähteä.”

      • Anonyymi

        Toyota Yaris Crossissa ja Corolla Crossissa menevätkin törmäystestissä etupenkkiläisten jalat ja kuskin rintakehä palasiksi. Toivottavasti kinkit pärjäävät paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota Yaris Crossissa ja Corolla Crossissa menevätkin törmäystestissä etupenkkiläisten jalat ja kuskin rintakehä palasiksi. Toivottavasti kinkit pärjäävät paremmin.

        No mutta Toyota jäi jo kiinni huijauksesta Törmästesteissä.
        Autonvalmistaja anoo anteeksiantoa – Myöntää huijanneensa turvallisuusteisteissä 30 vuotta
        Daihatsu voi jopa menettää oikeuden autojen massatuotantoon. Autoja on myyty myös Toyotan brändin alla.

        https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/9de6b9d6-8f97-4af6-bee6-98969dc40f1e

        Turha siis selitellä mitään ettei Toyota ole huijannut.


    • Anonyymi

      Alumiini ottaa pusut vastaan pehmeästi ja tukevasti, Toyota käyttää ruostuvaa rautaa.

      • Anonyymi

        Toyota käyttää foliopeltiä painon alentamiseksi, että saadaan kulutusta pari desiä alas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota käyttää foliopeltiä painon alentamiseksi, että saadaan kulutusta pari desiä alas.

        Toyota ei osaa itse tehdä sähköautoja.


    • Anonyymi

      Toyota voi auttaa BYD firmaa huijaamaan kolaritesteissä koska Toyotan kokemus siinä on jo todella pitkäaikaista. Hienoa että löysivät yhteistyö kumppanuuden saabat autoja myytyä taas tyhmille asiakkaille.

      Ehkä Toyota voi auttaa myös hijaamalla päästöissä siitä kun on myös pitkä komeus Toyotan firmoilla.

    • Anonyymi

      Toyota on ehkä maailman suurin autojen uudelleen brändääjä.
      Toyotan merkeillä myydään muiden valmistamia autoja yhä enemmän ja enemmän.
      Kopiointi on aina ollut Toyotan tapa toimia.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Varmasti Toyota vain laskee myymiensä autojen lukumäärää mutta ei sitä paljo saa voittoa per auto.

      • Anonyymi

        Ja kuka ne on valmistanut.


    • Anonyymi

      Toyotakin saa ne kauan lupaamansa SolidState akut, kunhan BYD tai Panasonic saavat ne kehitettyä toimiviksi. Siis samaan aikaan, kuin kaikki muutkin autojen valmistajat.

      • Anonyymi

        Toyotalla on maailmanlaajuisesti yhteensä 1700 solid-state-akkuihin liittyvää patenttia.

        Kuvittele ajavasi sähköajoneuvoa, joka ei vain aja 700 mailia yhdellä latauksella, vaan latautuu täyteen vain 10 minuutissa – Toyota on partaalla muuttaa tämä visio todeksi uraauurtavalla solid-state-akkuteknologiallaan.

        https://insights.greyb.com/toyota-solid-state-battery-patents/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotalla on maailmanlaajuisesti yhteensä 1700 solid-state-akkuihin liittyvää patenttia.

        Kuvittele ajavasi sähköajoneuvoa, joka ei vain aja 700 mailia yhdellä latauksella, vaan latautuu täyteen vain 10 minuutissa – Toyota on partaalla muuttaa tämä visio todeksi uraauurtavalla solid-state-akkuteknologiallaan.

        https://insights.greyb.com/toyota-solid-state-battery-patents/

        Partaalta on lyhyt matka pudota alas rotkoon. Noin siinä voi käydä solid state akun kanssa


    • Anonyymi

      Toyota tarvitsee taas kerran muiden apuja, vaikka on lupaillut vaikka mitä tuolla sähköautojen saralla. On patentteja ja kauheasti kaikkea, mutta aikaiseksi ei kuitenkaan saa yksin mitään ja nyt kinkkit apuun.

    • Anonyymi

      Ei näy eikä kuulu muuta kuin pa*kapuhetta jostain Solidstate akuista.

    • Anonyymi

      On se Toyota hyvä ja luotettava kun Kiinakama kelpaa :D

    • Anonyymi

      Solid state akku on Toyotan via Dolorosa. Tuskien taival, jolle ei näy loppua.

      • Anonyymi

        Vuosiluvut karkaavat yhä kauemmas ja kauemmas.


    • Anonyymi

      Aitoa kinkkiä ja Toyotaa samaan autoon, on sellainen yhdistelmä jossa ei ole sitten mitään hyvää.

    • Anonyymi

      Skoda ja Toyota on tuulipukukansan autoo mutta en lähtis ajeleen autolla missä kiinalaista tekniikkaa, moni luulee että BMW tai Volvo kiinalainen jos se tehdään kiinassa, se ei ihan niin mene, ne on kyseisten merkkien suunnittelemia tehtaita ja siellä tehdään ja kasataan autot juuri heidän standardeilla, kiinalaisten suunnitelemat autot on sitten toinen asia.

      • Anonyymi

        Kuka haluaa vinkuvan Volvon sähköauton?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka haluaa vinkuvan Volvon sähköauton?

        Skodakaupustelijalla taitaa olla pelko persiissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skodakaupustelijalla taitaa olla pelko persiissä?

        Kävin koeajamassa vähänkäytetyn Volvo EX40. Se vinkui sekä kiihdytettäessä että hidastettaessa ärsyttävästi. Täytyisi varmaan pitää radio kovalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin koeajamassa vähänkäytetyn Volvo EX40. Se vinkui sekä kiihdytettäessä että hidastettaessa ärsyttävästi. Täytyisi varmaan pitää radio kovalla.

        Älä valehtele.


    • Anonyymi

      Toyota on luvannut jo monia vuosia sitten, että heillä on ihan oma SolidState akku kaikkiin sähköautoihinsa ja niitä olisi pitänyt olla jo jokunen vuosi sitten koko laivueellinen ja tietenkin todella pitkällä rangella, olihan heillä loistava yhteistyö yhden maailman johtavan akku ja paristonvalmistaja Panasonicin kanssa.
      Nyt heillä on yksi surkea sähköauto ja se on nimenomaan pilattu surkealla voimalinjalla. Seuraavat taitavat tulla BYDin tuotantolinjalta, eli aitoa kiinalaista osaamista, ei hyvältä näytä ja kiire on.

      • Anonyymi

        Onhan Tojolla tulossa yksi malli myös Suzukilta, suoraan Intian tehtaalta.

        Kieltämättä, paljon on täälläkin hehkuteltu Tojotan juuri tulossa olvista sähköautojulkistuksista, havainnekuvia vilauteltu jne., mutta sen konkreettisempaa tietoa ei ole....


      • Anonyymi

        BYD ei edes myy viimeisintä osaamistaan Toyotalle.


    • Anonyymi

      Nöpönenä toyota rypistyy jo 40km/h vauhdissa.

    • Anonyymi

      Kiinassa myydään jo nyt niitä ihmeellisiä solidstate akkuja autoissa.
      Toyota niitä lupaillut markkinoille jo todella kauan mutta huijausta vain Toyotan tapaan.
      Kiinalaiset on nopeita kehittämään sähköautoja. Niitä myydään todella paljon.
      Toyota ei vain pysy mukana kehityksessä.

      • Anonyymi

        Eikä myydä.


    • Anonyymi

      Toyota valloittaa maailmaa parast'aikaa vetyautoillaan.

      • Anonyymi

        Aika pieni on Toyotan maailma


    • Anonyymi

      Se onkin mielenkiintoista nähdä, milloin sähköautojen myynti ja autojen saatavuus nousee polttomoottoriautojen ohi. Tällä hetkellä näyttää, että monet valmistajat ovat laittaneet sähköautojen valmistukseen jarruja päälle huonon kysynnän vuoksi, johon vaikuttaa tukien poistot. Niin kauan kuin tätä jatkuu, ei Toyotaa kiinnosta ja sillä ei ole kiire sähköautoihin siirtymiseen. Ei kai se tyhmä ole, jos autoja myydään vastaavia määriä kuin ennenkin. Eurooppa ja varsinkaan mitätön Suomi ei ole Toyotan päämarkkina-alue. Euroopassa Toyota myy 7% tuotannostaan, voi voi.

      • Anonyymi

        Mutta minua kiinnostaa mitä malleja täällä Suomessa on tarjolla eikä se mikä markkinaosuus autotehtaalla on jossain Afrikassa tai Kauko-Idässä. Tosiasia on, jos sähköautoilu kiinnostaa ja on tarve hankkia ihan lähiaikoina sähkis, Tojon tarjonta on surkea. Hyvin puutteellinen oikea sähkis ja jotain plugarimalleja, jotka sähkiksenä ovat hyvin rajallisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minua kiinnostaa mitä malleja täällä Suomessa on tarjolla eikä se mikä markkinaosuus autotehtaalla on jossain Afrikassa tai Kauko-Idässä. Tosiasia on, jos sähköautoilu kiinnostaa ja on tarve hankkia ihan lähiaikoina sähkis, Tojon tarjonta on surkea. Hyvin puutteellinen oikea sähkis ja jotain plugarimalleja, jotka sähkiksenä ovat hyvin rajallisia.

        Tottahan sinua kiinnostaa, me ihmiset kun ollaan omaan napaan tuijottajia. Jopa niin paljon, että ostetaan Kiinalaista tavaraa, jos vaan halvalla saadaan, autojakin! Älä sinä sorru siihen! Toyotalla on huono sähköautovalikoima, mutta toisaalta Teslalla on vielä huonompi polttomoottoriautovalikoima. Hyvä, että jokaiselle on jotakin.

        Sähköautot kiinnostaa minuakin, mutta ovat liian kalliita vielä. Toinen ongelma sitten on, että sähköautoa ei uskalla ostaa, jos siitä on akkutakuu loppunut. Eikös just Enyaqiin Kokkolan autohuolto vaihtanut toimivan käytetyn akun 11000€:n hintaan. Polttomoottorikin voi hajota, mutta niistä on sentään tarjolla sellaisia vieläkin, jotka kyllä kestää oikein huollettuna. Sähköauton akkuun tulee vika jossain kohtaa aivan varmasti. Siitä pitää huolen Suomen ilmasto ja kondenssiveden kertyminen akkuun. Myös huonot läpiviennit näyttää olevan syynä veden pääsyyn akkuun. Vesi tappaa sähkösutojen akut Suomessa, sille ei voida oikein vielä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan sinua kiinnostaa, me ihmiset kun ollaan omaan napaan tuijottajia. Jopa niin paljon, että ostetaan Kiinalaista tavaraa, jos vaan halvalla saadaan, autojakin! Älä sinä sorru siihen! Toyotalla on huono sähköautovalikoima, mutta toisaalta Teslalla on vielä huonompi polttomoottoriautovalikoima. Hyvä, että jokaiselle on jotakin.

        Sähköautot kiinnostaa minuakin, mutta ovat liian kalliita vielä. Toinen ongelma sitten on, että sähköautoa ei uskalla ostaa, jos siitä on akkutakuu loppunut. Eikös just Enyaqiin Kokkolan autohuolto vaihtanut toimivan käytetyn akun 11000€:n hintaan. Polttomoottorikin voi hajota, mutta niistä on sentään tarjolla sellaisia vieläkin, jotka kyllä kestää oikein huollettuna. Sähköauton akkuun tulee vika jossain kohtaa aivan varmasti. Siitä pitää huolen Suomen ilmasto ja kondenssiveden kertyminen akkuun. Myös huonot läpiviennit näyttää olevan syynä veden pääsyyn akkuun. Vesi tappaa sähkösutojen akut Suomessa, sille ei voida oikein vielä mitään.

        Vesi, suola, kura ja akku auton alla on huono yhdistelmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesi, suola, kura ja akku auton alla on huono yhdistelmä.

        Ai, onko Tojolta tulossa sähkis, jossa akut ovat auton katolla....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan sinua kiinnostaa, me ihmiset kun ollaan omaan napaan tuijottajia. Jopa niin paljon, että ostetaan Kiinalaista tavaraa, jos vaan halvalla saadaan, autojakin! Älä sinä sorru siihen! Toyotalla on huono sähköautovalikoima, mutta toisaalta Teslalla on vielä huonompi polttomoottoriautovalikoima. Hyvä, että jokaiselle on jotakin.

        Sähköautot kiinnostaa minuakin, mutta ovat liian kalliita vielä. Toinen ongelma sitten on, että sähköautoa ei uskalla ostaa, jos siitä on akkutakuu loppunut. Eikös just Enyaqiin Kokkolan autohuolto vaihtanut toimivan käytetyn akun 11000€:n hintaan. Polttomoottorikin voi hajota, mutta niistä on sentään tarjolla sellaisia vieläkin, jotka kyllä kestää oikein huollettuna. Sähköauton akkuun tulee vika jossain kohtaa aivan varmasti. Siitä pitää huolen Suomen ilmasto ja kondenssiveden kertyminen akkuun. Myös huonot läpiviennit näyttää olevan syynä veden pääsyyn akkuun. Vesi tappaa sähkösutojen akut Suomessa, sille ei voida oikein vielä mitään.

        Minusta olisi paljon oudompaa, olla kiinnostunut ja ostaa auto, jota myydään paljon Afrikassa ja Kauko-Idässä muttei täällä. Ajo-ominaisuudet Afrikassa ei oikein ole valintaperuste.

        Onneksi nykyään löytyy oikeasti Euroopassa tehtyjä sähköautoja, vieläpä oikein kelpo pelejäkin. Ei tarvitse tyytyä torso-Tojoon tai autona korkeintaan keskinkertaiseen Teslaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä kaivatussasi

      Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2165
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

      Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      338
      1376
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

      Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1325
    4. 157
      1208
    5. Hitto että tekis

      Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1041
    6. Minä tiedän sen

      Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      968
    7. Minkä kultakimpaleen

      Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      919
    8. Ikävä on häntä

      Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      888
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

      https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      842
    10. Onko kaivattusi

      Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      829
    Aihe