Nyt on keksitty tapa saada rahaa. Kun kuulet sanan Jeesus niin se on 1500 euroa kiitos. Voi prkl tätä suomen touhua....
Jaahasssssss
30
164
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Onko uskontoa pakko tyrkyttää niille jotka ei sitä halua kuulla?
- AnonyymiUUSI
Tämä tyrkytys on meidän kristittyjen parista on pientä siihen, mitä tulevaisuus tuo toisen uskonnon parista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä tyrkytys on meidän kristittyjen parista on pientä siihen, mitä tulevaisuus tuo toisen uskonnon parista.
Tulevaisuudessa suomalaisten enemmistö on uskonnottomia.
- AnonyymiUUSI
Ei siellä tilaisuudessa ollut mitään läsnäolopakkoa.
- AnonyymiUUSI
Lue mitä laki sanoo äläkä viisastele.
- AnonyymiUUSI
Kuulin ja mistähän saan rahan? Voitko kertoa.
- AnonyymiUUSI
Veronmaksajat maksaa kiltisti kaiken. Saaja hieroo käsiään yhteen saadessaan ilmaista rahaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Veronmaksajat maksaa kiltisti kaiken. Saaja hieroo käsiään yhteen saadessaan ilmaista rahaa.
Olen samaa mieltä rehtorin asia olisi maksaa omasta pussista !
- AnonyymiUUSI
Maassa maan tavalla, muistakaa se!
- AnonyymiUUSI
Todella hölmö tapa palvoa jotain mitä ei ole eli en allekirjoita.
- AnonyymiUUSI
Jos ei kestä kuulla sanaa jeesus, niin painukoon sinne mistä ovat tulleetkin.
Kyllä suomalaisetkin joutuu kuunteleen muita uskontoja kun käyvät ulkomailla. Vai pitääkö alkaa veloittaa heti jos kuulee sanan islam tai allah?- AnonyymiUUSI
Sinun ei tule matkustaa, se ei ole sinua varten. Pysyt kotona ja hoet jeesusta.
- AnonyymiUUSI
Tätä kuvitteellista taruolentoa pitäisi opettaa vaikka historian tunneilla kuten väinämöissatujakin. On varmasti kärsimys jos joutuu kuuntelemaan kun jotkut hokee tätä Jeesusta ainakin puolitosissaan. Tosin minusta se on vain hauskaa seurata kun ihmiset rukoilee jotain olematonta.
- AnonyymiUUSI
Onko kovinkin persaukinen kotirouva tämä korvausta vaatinut vaiko joku ns. silmäätekevä kermap***e jonkun johtajan rouva?
- AnonyymiUUSI
No kerro sinä mutta tee se tällä kertaa ilman kunnianloukkausta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kerro sinä mutta tee se tällä kertaa ilman kunnianloukkausta.
Kyseisellä äipällä kunnia meni, mutta maine ammattiloukkaantujana kasvoi...
- AnonyymiUUSI
Ihan oikein. sitä suomi saa mitä tilaa. täällä pitää pyllistellä kohta allahille
- AnonyymiUUSI
mutta katsokaa että teette sen työaikana kuten hekin
- AnonyymiUUSI
Hyvä vaatimus. Rehtori maksaa vahinkonsa kulut.
- AnonyymiUUSI
Paljon vahingollisempaa on kastaa pieniä lapsia kirkon jäseniksi. Pitäisi odottaa kunnes he itse haluavat siihen liittyä mikäli uskovat johonkin satukirjaan ja sen keijukaisiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paljon vahingollisempaa on kastaa pieniä lapsia kirkon jäseniksi. Pitäisi odottaa kunnes he itse haluavat siihen liittyä mikäli uskovat johonkin satukirjaan ja sen keijukaisiin.
Nyt lähdet kyllä Jumalanpilkasta oikeuteen!
T: Päivi Riksusta
- AnonyymiUUSI
Kyllä taas hävettää olla hämeenlinnalainen. Naurettava äiti. Kohta se poraa, kun sen kissaksi itsensä identifioinutta lasta kiusataan. Sitä elämässä yleensä saa mitä tilaa.
- AnonyymiUUSI
On joo naurettavaa kun äiti vaatii että lakia noudatetaan.
- AnonyymiUUSI
Olet aika kapeakatseinen jäärä. Taidat olla jo aika vanha?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet aika kapeakatseinen jäärä. Taidat olla jo aika vanha?
29 ja lakimies ja tunnen asian mistä kirjoitan. Paljonko yli 70v. itse olet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
29 ja lakimies ja tunnen asian mistä kirjoitan. Paljonko yli 70v. itse olet.
Eivät lakimiehet vastusta lain noudattamista.
- AnonyymiUUSI
Ei sitä halloveeniakaan kaikki halua, siitä pitää myös maksaa, vai mitä?
- AnonyymiUUSI
No koulu vaatii ostamaan kaikkea krääsää ja rahaa kerjäävät pääsylippuihin sun muuhun. Jos et osta niin tekevät lastensuojeluilmoituksen
- AnonyymiUUSI
Mitä hyvää näistä maahanmuuttajista Suomelle on? Ei yhtään mitään.
- AnonyymiUUSI
Onhan niistä tappeleviksi taksikuskeiksi, raiskareiksi, kunnia murhaajiksi. Huolehtivat että poliisilla on töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138