Milloin tuo kuljetus loppuu teillämme Kokkolassa. H......i kun ei tiedä enää milloin nuo hyökkää ja aina tien tukkona. Menkää nyt edes muuta kun 7:45 kun porukka pitää töihin kouluihin ym. Ei voi olla niin että ne turmelee yrityksiä ette porukka kerkiä töihin. Työnantaja raivoaa jo ties kuinka monta kertaa.
Tuo tekopyhä vihreälinja saa näköjään tehdä mitä haluaa kun oavt ulkomaalaisten omistuksessa. Korvaavatko ede maanteitämme mitä hajottavat. Pörssi roistot tuskin
Tuulimyllyt
13
270
Vastaukset
- Anonyymi
Tuliko pomolta pahasti noottia?
- Anonyymi
Ennakoi ja lähde ajoissa. Tänne on turha avautua tuollaisista asioista. Täällä kaivetaan tekojärviä ja kehutaan omia tekemisiä, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Tosirealisti vois autollaan kuskata noita perille
- Anonyymi
Valerealisti kirjoittaa asiaa. Ajoin työmatkaa välillä Kokkola-Vaasa-Kokkola lähes 8 vuotta päivittäin. Matkalle mahtui "kaikenkarvaista" menijää ja tulijaa; konttia ja rekkaa, hirvieläimistä puhumattakaan. Pahin tapaus oli 41,5 asteen pakkanen Vassorin lahden kohdalla 19.1.1999 kello 07.10 (Kittilän Pokassa 51,5). Pääsenkö perille ja takaisin. No pääsin, kun alla oli uusi diesel, ja kun kävin ruokatunnilla Raippaluodon sillalla "kurvailemassa"...
Olin silloinkin tapani mukaan ensimmäisenä Esikunnassa keittämässä aamukahvit "rouville ja herroille". Mainittakoon, että tiellä ja kaupungissa oli merkittävän hiljaista ko päivänä...
En koskaan myöhästynyt töistä, saati, että olisin "karannut" kotimatkalle, ennen kuin kello oli "tasan". Työpäivän pituus oli siten 12-14 tuntia säästä riippuen, hah hah haaa!!!... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valerealisti kirjoittaa asiaa. Ajoin työmatkaa välillä Kokkola-Vaasa-Kokkola lähes 8 vuotta päivittäin. Matkalle mahtui "kaikenkarvaista" menijää ja tulijaa; konttia ja rekkaa, hirvieläimistä puhumattakaan. Pahin tapaus oli 41,5 asteen pakkanen Vassorin lahden kohdalla 19.1.1999 kello 07.10 (Kittilän Pokassa 51,5). Pääsenkö perille ja takaisin. No pääsin, kun alla oli uusi diesel, ja kun kävin ruokatunnilla Raippaluodon sillalla "kurvailemassa"...
Olin silloinkin tapani mukaan ensimmäisenä Esikunnassa keittämässä aamukahvit "rouville ja herroille". Mainittakoon, että tiellä ja kaupungissa oli merkittävän hiljaista ko päivänä...
En koskaan myöhästynyt töistä, saati, että olisin "karannut" kotimatkalle, ennen kuin kello oli "tasan". Työpäivän pituus oli siten 12-14 tuntia säästä riippuen, hah hah haaa!!!...ajamisesta näkyy selvästi haittavaikutukset nyt tällä palastalla , hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Aika kultaa muistot. Varusmies oli kahvinkeittäjänä ja kenkien plankkaajana. Vaasan esikunnassa ei suuria sotasuunnitelmia tehty lähinnä kaksikielisen maakunnan lakisääteinen elin mihin keskitettiin turhat henkilöt.
- Anonyymi
Eikös ne kuljetukset jatku vielä vuoden loppuun saakka.
Talvella vastaantulotilanne on huonompi, kun tien reunoissa on lunta, että voi jäädä auto kiinni, jos liian reunaan väistää.
Muutaman kerran on propellikuljetus tullut vastaan ja kun kulejetukset alkoivat, niin vastantuleva liikenne pysäytettiin vastaantulon ajaksi, nyt liieknnettä ei ole enää pysäytetty, vaan edellä ajava huomio auto on tullut keskiviivaa ja huitonut läpyskää ja sen perässä toinen huomioauto ennen propellirekkaa ja ajanut vielä enemmän keskiviivan yli ja huitonut läpyskällä, jos et ole ajanut tien reunaan ja pysähtynyt.
Kyllä siinä tilaa on riittänut ja yli 2 metriä on jäänyt tilaa propellille, eikä propelli edes autoon vastaisi, kun on propelli on korkeammalla, kuin auton katto. - Anonyymi
Miksi niitä tuulivoimalan osia ei kuljeteta junalla?
Kokkolasta Kannukseen ja sieltä sitten rekalla Lestijärvelle, niin maantiellä kuljetus matka jäisi paljon lyhemmäksi.- Anonyymi
Oletko aivan tosissasi, ja täydellä järjellä varustettu. Lastaus Kokkolan satamassa. Kuljetus Kannukseen junalla. Purkaminen ja lastaus rekkoihin. Eikö Kannus-Lestijärvitie olekaan maantie... Nyt on taas pakko nauraa, hah hah haaa!!!...
JK Oletko se "Esa vain". Tyyppi, joka sekoilee jatkuvasti Yle radio Keski-pohjanmaassa. Toimittaja Ismo V........n idoli. "Kälviän käppänä"...
- Anonyymi
Kirjoitin jo 20 vuotta sitten että nuo kuljetukset voitaisiin viedä Lestijokea pitkin proomuilla. Muutamassa koskipaikassa vain ruopattaisiin ja Korpelan museo pato räjäytettäisiin. Toinen vaihtoehtoni olisi rautatie Kokko-Perho välille ja pistoraide Halsualle sekä Lestijärvelle ja nyt ei naurata.
- Anonyymi
Kehittämäni, höyry-alumiini /puuseos nopeuttaisi huomattavasti kuljetuksiin liittyvää infraa. Ha ha haa..
- Anonyymi
"Se parhaiten nauraa, joka toiselle kuoppaa kaivaa", hah hah haaa!!!...
JK "Joka toiselle kuoppaa kaivaa, ja joka toiselle ei."
- Anonyymi
Iskä kaivoi pioneerina miinoille koloja ja muisteli aina kännissä niitä aikoja eli aika usein.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1961698Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2481551Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281091- 791057
- 741050
- 1171010
- 86991
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose158885Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353876- 57842