Glucavena kolestrolin alentaja

Anonyymi-ap

onko kukaan kokeillut, tuloksia?

48

14996

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama kysymys. Onko kukaan kokeillut?

• Anonyymi

Minulla tippui LDL 4 -> 3 kuukauden käytön jälkeen

• Anonyymi00024
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla tippui LDL 4 -> 3 kuukauden käytön jälkeen

Tosi vähän. Mm berberiini tekee 3-4 kertaisesti saman

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tosi vähän. Mm berberiini tekee 3-4 kertaisesti saman

Mitä on berberiini?

• Anonyymi

Aion kokeilla, LDL nyt 4. Katsotaan parin kk päästä.

• Anonyymi

Minulla on ollut nyt pari kuukautta käytössä ja kolesteroli on tullut alaspäin. Benecol ja vastaavat eivät ole auttaneet, mutta glucavena toimii.

• Anonyymi

Mistä Glucavenaa voi ostaa?

• Anonyymi

Vain verkkokaupasta: www.glucavena.com

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas yksi ravintolisä mikä lupaa niitä ja näitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimii myös www.glucavena.fi

• Anonyymi00026
        Anonyymi kirjoitti:

Melkoisen kallista on, yli 50€ kilohinta, eikä mitään todisteita toimivuudesta.

• Anonyymi

Olen käyttänyt 7 viikkoa LDL noussut 0,7.
      Maha ei kestä ainetta….
      Ei jatkoon

• Anonyymi

Jos on ärtynyt suoli niin silloin erilaiset turpoavat tuotteet kannattaa unohtaa, ne ei vaan sovi, kun suolisto kipuilee niistä. Tämäkin tuote turpoaa. Mutta luontaistuotekaupoista löytyy kaurakuitua ja maitohappoja sisältäviä jauhemaisia tuotteita jotka eikä turpoa. Niitä voisi kokeilla sillä idea itsessään on hyvä. Voisin kuvitella että kolesterolilääkkeet vasta hankalia ovat herkkävatsaisille.

• Anonyymi

Ei mitään apuja.

• Anonyymi

Olen ottanut glugavenaa kuutena päivänä ja saanut samat sivuvaikutukset jalkoihin kuin lääkestatiineilla, joita olen ehtinyt kokeilla useita merkkejä. Lopetan käytön tähän. Jalkakipujen ja kramppien takia meni yöunet.

• Anonyymi

Et pysty syömään kaurapuuroakaan?

• Anonyymi

Toimii paremmin kuin muut kolesterolia alentavat valmisteet. Ei mitään sivuvaikutuksia.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä glukavena maksaa niin paljon?

• Anonyymi00027

Tukijullit ja muutkin yrittelijät ovat ahneita.

• Anonyymi00046

Mieti sitä

• Anonyymi

Aloitusannosta käytettävä väh. 3kk. Mikähän on ylläpitoannos

• Anonyymi00028

Sama koko ajan, mutta jos mahdollisen vaikutuksen huomaa vasta 3kk kuluttua, niin 1kk tyytyväisyystakuulla ei ole merkitystä. Kaipa sinne voisi kertoa syyksi minkä tahansa, vaikka hinnan, mutta pitäisi tuhlata vähintään 150€ ja rahat voi hyvin mennä hukkaan.

• Anonyymi

Kannattaa nauttia joka aamu kauralesettä muutama lusikallinen. Luomu kauralese ajaa saman asian ja on edullinen " ravintolisä".

• Anonyymi

Kuinka leseitä paljon ajaa saman asian

• Anonyymi00038

Olen käyttänyt vuosia luomukauralesettä, silti nyt oli kolesteroli noussut.. en tiedä miksi noussut, ekakertaa elämässä ja olen 75v.

• Anonyymi

Minulle ainakin tämä kaura maitohappoyhdistelmä sopii, vatsa rauhoittui aivan ensimmäiseksi.

• Anonyymi

Tosiaan tuo aineen turpoaminen tietyllä tapaa jämähtää tukkii herkkävatsaisilla suoliston ja tulee kipua. Suoliston kuntoon saattaminen laskee jo itsessään kolesterolia. Maitohappobakteerit ei itsellä niin hyvin auta kuin bouldardii eli hiivamaitohappo. Olen oikeasti yllättynyt miten nopeasti suolisto parani, noin kuukaudessa. Suosittelen kokeilemaan. Kolesterolilääkkeet muuttaa maksan toimintaa ja ikävä kyllä riski saada diabetes kasvaa. En itse moiseen ryhtyisi.

• Anonyymi00029

Kai sen voisi liottaa kuten chian siemenet. Niitäkin kehutaan, mutta ei ole tainnut olla mitään vaikutusta, ei ainakaan veriarvoihin ja paino noussut, ei tosin ylipainoa, mutta muutaman kilon voisi tiputtaa.

Chian simenet turpoaa mainoksen mukaan 20 min, mutta itse olen laittanut mehuun ja antanut olla vrk jääkaapissa, käy puurosta. Puolukkahillo sopii erinomaisesti sekaan.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Kai sen voisi liottaa kuten chian siemenet. Niitäkin kehutaan, mutta ei ole tainnut olla mitään vaikutusta, ei ainakaan veriarvoihin ja paino noussut, ei tosin ylipainoa, mutta muutaman kilon voisi tiputtaa.

Chian simenet turpoaa mainoksen mukaan 20 min, mutta itse olen laittanut mehuun ja antanut olla vrk jääkaapissa, käy puurosta. Puolukkahillo sopii erinomaisesti sekaan.

Pari tuntia on minimi turvotusaika

• Anonyymi

Itse sain LDL-kolesterolin noin kolmessa kuukaudessa alas Glucavenalla. Ja vatsa toimi kyllä paremmin kuin pitkään aikaan.

• Anonyymi

Aloitin glucavenan käyttämisen. Riittääkö 1 annos/päivä kun glucaveena pussissa lukee 1 annos päivä ja ilta?

• Anonyymi00030

Tai jos käyttää tuplasti niin laskeeko kolesteroli nopeammin, mittauskin maksaa.

• Anonyymi00031

Munuaisille haitta. Krea arvot kummasti npusi.
      Lopetettuaan myös arvot laski

• Anonyymi00032

Lääkäri kielsi itseltäni kun suolistossa ongelmia

• Anonyymi00048
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Lääkäri kielsi itseltäni kun suolistossa ongelmia

Lääkärithän kieltää kaikki luontaistuotteet

• Anonyymi00034

Äsken oli lehdessä että pelkkä kaurapuuron syönti kolme päivää riittää kun ei syö muuta, vaikutus kestää useita kuukausia.

• Anonyymi00035

Muistin hiukan väärin, mutta tehokas silti.

"Kahden päivän kaurapainotteinen ruokavalio auttoi tutkimuksessa alentamaan kolesteroliarvoja jopa kuudeksi viikoksi.

Tuoreen tutkimuksen mukaan helppo ja halpa keino voisi olla avuksi korkeiden kolesterolitasojen taklaamisessa.

Lyhytaikainen kaurapohjainen ruokavalio näyttäisi nimittäin olevan yllättävän tehokas apu arvojen alentamisessa.

Saksalaisen Bonnin yliopiston tutkimus aiheesta julkaistiin hiljattain Nature Communications -lehdessä."
        https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/tutkijat-testasivat-kahden-paivan-puurokuurin-vaikutusta-nain-kavi-kolesteroliarvojen/9292046

• Anonyymi00039

Kokeiltu on sitäkin. Ei auta

• Anonyymi00049

Paha olla syömättä kuukausia

• Anonyymi00036

Viime kesänä kok kol oli 6.6 ja se paha kol 3.6.
      5 vk ja arvot 4.9 ja 2.3
      Viime ma kontrollikokeet.Kokonais kol 4.8 ja se pahis ldl 2.2.
      Käytän myös camelinaöljyä kun muistan Ehkä jtp 1-2 tl.
      Olen kiitollinen kun ei tullut tarvetta turvautua kolesterolilääkkeisiin.Glucavena toimii itselläni.
      Vielä kesällä kävelin 5-6 km päiv ja nyt talvella puolet vähemmän mutta kolesteroli on silti pysynyt aisoissa.

• Anonyymi00037

Täytyy itsekin testata kaurahiutalepäiviä jos kaura on noin tehokas. Tulee halvaksi, pari euroa/kk.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Täytyy itsekin testata kaurahiutalepäiviä jos kaura on noin tehokas. Tulee halvaksi, pari euroa/kk.

Syön hiutaleet keittämättä maidon ja makeutusaineen kanssa, puuro ei oikein maistu ja maitoa kuluisi paljon, vedessä ei ole hyvä.

• Anonyymi00050

Kiitos vastauksesta. Kuinka kauan söit Glucavenaa jotta arvot laskivat? Syötkö edelleen vai pidätkö taukoa.
        Ymmärsinkö oikein että söit kahdesti päivässä. Hyvin näyttää toimivan/alentavan.

• Anonyymi00040

mul suvussa geeneissä korkea kolesteroli mut toki syömiset vaikutti myös aikoinaan kun kohosi lukemat pilviin että terveyshoitaja ehdotti jo lääkkeiden käyttöö mut mie änkyränä panin hanttiin ja aloitin sitten tekheen ruokaremonttia eli karsin pois tiettyjä rasvaisia ruokia ja herkkuja ruokavaliostani., Siirryin myös rasvattomaan maitoon.

Oon kokeillut kolesterolin alentavaa jugurttia. Vaikutus hyvä.

Marjoja, ruisleipää, kaurapuuroa, monipuolista ruokaa. Eikä tarvi ihan kokonaan lähttee kieltolinjalle että sallin ihtelleni myös herkutteluhetkiä että jopa kerran viikossa itselleni herkutteluhetken sallin eli ostan lootan ksylitolikarkkia.
      joskus saatan tekaista kermatäytekakunkin. Joskus haukkaan hillomunkin reunasta pikkupalan tai oikeastaan ihan murusen vaan . Seuraavana päivänä pienen murusen taas nakerran hillomunkista. Ei sitä lihoa jos noin tekkee hillomunkin kaa ja eikä kolesterolit nouse.

• Anonyymi00041

tosin hampaat ei oikein tykkää sokerista. Siirryinkin ihan äskettäin ksylitolikarkkiin. Ei niitä kannata liikaa syyä koska voi aiheuttaa mahavaivoja. On niissäkin sokeria makeutusaineen muodossa mutta ksylitolikarkeissa on se hampaiden kiillettä edistävä vaikutus.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

tosin hampaat ei oikein tykkää sokerista. Siirryinkin ihan äskettäin ksylitolikarkkiin. Ei niitä kannata liikaa syyä koska voi aiheuttaa mahavaivoja. On niissäkin sokeria makeutusaineen muodossa mutta ksylitolikarkeissa on se hampaiden kiillettä edistävä vaikutus.

anteeksi korjaan viestiäni kun väärää tietoo kirjoitin eli siis makeutusaineessa ei ole sokeria koska muutenhan jos siinä olisi sokeria niin ei silloin ksylitolikarkista olisi mitään hyötyä .

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

anteeksi korjaan viestiäni kun väärää tietoo kirjoitin eli siis makeutusaineessa ei ole sokeria koska muutenhan jos siinä olisi sokeria niin ei silloin ksylitolikarkista olisi mitään hyötyä .

Sokeriahan se ksylitolikin on ja sisältää energiaa, mutta hampaille parempi.

• Anonyymi00045

Järkevämpää imeskellä ksylitolikarkki tai pureskella purkkaa aina ruokailun tai juomien jälkeen ellei juo vettä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2253
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      58
      2187
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1875
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      12
      1436
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      80
      1408
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1387
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1160
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      63
      1139
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      69
      1010
    Aihe