Hyvä Vekka, että ajatte halpalinjaa Jokioisissa. Voisitteko ryhtyä ajamaan 3,2 euron kyytimaksun sijasta 1 euron hintaisia linjoja myös Hämeenlinnassa. Lämpimästi tervetuloa teille lama-ajan auttajaksi täälläkin. Kiitos.
Voisiko Vekka ryhtyä ajamaan halpalinjoja Hämeenlinnassakin
10
183
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin niiden autot on päässy pakokaasu mittauksista läpi?!!!!!!!!
- Anonyymi
Tarkoitat siis että lisää tukea tyhjänä ajaville linjoille.
- Anonyymi
Joukkoliikenne on tärkein tapa kehittää kulkemista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joukkoliikenne on tärkein tapa kehittää kulkemista.
Kokoomuslainen sosialismi kuulostaa oudolta, lähinnä tulee mieleen sanonta "Arbeit macht frei".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomuslainen sosialismi kuulostaa oudolta, lähinnä tulee mieleen sanonta "Arbeit macht frei".
Ilmainen joukkoliikenne oli jonkun kokkarin vaalislogan. Ilmainen pysäköinti jonkun toisen.
Ilmaista siis onkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmainen joukkoliikenne oli jonkun kokkarin vaalislogan. Ilmainen pysäköinti jonkun toisen.
Ilmaista siis onkin.Hyväntekeväisyys kunniaan, kokoomuslaisilla onkin varaa pyörittää firmaa ilman liikevaihtoa.
- Anonyymi
Vekka on kohta konkurssissa ! Talousrikolliset puikoissa
- Anonyymi
Ja Tapsukin vain kokkailee kaurapuuroa Matin ja Maijan majatalossa
- Anonyymi
Kysy vekkalta
- Anonyymi
En voi tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856