Tällaista tällä kertaa.

Anonyymi-ap

https://www.ksml.fi/paikalliset/8015768

Riitelevät kuin akkaporukat. Yleensä miehet puhuu ettei akat pärjää keskenään kun tulee riita niin entäs metsästäjien...nyt näiden jutun metsästäjien riita. Ihan kuin akkaporukka. Tukkanuottasilla ollaan eikä ole harkittu mitä siitä voi seurata.
Kummallakaan osapuolella ei ole sitä "munaa" lopettaa riitely, mieluummin maksetaan lähes sadantuhannen euron rahat.

9

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oi että metsästys vastaisen palstatrollimme märkä uni jälleen, kun metsästys vastaisia otsakkeita löytyy. 😂
      Maltatko ollenkaan nukkua, kun haet epätoivoisesti näitä? 😂 Viime viikolla jouduit turvautumaan ulkomaan metsästys vastaisiin otsakkeisiin. 🤭

• Anonyymi

Taitaa jokainen olla sinulle riidanaihe? Etkö osaa muuta virttä kuin syyttää kaikkia metsästyksenvastustajiksi ja näin estät normaalin keskustelun. Paljonko elokapina maksaa sinulle kaikista metsästys asioitten terrorisoimisesta? Jos väität ettei mitään, niin olet PAHASTI mielenvikainen ja RIIDANHALUINEN, jolla ei voi olla ainuttakaan aselupaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa jokainen olla sinulle riidanaihe? Etkö osaa muuta virttä kuin syyttää kaikkia metsästyksenvastustajiksi ja näin estät normaalin keskustelun. Paljonko elokapina maksaa sinulle kaikista metsästys asioitten terrorisoimisesta? Jos väität ettei mitään, niin olet PAHASTI mielenvikainen ja RIIDANHALUINEN, jolla ei voi olla ainuttakaan aselupaa.

Ja taas projektio. 😂
        Tapa se on tuokin yrittää kääntää ikuinen metsästäjä vihasi metsästäjien syyksi uhriutumalla.
        Kuten itse sanoit ei ole ihme miksi te metsästyksen vastustajat ette ole henkisesti sillä tasolla joilla voisi olla koskaan aseita. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taas projektio. 😂
        Tapa se on tuokin yrittää kääntää ikuinen metsästäjä vihasi metsästäjien syyksi uhriutumalla.
        Kuten itse sanoit ei ole ihme miksi te metsästyksen vastustajat ette ole henkisesti sillä tasolla joilla voisi olla koskaan aseita. 🤭

Saiko erektion?😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saiko erektion?😁

Kysyy vastustaja jonka päivittäinen ilon aihe on nostaa metsästyspalstan etusivulle pelkästään metsästäjiä mustamaalaavia ketjuja 24/7. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyy vastustaja jonka päivittäinen ilon aihe on nostaa metsästyspalstan etusivulle pelkästään metsästäjiä mustamaalaavia ketjuja 24/7. 😂

Sulle menee kaikki ihon alle jos metsästäjiä kritisoidaan siispä kuulut siihen metsästys kaartiin joka on tehnyt metsästysrikoksen oot aika pelle 🦍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan täysin kajahtanut. Ei tuo enää normaalia ole.

• Anonyymi

Etkö kestä kritiikkiä metsästäjistä ole aikuinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan täysin kajahtanut. Ei tuo enää normaalia ole.

Kuten olen sinulle metsästyksen vastustajalle monet kerrat sanonut metsästäjien mustamaalaamis kampanjanne kuuluu vastustajiin ei tänne. Siellä voit itkeä pahaa oloasi mielinmäärin. Nyt tarkoituksesi on ainoastaan metsästäjien trollaus.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2746
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      989
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      967
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      78
      888
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      102
      832
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe