Kainuun Sanoimain kirjoitus 88v mummo ei saanu kuljetuspalvelua/ Vammaispalvelut.ois pitäny kävelyttää ne hienohelmat päätien varresta,panna reppu selkään ja pari muovikassie kantamuksie.hintoihin on tullu Kajjaanista asti völjäytty sakilla perukkaan.päätöksentekijöillä on mahdollisuus käyttää harkinta valtaa,mutta tässä tapauksessa sitä ei ole käytetty ( ei sattunna ollee sukkua).Harmi kun mummo on pahimmoillaan liian nuori,jos ois Veteraani sais ajella ristiin rastiin ,meitin mummo ( pikku lotta) 94v saapi ajella kauppaan,kirkkoon,kyllään,markkinoille,kapakkaan,tansseihin ja vaikka munkki kahville .Kela kyyvvit vain tehtävä erikseen. Erityisluvalla saapi mennä lapsesa luona käymään muutaman kerran vuodessa 100km sivu.tsemppie mummulle elä lannistu hae vaen uudestaan ja uudestaan,eläkä Auvo teitä tulukoot hangen taakse kahtomaan
Mummo motissa
28
1090
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuosta sinun sepustuksesta saa mitään selvää.
- Anonyymi
Pahoittelut jos et ymmärtänyt,juttu oli viikolla Kainuun Sanomissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoittelut jos et ymmärtänyt,juttu oli viikolla Kainuun Sanomissa
Noei ollut noin sekavasti kirjoitettuna. 😁
- Anonyymi
Näin tolokusti Suomussalmella noudatetaan ohjeita,vanhukset hoidetaan kotiin.ei pääse edes kauppaan saati muita asioita hoitamaan,naapurinapua vaan tarjoavat,jospa se ei Putini tulis
- Anonyymi
Onkos Putini palvelulaitoksen johtaja vai työntekijä?
- Anonyymi
Sairaat ja vammaiset ja vanhukset,mielen ilmaus pystyyn sankoin joukoin sossun eteen ja media paikalle tv: tä myöten,sitten katotaan miten päättäjät käyttäytyy
- Anonyymi
Sairaat pysykööt eristyksissä ettei taudit leviä.
- Anonyymi
Vakkari valittaja oli myös töissä ollessaan
- Anonyymi
Taitaa todellakin olla sellainen vanhan ajan minä.minä. minä itse- tyyppi. Kaikki muuthan olivat väärässä, eivätkä osanneet edes pukeutua töihin. Vielä 2000- luvulla olisi pitänyt olla 50- luvun terveyssisaren asu!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa todellakin olla sellainen vanhan ajan minä.minä. minä itse- tyyppi. Kaikki muuthan olivat väärässä, eivätkä osanneet edes pukeutua töihin. Vielä 2000- luvulla olisi pitänyt olla 50- luvun terveyssisaren asu!!
Näin hän antoi ymmärtää eräässä lehtikirjoituksessaan.!
- Anonyymi
Alappa sinä auttamaan mummua ja kuljéttamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alappa sinä auttamaan mummua ja kuljéttamaan
Alanpa pian olla itsekin avustettava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alanpa pian olla itsekin avustettava.
Sittenhän teille sopis kimppa kuljetuspalvelu
- Anonyymi
Seuraava päätös on ettei aurata mummulle tietäkään,kun se ei kerta asioi missään.alakaa nämä päätökset olee ihan Puolangan tyyliin, että mitä se hyveejää.Helsingin päässä edustajat ajaa päivittäin taksilla taksisiseteliä käyttäen,vaikka siellä julkinen kulkee pikkusen paremmin,ei ne taineet aikoinaan naapurit ministerrie kuskata lentokentälle,taksilla tais matkat taittua.pankeepa Terttu,Merja,Raimo kuljetus assiet kotipitäjässä kuntoon ettei tartte kaikkien vanhusten pakko muuttaa taajamaan.yst.terv naapurkunnan pappa
- Anonyymi
Ne on nuo niin sanotun hyvinvointialueen palvelut sitä mitä on.
Jos ne olisi Suomussalmen kunnan hallussa nuokin asiat, meiniki olisi vähän tolkumpaa! - Anonyymi
🤣🤣🤣 Eiköhän ne teiden auraukset päätetä ihan muualla kuin Helsingissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on nuo niin sanotun hyvinvointialueen palvelut sitä mitä on.
Jos ne olisi Suomussalmen kunnan hallussa nuokin asiat, meiniki olisi vähän tolkumpaa!Ne on kunnan hallussa täysin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣 Eiköhän ne teiden auraukset päätetä ihan muualla kuin Helsingissä.
Kukkaa ei oo väittänyt niin,et auraukset päätettäisiin Helsingissä
- Anonyymi
Se on niin, että hyvinvointialueen hyvätuloisimmat johtajat saavat 1500e palkkion jos kokous kestää yli tunnin klo 16 jälkeen. Joten pulinat pois valittajat.
Johtajia vartenhan nuo hyvinvointialueet luotiin. Se oli selvää, että Keskusta halusi vaaleissa pudonneille edustajilleen hillotolpat.- Anonyymi
Kepu on parantumaton syöpä, nyt paljastui että idioottimainen tunnin junakin oli Sipilän idea.
- Anonyymi
Eikös sote-johtajat ja muukin sosialistiporukka valittu vaaleilla? Minä ainakin muistan äänestäneeni.
Se on temokratia joka toimii. Älä syytä keskustaa. Tosin se näkyy olevan mantra jota hokevat eniten ne jotka ei asioista mitään ymmärrä.
- Anonyymi
Ja ikänsä työtä tekemätön laiskuri saa kulkea Kelataksilla 3 kertaa viikossa veronmaksajien piikkiin!! Saatana tätä yhteiskuntaa!
- Anonyymi
Älkkä surko, kyllä maailmassa mummoja piisouaa.
- Anonyymi
Nyt suut suppuun. Töihin siitä!
- Anonyymi
Menossa jo, älä hätäile
- Anonyymi
Mutta on myös 90:siä mummoja jotka ei oo halunnu omaishoidon ym sosiaalituen piiriin. Naapuruston eläkeläiset joutuu huolehtimaan tällaisiata.
- Anonyymi
Joo näitä periaate mummuja löytyy,eivät halua ottaa vastaan mitään palveluita ja ovat sitten naapureitten rasitteina(vaikka halu auttaa,mut kohtuus kaikessa)
- Anonyymi
Onko Sumilla vanhuksille kauppakyytejä edes kerran viikossa? Muilla paikkakunnilla niitä on!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569