Korona jyllää taas ja uusia muunnoksia tulee koko ajan. Kausi influenssa on alkanassa ja sekin on vanhuksille vaarallinen. Rokotusten ottoon on kiinnostus laskenut, joten joulusta tulee ilmeisesti kurja monelle. Nyt piikille!!!
Nyt rokotuksille!
9
152
Vastaukset
- Anonyymi
Olin lukevinani, että tämä päällä oleva koronavirus on kovempi.
Oitn rokotusksen kuukausi sitten. - Anonyymi
Vanhimmat ikäluokat jo saaneet rokotukset kuukausi sitten, rokotteen teho vanhoilla kestää pari kuukautta. Jouluna ei tehoa juurikaan enää, ja joulua kun vietetään suvun kesken, nuoret sairastuttaa vanhuksensa .
- Anonyymi
Valehtelet. Rokote alkaa tehota vasta parin viikon päästä ja teho kestää noin vuoden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet. Rokote alkaa tehota vasta parin viikon päästä ja teho kestää noin vuoden.
Ei todellakaan 😂
- Anonyymi
Ei rokotteen teho vuotta kestä. Se kestää muutaman kuukauden,
ja iäkkäillä vähemmän aikaa lääkäreitten mukaan. - Anonyymi
Tutkimus: Koronarokotteiden teho heikompi iäkkäillä
Teho on huonompi myös ihmisillä, joilla oli diabetes, aivohalvaus, munuais-, maksa-, keuhko- tai neurologinen sairaus, syöpä tai masennus. - Anonyymi
Iäkkäillä rokotteen teho alkaa laskea nopeammin.
- Anonyymi
Rokote alkaa vaikuttaa heti, mutta teho nousee huippuunsa vähitellen.
Oisko kahdessa viikossa ?- Anonyymi
Luulen että Kosanderi on se nopeemmin vaikuttava rokoteaine.
Niin ja mistä juutaksesta se pahnoille joutuminen juontanee? Pelkän maalatun lattian olen saanut läkkilakkien osastoilla osaksein.
Hyvät unet niissäkin saa.
. niin Vanthaa niin Vanthaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011600- 2101487
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59990Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54777Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49745The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5702Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36695Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54692En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40686