Milloin tuo kuljetus loppuu teillämme Kokkolassa. H......i kun ei tiedä enää milloin nuo hyökkää ja aina tien tukkona. Menkää nyt edes muuta kun 7:45 kun porukka pitää töihin kouluihin ym. Ei voi olla niin että ne turmelee yrityksiä ette porukka kerkiä töihin. Työnantaja raivoaa jo ties kuinka monta kertaa.
Tuo tekopyhä vihreälinja saa näköjään tehdä mitä haluaa kun oavt ulkomaalaisten omistuksessa. Korvaavatko ede maanteitämme mitä hajottavat. Pörssi roistot tuskin
Tuulimyllyt
11
122
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tuliko pomolta pahasti noottia?
- AnonyymiUUSI
Ennakoi ja lähde ajoissa. Tänne on turha avautua tuollaisista asioista. Täällä kaivetaan tekojärviä ja kehutaan omia tekemisiä, hah hah haaa!!!...
- AnonyymiUUSI
Tosirealisti vois autollaan kuskata noita perille
- AnonyymiUUSI
Valerealisti kirjoittaa asiaa. Ajoin työmatkaa välillä Kokkola-Vaasa-Kokkola lähes 8 vuotta päivittäin. Matkalle mahtui "kaikenkarvaista" menijää ja tulijaa; konttia ja rekkaa, hirvieläimistä puhumattakaan. Pahin tapaus oli 41,5 asteen pakkanen Vassorin lahden kohdalla 19.1.1999 kello 07.10 (Kittilän Pokassa 51,5). Pääsenkö perille ja takaisin. No pääsin, kun alla oli uusi diesel, ja kun kävin ruokatunnilla Raippaluodon sillalla "kurvailemassa"...
Olin silloinkin tapani mukaan ensimmäisenä Esikunnassa keittämässä aamukahvit "rouville ja herroille". Mainittakoon, että tiellä ja kaupungissa oli merkittävän hiljaista ko päivänä...
En koskaan myöhästynyt töistä, saati, että olisin "karannut" kotimatkalle, ennen kuin kello oli "tasan". Työpäivän pituus oli siten 12-14 tuntia säästä riippuen, hah hah haaa!!!... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valerealisti kirjoittaa asiaa. Ajoin työmatkaa välillä Kokkola-Vaasa-Kokkola lähes 8 vuotta päivittäin. Matkalle mahtui "kaikenkarvaista" menijää ja tulijaa; konttia ja rekkaa, hirvieläimistä puhumattakaan. Pahin tapaus oli 41,5 asteen pakkanen Vassorin lahden kohdalla 19.1.1999 kello 07.10 (Kittilän Pokassa 51,5). Pääsenkö perille ja takaisin. No pääsin, kun alla oli uusi diesel, ja kun kävin ruokatunnilla Raippaluodon sillalla "kurvailemassa"...
Olin silloinkin tapani mukaan ensimmäisenä Esikunnassa keittämässä aamukahvit "rouville ja herroille". Mainittakoon, että tiellä ja kaupungissa oli merkittävän hiljaista ko päivänä...
En koskaan myöhästynyt töistä, saati, että olisin "karannut" kotimatkalle, ennen kuin kello oli "tasan". Työpäivän pituus oli siten 12-14 tuntia säästä riippuen, hah hah haaa!!!...ajamisesta näkyy selvästi haittavaikutukset nyt tällä palastalla , hah hah haaa!!!...
- AnonyymiUUSI
Aika kultaa muistot. Varusmies oli kahvinkeittäjänä ja kenkien plankkaajana. Vaasan esikunnassa ei suuria sotasuunnitelmia tehty lähinnä kaksikielisen maakunnan lakisääteinen elin mihin keskitettiin turhat henkilöt.
- AnonyymiUUSI
Eikös ne kuljetukset jatku vielä vuoden loppuun saakka.
Talvella vastaantulotilanne on huonompi, kun tien reunoissa on lunta, että voi jäädä auto kiinni, jos liian reunaan väistää.
Muutaman kerran on propellikuljetus tullut vastaan ja kun kulejetukset alkoivat, niin vastantuleva liikenne pysäytettiin vastaantulon ajaksi, nyt liieknnettä ei ole enää pysäytetty, vaan edellä ajava huomio auto on tullut keskiviivaa ja huitonut läpyskää ja sen perässä toinen huomioauto ennen propellirekkaa ja ajanut vielä enemmän keskiviivan yli ja huitonut läpyskällä, jos et ole ajanut tien reunaan ja pysähtynyt.
Kyllä siinä tilaa on riittänut ja yli 2 metriä on jäänyt tilaa propellille, eikä propelli edes autoon vastaisi, kun on propelli on korkeammalla, kuin auton katto. - AnonyymiUUSI
Miksi niitä tuulivoimalan osia ei kuljeteta junalla?
Kokkolasta Kannukseen ja sieltä sitten rekalla Lestijärvelle, niin maantiellä kuljetus matka jäisi paljon lyhemmäksi.- AnonyymiUUSI
Oletko aivan tosissasi, ja täydellä järjellä varustettu. Lastaus Kokkolan satamassa. Kuljetus Kannukseen junalla. Purkaminen ja lastaus rekkoihin. Eikö Kannus-Lestijärvitie olekaan maantie... Nyt on taas pakko nauraa, hah hah haaa!!!...
JK Oletko se "Esa vain". Tyyppi, joka sekoilee jatkuvasti Yle radio Keski-pohjanmaassa. Toimittaja Ismo V........n idoli. "Kälviän käppänä"...
- AnonyymiUUSI
Kirjoitin jo 20 vuotta sitten että nuo kuljetukset voitaisiin viedä Lestijokea pitkin proomuilla. Muutamassa koskipaikassa vain ruopattaisiin ja Korpelan museo pato räjäytettäisiin. Toinen vaihtoehtoni olisi rautatie Kokko-Perho välille ja pistoraide Halsualle sekä Lestijärvelle ja nyt ei naurata.
- AnonyymiUUSI
Kehittämäni, höyry-alumiini /puuseos nopeuttaisi huomattavasti kuljetuksiin liittyvää infraa. Ha ha haa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138