Matkatoimistot myyvät 500 eur/viikko all inclusive matkoja Benidormiin, lento Alicanteen. Ei mahdollisuutta kuljetukseen hotellille / hotellilta kentälle.
Uskaltaako tuollaiselle reissulle nyt lähteä ?
Sateet ja Tulvat
13
311
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös tuolta Benidornista viety veneillä turisteja kentälle, kun tiet oli poikki ?
- Anonyymi
Uusi tulva-aalto on taas tuloillaan. Armeija määrätty alueelle.
- Anonyymi
Ilmeisesti uudelta tulvakaaokselta vältyttiin, mutta nykyisiä tuhoja korjataan vuosia.
- Anonyymi
Nyt on Denian ja Benidornin matkamyynti lopetettu, kun sinne taas voisi matkustaa.
Ovatko suomalaiset matkatoimistot noin osaamattomia ja tietämättömiä myyntikohteidensa olosuhteista ?- Anonyymi
Kuinka monta suomalaista matkatoimistoa näitä matkoja on myynyt? I
- Anonyymi
TUI ei ole suomalainen, taitaa olla enimmäkseen venäläinen ja omistaja on pakotteiden alainen oligarkki Morosov tai jotain sinnepäin
- Anonyymi
Mordashov, noin translitteroivat ainakin FTllä, siirsi omistustaan Kyproslaiseksi muuttuneen vaimonsa piikkiin.
- Anonyymi
Uudet tulvavaroitukset annettu.
Tällä kertaa myös Fugeen.
Saattaa Jetin kepapi kerrankin päästä kostealle.- Anonyymi
Yeti on Pattayalla avaamassa uusinta kepparibaaria.
- Anonyymi
Paseo Maritimo täynnä tulvavettä ja täysin autio.
Muistuttaa Seinäjokea.
- Anonyymi
Näillä sateilla muistuttaa lähinnä Peräseinäjokea.
- Anonyymi
DANA-myrskyn ensimmäinen vaihe alkaa olla ohi.
Tekojärvet ovat täyttymässä taas pitkästä aikaa.
Ei tiedossa olevia uhreja toistaiseksi, tosin Pepen konsertti peruuntui. - Anonyymi
Seuraava myrskyrintama on lähestymässä. Kannattaa ottaa pyykit sisään.
- Anonyymi
Vinetot eivät kastuneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724968
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403386- 502913
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52199- 242081
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4041605Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91498