Matkatoimistot myyvät 500 eur/viikko all inclusive matkoja Benidormiin, lento Alicanteen. Ei mahdollisuutta kuljetukseen hotellille / hotellilta kentälle.
Uskaltaako tuollaiselle reissulle nyt lähteä ?
Sateet ja Tulvat
13
302
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös tuolta Benidornista viety veneillä turisteja kentälle, kun tiet oli poikki ?
- Anonyymi
Uusi tulva-aalto on taas tuloillaan. Armeija määrätty alueelle.
- Anonyymi
Ilmeisesti uudelta tulvakaaokselta vältyttiin, mutta nykyisiä tuhoja korjataan vuosia.
- Anonyymi
Nyt on Denian ja Benidornin matkamyynti lopetettu, kun sinne taas voisi matkustaa.
Ovatko suomalaiset matkatoimistot noin osaamattomia ja tietämättömiä myyntikohteidensa olosuhteista ?- Anonyymi
Kuinka monta suomalaista matkatoimistoa näitä matkoja on myynyt? I
- Anonyymi
TUI ei ole suomalainen, taitaa olla enimmäkseen venäläinen ja omistaja on pakotteiden alainen oligarkki Morosov tai jotain sinnepäin
- Anonyymi
Mordashov, noin translitteroivat ainakin FTllä, siirsi omistustaan Kyproslaiseksi muuttuneen vaimonsa piikkiin.
- Anonyymi
Uudet tulvavaroitukset annettu.
Tällä kertaa myös Fugeen.
Saattaa Jetin kepapi kerrankin päästä kostealle.- Anonyymi
Yeti on Pattayalla avaamassa uusinta kepparibaaria.
- Anonyymi
Paseo Maritimo täynnä tulvavettä ja täysin autio.
Muistuttaa Seinäjokea.
- Anonyymi
Näillä sateilla muistuttaa lähinnä Peräseinäjokea.
- Anonyymi
DANA-myrskyn ensimmäinen vaihe alkaa olla ohi.
Tekojärvet ovat täyttymässä taas pitkästä aikaa.
Ei tiedossa olevia uhreja toistaiseksi, tosin Pepen konsertti peruuntui. - Anonyymi
Seuraava myrskyrintama on lähestymässä. Kannattaa ottaa pyykit sisään.
- Anonyymi
Vinetot eivät kastuneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543622
- 513146
- 502900
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262606- 382384
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056