Glucavena kolestrolin alentaja

Anonyymi-ap

onko kukaan kokeillut, tuloksia?

35

14273

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama kysymys. Onko kukaan kokeillut?

• Anonyymi

Minulla tippui LDL 4 -> 3 kuukauden käytön jälkeen

• Anonyymi00024
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla tippui LDL 4 -> 3 kuukauden käytön jälkeen

Tosi vähän. Mm berberiini tekee 3-4 kertaisesti saman

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tosi vähän. Mm berberiini tekee 3-4 kertaisesti saman

Mitä on berberiini?

• Anonyymi

Aion kokeilla, LDL nyt 4. Katsotaan parin kk päästä.

• Anonyymi

Minulla on ollut nyt pari kuukautta käytössä ja kolesteroli on tullut alaspäin. Benecol ja vastaavat eivät ole auttaneet, mutta glucavena toimii.

• Anonyymi

Mistä Glucavenaa voi ostaa?

• Anonyymi

Vain verkkokaupasta: www.glucavena.com

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas yksi ravintolisä mikä lupaa niitä ja näitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimii myös www.glucavena.fi

• Anonyymi00026
        Anonyymi kirjoitti:

Melkoisen kallista on, yli 50€ kilohinta, eikä mitään todisteita toimivuudesta.

• Anonyymi

Olen käyttänyt 7 viikkoa LDL noussut 0,7.
      Maha ei kestä ainetta….
      Ei jatkoon

• Anonyymi

Jos on ärtynyt suoli niin silloin erilaiset turpoavat tuotteet kannattaa unohtaa, ne ei vaan sovi, kun suolisto kipuilee niistä. Tämäkin tuote turpoaa. Mutta luontaistuotekaupoista löytyy kaurakuitua ja maitohappoja sisältäviä jauhemaisia tuotteita jotka eikä turpoa. Niitä voisi kokeilla sillä idea itsessään on hyvä. Voisin kuvitella että kolesterolilääkkeet vasta hankalia ovat herkkävatsaisille.

• Anonyymi

Ei mitään apuja.

• Anonyymi

Olen ottanut glugavenaa kuutena päivänä ja saanut samat sivuvaikutukset jalkoihin kuin lääkestatiineilla, joita olen ehtinyt kokeilla useita merkkejä. Lopetan käytön tähän. Jalkakipujen ja kramppien takia meni yöunet.

• Anonyymi

Et pysty syömään kaurapuuroakaan?

• Anonyymi

Toimii paremmin kuin muut kolesterolia alentavat valmisteet. Ei mitään sivuvaikutuksia.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä glukavena maksaa niin paljon?

• Anonyymi00027

Tukijullit ja muutkin yrittelijät ovat ahneita.

• Anonyymi

Aloitusannosta käytettävä väh. 3kk. Mikähän on ylläpitoannos

• Anonyymi00028

Sama koko ajan, mutta jos mahdollisen vaikutuksen huomaa vasta 3kk kuluttua, niin 1kk tyytyväisyystakuulla ei ole merkitystä. Kaipa sinne voisi kertoa syyksi minkä tahansa, vaikka hinnan, mutta pitäisi tuhlata vähintään 150€ ja rahat voi hyvin mennä hukkaan.

• Anonyymi

Kannattaa nauttia joka aamu kauralesettä muutama lusikallinen. Luomu kauralese ajaa saman asian ja on edullinen " ravintolisä".

• Anonyymi

Kuinka leseitä paljon ajaa saman asian

• Anonyymi

Minulle ainakin tämä kaura maitohappoyhdistelmä sopii, vatsa rauhoittui aivan ensimmäiseksi.

• Anonyymi

Tosiaan tuo aineen turpoaminen tietyllä tapaa jämähtää tukkii herkkävatsaisilla suoliston ja tulee kipua. Suoliston kuntoon saattaminen laskee jo itsessään kolesterolia. Maitohappobakteerit ei itsellä niin hyvin auta kuin bouldardii eli hiivamaitohappo. Olen oikeasti yllättynyt miten nopeasti suolisto parani, noin kuukaudessa. Suosittelen kokeilemaan. Kolesterolilääkkeet muuttaa maksan toimintaa ja ikävä kyllä riski saada diabetes kasvaa. En itse moiseen ryhtyisi.

• Anonyymi00029

Kai sen voisi liottaa kuten chian siemenet. Niitäkin kehutaan, mutta ei ole tainnut olla mitään vaikutusta, ei ainakaan veriarvoihin ja paino noussut, ei tosin ylipainoa, mutta muutaman kilon voisi tiputtaa.

Chian simenet turpoaa mainoksen mukaan 20 min, mutta itse olen laittanut mehuun ja antanut olla vrk jääkaapissa, käy puurosta. Puolukkahillo sopii erinomaisesti sekaan.

• Anonyymi

Itse sain LDL-kolesterolin noin kolmessa kuukaudessa alas Glucavenalla. Ja vatsa toimi kyllä paremmin kuin pitkään aikaan.

• Anonyymi

Aloitin glucavenan käyttämisen. Riittääkö 1 annos/päivä kun glucaveena pussissa lukee 1 annos päivä ja ilta?

• Anonyymi00030

Tai jos käyttää tuplasti niin laskeeko kolesteroli nopeammin, mittauskin maksaa.

• Anonyymi00031

Munuaisille haitta. Krea arvot kummasti npusi.
      Lopetettuaan myös arvot laski

• Anonyymi00032

Lääkäri kielsi itseltäni kun suolistossa ongelmia

• Anonyymi00034

Äsken oli lehdessä että pelkkä kaurapuuron syönti kolme päivää riittää kun ei syö muuta, vaikutus kestää useita kuukausia.

• Anonyymi00035

Muistin hiukan väärin, mutta tehokas silti.

"Kahden päivän kaurapainotteinen ruokavalio auttoi tutkimuksessa alentamaan kolesteroliarvoja jopa kuudeksi viikoksi.

Tuoreen tutkimuksen mukaan helppo ja halpa keino voisi olla avuksi korkeiden kolesterolitasojen taklaamisessa.

Lyhytaikainen kaurapohjainen ruokavalio näyttäisi nimittäin olevan yllättävän tehokas apu arvojen alentamisessa.

Saksalaisen Bonnin yliopiston tutkimus aiheesta julkaistiin hiljattain Nature Communications -lehdessä."
        https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/tutkijat-testasivat-kahden-paivan-puurokuurin-vaikutusta-nain-kavi-kolesteroliarvojen/9292046

• Anonyymi00036

Viime kesänä kok kol oli 6.6 ja se paha kol 3.6.
      5 vk ja arvot 4.9 ja 2.3
      Viime ma kontrollikokeet.Kokonais kol 4.8 ja se pahis ldl 2.2.
      Käytän myös camelinaöljyä kun muistan Ehkä jtp 1-2 tl.
      Olen kiitollinen kun ei tullut tarvetta turvautua kolesterolilääkkeisiin.Glucavena toimii itselläni.
      Vielä kesällä kävelin 5-6 km päiv ja nyt talvella puolet vähemmän mutta kolesteroli on silti pysynyt aisoissa.

• Anonyymi00037

Täytyy itsekin testata kaurahiutalepäiviä jos kaura on noin tehokas. Tulee halvaksi, pari euroa/kk.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3385
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      383
      3126
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      77
      2948
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2799
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2298
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1959
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      92
      1888
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1829
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1819
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1709
    Aihe