onko kukaan kokeillut, tuloksia?
Glucavena kolestrolin alentaja
18
7909
Vastaukset
- Anonyymi
Sama kysymys. Onko kukaan kokeillut?
- Anonyymi
Minulla tippui LDL 4 -> 3 kuukauden käytön jälkeen
- Anonyymi
Aion kokeilla, LDL nyt 4. Katsotaan parin kk päästä.
- Anonyymi
Minulla on ollut nyt pari kuukautta käytössä ja kolesteroli on tullut alaspäin. Benecol ja vastaavat eivät ole auttaneet, mutta glucavena toimii.
- Anonyymi
Mistä Glucavenaa voi ostaa?
- Anonyymi
Vain verkkokaupasta: www.glucavena.com
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain verkkokaupasta: www.glucavena.com
Taas yksi ravintolisä mikä lupaa niitä ja näitä.
- Anonyymi
Olen käyttänyt 7 viikkoa LDL noussut 0,7.
Maha ei kestä ainetta….
Ei jatkoon- Anonyymi
Jos on ärtynyt suoli niin silloin erilaiset turpoavat tuotteet kannattaa unohtaa, ne ei vaan sovi, kun suolisto kipuilee niistä. Tämäkin tuote turpoaa. Mutta luontaistuotekaupoista löytyy kaurakuitua ja maitohappoja sisältäviä jauhemaisia tuotteita jotka eikä turpoa. Niitä voisi kokeilla sillä idea itsessään on hyvä. Voisin kuvitella että kolesterolilääkkeet vasta hankalia ovat herkkävatsaisille.
- Anonyymi
Ei mitään apuja.
- Anonyymi
Olen ottanut glugavenaa kuutena päivänä ja saanut samat sivuvaikutukset jalkoihin kuin lääkestatiineilla, joita olen ehtinyt kokeilla useita merkkejä. Lopetan käytön tähän. Jalkakipujen ja kramppien takia meni yöunet.
- Anonyymi
Et pysty syömään kaurapuuroakaan?
- Anonyymi
Toimii paremmin kuin muut kolesterolia alentavat valmisteet. Ei mitään sivuvaikutuksia.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä glukavena maksaa niin paljon?
- Anonyymi
Aloitusannosta käytettävä väh. 3kk. Mikähän on ylläpitoannos
- Anonyymi
Kannattaa nauttia joka aamu kauralesettä muutama lusikallinen. Luomu kauralese ajaa saman asian ja on edullinen " ravintolisä".
- Anonyymi
Minulle ainakin tämä kaura maitohappoyhdistelmä sopii, vatsa rauhoittui aivan ensimmäiseksi.
- Anonyymi
Tosiaan tuo aineen turpoaminen tietyllä tapaa jämähtää tukkii herkkävatsaisilla suoliston ja tulee kipua. Suoliston kuntoon saattaminen laskee jo itsessään kolesterolia. Maitohappobakteerit ei itsellä niin hyvin auta kuin bouldardii eli hiivamaitohappo. Olen oikeasti yllättynyt miten nopeasti suolisto parani, noin kuukaudessa. Suosittelen kokeilemaan. Kolesterolilääkkeet muuttaa maksan toimintaa ja ikävä kyllä riski saada diabetes kasvaa. En itse moiseen ryhtyisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227