Nyt on vasta lokakuun loppu ja Pattaya on täydessä sykkeessä. Kerran käyty walkkarilla katsomassa tunnelmia ja Buakhaon baareja tarkasteltu. Riittää populaa.
Autolla liikuttu golfaamaan ja tultiin Buriramista viitisen tuntia autoillen sunnuntai-iltana. Pääkadut oli iltapäivällä ruuhkaiset ja ne on sitä edelleen, kun ikkunasta ulos katselee. Huomenna golfpäivä aikaisin aamusta niin ei rientoihin lähdetty.
Central Festival on nykyään Central Pattaya. Ilman lämpötila tänään 37 astetta ja
pilvetön taivas. Huomiselle toivomme pilviä golfin vuoksi.
Panorama Pattaya Festivalilta https://ibb.co/4MMbknr
Tavallinen kuva samasta paikasta https://aijaa.com/4ld4xt
Videonpätkä Base-condon ikkunasta 2nd roadille https://aijaa.com/bt6DjR
Kellonaika näkyy tiedoston loppuosasta. Tämä condotalo Base kakkosen kujalla on melkoinen bordelli, sillä oli kellonaika mikä tahansa, tyttöä tulee ja menee, odottaa ala-aulassa ja kadulla, poistuu huoneesta ja saapuu huoneeseen, hissit jatkuvasti varattu, asiakkaat pääasiassa nuoria miehiä noin 30 vee. Itse emme vielä ole ehtineet mutta tinderit on ladattu jo puhelimiin. Taiwanilaisia ja korealaisia nuoria myös paljon, pössy haisee käytävillä.
Suositut ravintolat ovat täynnä ja osaan ei pääse edes jonottamalla sillä ne on buukattu koko illaksi. En ole nähnyt tätä meininkiä viimeksi kuin jouluna 2017.
Pattayalla täysi meno
33
342
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtavaa, upeeta!!
- Anonyymi
Mahtava päivystysnopeus.
- Anonyymi
On kyllä! Sateiset ajat alkaa väistyä ja luonto on vehreimmillään. Vanhat mestat ja tiet näyttää erilaisilta, kaikkialla on siistitty paikkoja. Sähköjohdot ei ole enää näköesteinä monin paikoin, Pattaya Taita ajeltiin tänään ja sieltä on myös ilmajohdot poissa kuten myös walkkarilta.
Yhteystiet pohjoiseen on laajentuneet valtavasti, pääteiden U-käännöspaikat on korvattu silloilla ja tunneleilla, tiemerkinnät on uusittu, tietullit on halvenneet, Jomtienin rannan eteläpäähän ollaan lisäämässä valtavaa tulvavesiputkea ja uusia rakennuksia on työn alla Pattayan esikaupunkialueellakin.
- Anonyymi
Puhu pukille feikki, ei oo pääsylippua ei oo ranneketta.
- Anonyymi
Hetkinen, Base mainittu! Majuri Possonderi sanoi ettei sinne pääse "oppaat" laisinkaan vaan heitä huoritellaan portilla ja käännytetään pois.
Kumpi puhuu totta?
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetkinen, Base mainittu! Majuri Possonderi sanoi ettei sinne pääse "oppaat" laisinkaan vaan heitä huoritellaan portilla ja käännytetään pois.
Kumpi puhuu totta?
2010MInä varmasti, The Basessa on kielletty oppaiden viesti, tiedän monta muutakin condoa ja hotellia joka suhtautuvat ikävästi prostituutioon, minusta on aivan saman tekevää, uskotko sinä tai et, tai uskooko kukaan, mutta kannattaa kuitenkin ottaa huomioon että maksettu rakkauselämä voi yllättäen pysähtyä vartijaan The Basen portilla, kun maksetun rakkauden kohde ei pääse huoneeseen.
By NumBall Porvoossa tänään, 63v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MInä varmasti, The Basessa on kielletty oppaiden viesti, tiedän monta muutakin condoa ja hotellia joka suhtautuvat ikävästi prostituutioon, minusta on aivan saman tekevää, uskotko sinä tai et, tai uskooko kukaan, mutta kannattaa kuitenkin ottaa huomioon että maksettu rakkauselämä voi yllättäen pysähtyä vartijaan The Basen portilla, kun maksetun rakkauden kohde ei pääse huoneeseen.
By NumBall Porvoossa tänään, 63v.Sinä alat muuten vaikuttaa yhtä pimeälle kun tämä laiffila, minä ei kertonut asiaa riidan haastamismielessä vaan siksi että jos joku ottaa huoneen basesta asia kannattaa huomioida etukäteen, ettei tule itku portilla. Minusta on aivan sama saatko viedä ketä minnekin, mutta sinulla on ihan yhtäpahat seksuaalielämän ongelmat kuin laiffilalla, sinäkin alat olemaan palstan heikoin lenkki rakkaasi kanssa,.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MInä varmasti, The Basessa on kielletty oppaiden viesti, tiedän monta muutakin condoa ja hotellia joka suhtautuvat ikävästi prostituutioon, minusta on aivan saman tekevää, uskotko sinä tai et, tai uskooko kukaan, mutta kannattaa kuitenkin ottaa huomioon että maksettu rakkauselämä voi yllättäen pysähtyä vartijaan The Basen portilla, kun maksetun rakkauden kohde ei pääse huoneeseen.
By NumBall Porvoossa tänään, 63v.Maksettua taitaa olla sinunkin rakkauselämäsi, leskeneläkettä luvattu useampi vuosi!
-2161-
- Anonyymi
Tämä kirjoitus on arvopohjaista realismia
- Anonyymi
Erikoista että joku on niin kateellinen toisten Thaimaan matkoista että ei usko tavallista lomamatkaa turistikohteisiin. Kyllä GP-kisat käytiin katsomassa sivukatsomosta ja kyllä olemme Basessa paraikaa ja kyllä kävimme tänäänkin golfaamassa ja kyllä täällä on naisia koko condo täynnä ja trafiikki on kova. Hississä on koko ajan baarityttöjä ja tindertyttöjä ala-aulassa jatkuvalla syötöllä. Tänään katsomme kaverin kanssa löytyykö sopivaa seuralaista meillekin. https://ibb.co/k1C8Mgs Siinä ranneke ja tämän päivän golfkuitti.
- Anonyymi
Erikoista että tavallisen turistin täytyy todistella olevansa turisti suomiforkalla.
Miksi tavallinen turisti ei ole nyt vain turisti ja etsi kaverin kanssa pantavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoista että tavallisen turistin täytyy todistella olevansa turisti suomiforkalla.
Miksi tavallinen turisti ei ole nyt vain turisti ja etsi kaverin kanssa pantavaa.Jos et halua että Pattayan turistit keskustelee Pattayan turismista niin ei kannata sitten täällä epäillä ja ihmetellä sitä. Golfin jälkeen huilataan ja sitten syömään ja baariin.
https://ibb.co/BcS2z0p - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tavallinen turisti ei ole nyt vain turisti ja etsi kaverin kanssa pantavaa.Tämä Base on pahimpia lääviä missä olen ollut, tätä ei hirveästi kannata kadehtia.
Kannabis haisee käytävillä, hissit ruuhkaisia, käytävät ilmastoimattomia, huoneet pieniä mutta ihan ok varustettuja, oltu ennenkin samalla majoittajalla.
Voin ottaa sille naisten epäilijälle kyllä kuvan naisista Basessa, jos ei usko. Minulle on turhaa alkaa puhua paskaa tästä asiasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et halua että Pattayan turistit keskustelee Pattayan turismista niin ei kannata sitten täällä epäillä ja ihmetellä sitä. Golfin jälkeen huilataan ja sitten syömään ja baariin.
https://ibb.co/BcS2z0pHauskaa, no mistä voi havaita Pattayan turistien keskustelevan keskenään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä Base on pahimpia lääviä missä olen ollut, tätä ei hirveästi kannata kadehtia.
Kannabis haisee käytävillä, hissit ruuhkaisia, käytävät ilmastoimattomia, huoneet pieniä mutta ihan ok varustettuja, oltu ennenkin samalla majoittajalla.
Voin ottaa sille naisten epäilijälle kyllä kuvan naisista Basessa, jos ei usko. Minulle on turhaa alkaa puhua paskaa tästä asiasta.Just just taas paskaa tulee tuutin täydeltä, et ymmärrä edes asiasta mitään laiffila, The Basessa on erittäin hyvin hoidetut yhteiset tilat, yksi puhtaampia missä olen koskaan ollut, oppailla ei ole sinne mitään asiaa, huoneet ovat pieniä alle 20m2 valta-osa, huoneita ei mitenkään olla varusteltu, ei ole olemassa mitään vakiovarustetasoa, vaan jokainen itse kalustaa asuntonsa miten haluaa, kuin siellä olin eipä montaa farangia näkynyt, pääosin majoittautuivat eteläkoreasta, myös huoneeni omistaja oli korealainen, mutta taloyhtiö sen vuokrasi, pienellä pöydällä oli vuokrausehdot lasi levyn alla, pienessä keittokomerossa, varuste taso oli hyvä, jopa erinomainen, parvekkeella on jopa mielen pesukone ja kuivausrumpu, pesuaineet oli talon puolesta, puhut poika taas totaalipaskaa...
Yksi huonoimpia missä olen ollut on tämä aivan keskustassa, hiltonin vieressä oleva surkea tasoinen kerrostalo, view talay 6 jos en väärin muista, sisätilat oli karmeat huone oli kyllä iso, mutta likainen, sänky kelvoton, ainoa hyvä puoli oli vartijat ja se että avain kortilla pääset suoraan rantakadulle, tässä 2010 on kehuskellut asuvansa, aivan karmea paikka...
Kyllä siellä varmasti on laadukkaita hoidettuja huoneistoja, mutta paljon täysin rappiolla olevia, kerroskaupalla, yksi thaimaan ja pattayan suurempia ongelmia on juuri tämä, huoneistojen omistajat eivät maksa kuluja, mitä niiden ylläpitäminen vaatii, kun näitä on tarpeeksi paljon, talo hajoaa käsiin, en tiedä mikä on thaimaan lainsäädäntö voiko vaikkapa taloyhtiö ottaa huoneiston hallintaansa ja vuokrata sitä, tosin siinä tulee äkkiä majoituslaki vastaan kun lyhytaikainen majoitus on laillista ainoastaan hotelleilla, tosin sitä kusetetaan rajusti.
Tuota The Basea eikä view talayta voi edes verrata toisiin, näistä tämä jälkimmäinen oli kuin kaatopaikka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just just taas paskaa tulee tuutin täydeltä, et ymmärrä edes asiasta mitään laiffila, The Basessa on erittäin hyvin hoidetut yhteiset tilat, yksi puhtaampia missä olen koskaan ollut, oppailla ei ole sinne mitään asiaa, huoneet ovat pieniä alle 20m2 valta-osa, huoneita ei mitenkään olla varusteltu, ei ole olemassa mitään vakiovarustetasoa, vaan jokainen itse kalustaa asuntonsa miten haluaa, kuin siellä olin eipä montaa farangia näkynyt, pääosin majoittautuivat eteläkoreasta, myös huoneeni omistaja oli korealainen, mutta taloyhtiö sen vuokrasi, pienellä pöydällä oli vuokrausehdot lasi levyn alla, pienessä keittokomerossa, varuste taso oli hyvä, jopa erinomainen, parvekkeella on jopa mielen pesukone ja kuivausrumpu, pesuaineet oli talon puolesta, puhut poika taas totaalipaskaa...
Yksi huonoimpia missä olen ollut on tämä aivan keskustassa, hiltonin vieressä oleva surkea tasoinen kerrostalo, view talay 6 jos en väärin muista, sisätilat oli karmeat huone oli kyllä iso, mutta likainen, sänky kelvoton, ainoa hyvä puoli oli vartijat ja se että avain kortilla pääset suoraan rantakadulle, tässä 2010 on kehuskellut asuvansa, aivan karmea paikka...
Kyllä siellä varmasti on laadukkaita hoidettuja huoneistoja, mutta paljon täysin rappiolla olevia, kerroskaupalla, yksi thaimaan ja pattayan suurempia ongelmia on juuri tämä, huoneistojen omistajat eivät maksa kuluja, mitä niiden ylläpitäminen vaatii, kun näitä on tarpeeksi paljon, talo hajoaa käsiin, en tiedä mikä on thaimaan lainsäädäntö voiko vaikkapa taloyhtiö ottaa huoneiston hallintaansa ja vuokrata sitä, tosin siinä tulee äkkiä majoituslaki vastaan kun lyhytaikainen majoitus on laillista ainoastaan hotelleilla, tosin sitä kusetetaan rajusti.
Tuota The Basea eikä view talayta voi edes verrata toisiin, näistä tämä jälkimmäinen oli kuin kaatopaikka.Moikka! Olemme paraikaa Basessa, laitoin eilen kuvan avainkortista ja ikkunasta.
Eilen oli short-time naiset tunnin verran, ei ongelmia. Naistrafiikki on huikeaa ja tämä on todellakin kuin bordelli. Nuoret miehet raahaa tyttöjä virtanaan ja niitä on jokaisessa hissilastissa. Puomin vieressä istuu tarjokkaita rivissä kuiskimassa seuraa.
Tyttöjä odottelee aulassa ja sitten huoneesta tulee hakija koska hissiin tarvitaan avainkortti.
Me ollaan jo varttuneempia herroja ja ei jaksa sitä rallia montaa kertaa loman aikana.
Me panostimme GP-kisaan ja golfiin. Tänään yksi Aasian, tai koko maailman hienoimmista kentistä Chee Chan Golf resort https://ibb.co/fXBRS24
Jos joku haluaa tulla Thaimaahan golfaamaan halvalla, niin sen voi unohtaa. Vain rupukentille pääsee alle 2000 THB:n. Chee Chan golf oli tänään yhdeltä hengeltä green fee 5000 + cart 1200 + caddie 500 siis yhteensä 185 euroa päivän kurssilla ja päälle syötiin 35 eurolla. 200 euroa pyöreästi per nenu ja vuokra autokin on sitä varten hankittu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka! Olemme paraikaa Basessa, laitoin eilen kuvan avainkortista ja ikkunasta.
Eilen oli short-time naiset tunnin verran, ei ongelmia. Naistrafiikki on huikeaa ja tämä on todellakin kuin bordelli. Nuoret miehet raahaa tyttöjä virtanaan ja niitä on jokaisessa hissilastissa. Puomin vieressä istuu tarjokkaita rivissä kuiskimassa seuraa.
Tyttöjä odottelee aulassa ja sitten huoneesta tulee hakija koska hissiin tarvitaan avainkortti.
Me ollaan jo varttuneempia herroja ja ei jaksa sitä rallia montaa kertaa loman aikana.
Me panostimme GP-kisaan ja golfiin. Tänään yksi Aasian, tai koko maailman hienoimmista kentistä Chee Chan Golf resort https://ibb.co/fXBRS24
Jos joku haluaa tulla Thaimaahan golfaamaan halvalla, niin sen voi unohtaa. Vain rupukentille pääsee alle 2000 THB:n. Chee Chan golf oli tänään yhdeltä hengeltä green fee 5000 cart 1200 caddie 500 siis yhteensä 185 euroa päivän kurssilla ja päälle syötiin 35 eurolla. 200 euroa pyöreästi per nenu ja vuokra autokin on sitä varten hankittu.Minun on vaikea uskoa kun olen nähnyt omin silmin kolmen viikonajan mitä siellä asuin, sinne ei laskettu oppaita lainkaan, siitä on muistaaksi iso kyltti sen toimiston ovessa joka on tulosuuntaan vasemmalla puolella, tosin en saanut sieltä avainta vaan siitä portilta vartijalta, mutta ei sillä väliä, minä tein tuollaisen havainnon, kuten sanoin iham omin silmin, toki siellä oli paljon naisia mutta ei ne olleet oppaita vaan korealaisia, sen muistan.
Käyppös katsomassa onko se kyltti vielä paikallaan, siellä on toimistoja kaksi, toinen oli b talon alakerrassa, minulla jäi kerran avain huoneeseen, piti etsiä siivooja avaamaan oven, kun tuossa toisessa toimistossa ei ollut ketään, mutta puolentunnin duunilla pääsin takaisin huoneeseen, mulla oli aerox siellä a talon alhaalla parkissa, näillä vartioilla on uskomaton muisti kun muistivat minut heti, pääsin sinälle taloon mopolla suoraan ja ulos, tosin en montaa farangia siellä nähnyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun on vaikea uskoa kun olen nähnyt omin silmin kolmen viikonajan mitä siellä asuin, sinne ei laskettu oppaita lainkaan, siitä on muistaaksi iso kyltti sen toimiston ovessa joka on tulosuuntaan vasemmalla puolella, tosin en saanut sieltä avainta vaan siitä portilta vartijalta, mutta ei sillä väliä, minä tein tuollaisen havainnon, kuten sanoin iham omin silmin, toki siellä oli paljon naisia mutta ei ne olleet oppaita vaan korealaisia, sen muistan.
Käyppös katsomassa onko se kyltti vielä paikallaan, siellä on toimistoja kaksi, toinen oli b talon alakerrassa, minulla jäi kerran avain huoneeseen, piti etsiä siivooja avaamaan oven, kun tuossa toisessa toimistossa ei ollut ketään, mutta puolentunnin duunilla pääsin takaisin huoneeseen, mulla oli aerox siellä a talon alhaalla parkissa, näillä vartioilla on uskomaton muisti kun muistivat minut heti, pääsin sinälle taloon mopolla suoraan ja ulos, tosin en montaa farangia siellä nähnyt.Muistelisin, en muista tai muistan ihan väärin. Siinä on Simonkylän muisti-ihme!
- Anonyymi
Mukavaa täällä on, ei liikaa farangeja, vielä.
- Anonyymi
Aamu-uinnit mukavassa kelissä ja maisemissa
https://ibb.co/5Mx6hjp- Anonyymi
Aamu alkanut yhtä vinossa kuin aina ennenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamu alkanut yhtä vinossa kuin aina ennenkin.
Ei ole mahdollista ottaa laajaa kuvaa siten että kaikki kuvan kohteet ovat vaaka -tai pystysuorassa. Kuvia voi ottaa myös sivusta. Kuvan keskellä olevat rakennukset ovat suorassa kulmassa kuvaan nähden, laidalla olevat kallistuvat reunoja kohti ylhäältä, kuten laajakuvassa aina tapahtuu. Onko teillä sukuun syntynyt terveitäkin lapsia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mahdollista ottaa laajaa kuvaa siten että kaikki kuvan kohteet ovat vaaka -tai pystysuorassa. Kuvia voi ottaa myös sivusta. Kuvan keskellä olevat rakennukset ovat suorassa kulmassa kuvaan nähden, laidalla olevat kallistuvat reunoja kohti ylhäältä, kuten laajakuvassa aina tapahtuu. Onko teillä sukuun syntynyt terveitäkin lapsia?
Possolainen on autisti ja hänellä on pakkomielle järjestykseen tai häntä alkaa ahdistaa.
Possolaisen kuvat on oltava tarkalleen 2D-kuvia tai hänen silmämunat alkaa verestää ja kaulus kiristää laitospaidassa. - Anonyymi
Katos pellenaaman asuintalo näkyy myös kuvassa, siinä hiltonin vieressä, yksi karmeimpia paikkoja missä olen koskaan asunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääliö, horisontti ei ole koskaan kallellaan, jollei äjällä ole vino päivä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno ja selkeä kuva tutuilta mestoilta!
Se on aina täällä julkaistuissa kuvissa selvää, että Majuri Possonderi etsii niistä vikoja, eikä näe kuvan sisältöä laisinkaan vesipäässä sijaitsevilla silmämunillaan.
Se mitä tulee View Talayhin, niin ne on kunnon kivitaloja, eikä mitään Gyproc- paskaa. Käytävienkin seinät View Talayssa on kiveä ja ulko-ovet jalopuuta ajalta jolloin se oli vielä sallittua.
Basessa ei ole edes Gyprocin saumoja kitattu käytävillä.
Basen kaltaisissa taloissa on menty siellä missä aita on matalin, ei ole edes parvekkeita ja kalusteet lastulevyä, joista irtoaa melamiinit, kun ei MDF- pintaan taikka saati sitten massiivipuuhun ole raaskittu käyttää rahaa.
Minulla oli alaslaskettu katto kahdessa portaassa ja valomaailman sai säädettyä tunnelman mukaan. Siihen sai taivaan värin luotua jossa leijuu valkoisia pilviä, jotka olivat valkoista plexiä.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno ja selkeä kuva tutuilta mestoilta!
Se on aina täällä julkaistuissa kuvissa selvää, että Majuri Possonderi etsii niistä vikoja, eikä näe kuvan sisältöä laisinkaan vesipäässä sijaitsevilla silmämunillaan.
Se mitä tulee View Talayhin, niin ne on kunnon kivitaloja, eikä mitään Gyproc- paskaa. Käytävienkin seinät View Talayssa on kiveä ja ulko-ovet jalopuuta ajalta jolloin se oli vielä sallittua.
Basessa ei ole edes Gyprocin saumoja kitattu käytävillä.
Basen kaltaisissa taloissa on menty siellä missä aita on matalin, ei ole edes parvekkeita ja kalusteet lastulevyä, joista irtoaa melamiinit, kun ei MDF- pintaan taikka saati sitten massiivipuuhun ole raaskittu käyttää rahaa.
Minulla oli alaslaskettu katto kahdessa portaassa ja valomaailman sai säädettyä tunnelman mukaan. Siihen sai taivaan värin luotua jossa leijuu valkoisia pilviä, jotka olivat valkoista plexiä.
2010No ei se view talay kovin kummoinen taso ole, kaikki hoitamatta, jos yksi huoneisto on kunnossa, ja kaikki muut purkukuntoisia, ei sillä yhdelläkään ole mitää arvoa, vaikka olisi seinät kuinka kiveä, vetää muuten lähelle sinun haaveesi kerrostaloista vantaalta, entinen vantaan kaupungin kohde. siis kaupungin vuokratalo, jotka on yleensä hoitamatta, ja kunnostamatta, kaveri asuu jyväskylässä kunnan asunnossa, parvelleen lasinen ovi oli hajonnut kaveri vuokrasi sen kahdeksan vuotta sitten, vuokrasopimukseen kirjattiin että ovi pitää vaihtaa, kahdeksan vuotta mennyt eikä mitään ole korjattu.
- AnonyymiUUSI
Vai oli se edellinen allaskuva häiritsevässä määrin vinossa? Kuvat on otettu Samsung Galaxyn Z Flip6 puhelimella jossa on testien mukaan markkinoiden parhaimmistoa edustava kameratekniikka. https://ibb.co/Bq17ZDQ Joka päivä uintia 2 kertaa.
Base hieman rauhoittui viikonlopun jälkeen ja hissiinkin mahtuu. Tänään taas golfin merkeissä miellyttävässä 31 asteen lämmössä joka ei tunnu lainkaan niin kuumalta kuin 36 astetta. 38 astetta alkaa olla se raja jolloin ei enää kävellen kierretä kierrosta.
Tänään mentiin kuitenkin autolla kun oli pakettitarjous.
Vettäkin ropsahti mutta vasta kierroksen jälkeen. https://aijaa.com/rG6n69- AnonyymiUUSI
Tekniikka ei auta mitään, jos sitä ei osaa käyttää. Nytkö sait sen kameran vatupassin päälle, kun horisontti suorassa? Vai ihan vahingossa?
- AnonyymiUUSI
Onko sama paikka, toisessa kuvassa näkyy view talay yksi huonommista condoista missä olen koskaan ollut https://ibb.co/n3jjqwT
https://ibb.co/6gfqCkC
By NumBall Vantaa 63v, - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sama paikka, toisessa kuvassa näkyy view talay yksi huonommista condoista missä olen koskaan ollut https://ibb.co/n3jjqwT
https://ibb.co/6gfqCkC
By NumBall Vantaa 63v,Kuvasi on todella onnettomia verrattuna tuon kaverin kuviin Pattayalta. Ne on aivan eri planeetalta ja silti kehtaat arvostella niitä. Oletko umpisokea vai umpityhmä vai molempia?
Sinun kamerasi on kiinalainen piraatti kun tuon kaverin kuvista näkee että kyseessä on laadukas merkkilaite. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuvasi on todella onnettomia verrattuna tuon kaverin kuviin Pattayalta. Ne on aivan eri planeetalta ja silti kehtaat arvostella niitä. Oletko umpisokea vai umpityhmä vai molempia?
Sinun kamerasi on kiinalainen piraatti kun tuon kaverin kuvista näkee että kyseessä on laadukas merkkilaite.Laadukas kiinalainen merkkilaite?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuvasi on todella onnettomia verrattuna tuon kaverin kuviin Pattayalta. Ne on aivan eri planeetalta ja silti kehtaat arvostella niitä. Oletko umpisokea vai umpityhmä vai molempia?
Sinun kamerasi on kiinalainen piraatti kun tuon kaverin kuvista näkee että kyseessä on laadukas merkkilaite.Kuvat on tallennettu palvelimelle alhaisella resoluutiolla, joten ne on pienikokoisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984