Runkiralli 2024

Onko tääl tietoa tän kisan reitistä?? Joku ukko tarinoi tänään Biltemakafeen maitojonossa Michelinin rallipipo pääs että taas ois täys lähtäri.. mut sit totesi et ratamestarina ois joku jokkishörhö niin taitaa olla tämäkin kisa lopullisesti arkussa jos reitti täynnä huutomerkkejä??
Ps: meen kakkoselle ja palkintojenjakoon

8

637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huhujen mukaan ojat olisi terävämmät, syytän ratamestaria. Varmaan ei osunut taaskaan kakkoselle vaihto

• Anonyymi

Ajan reitin ensi viikolla ja vaadin kyllä merkin jokaiseen paikkaan jossa Pille Vynnönen voi sulaa.
      Kuulemma Seijainen ei ole reitillä mutta Rautaniemi ajetaan.

• Anonyymi

No kakkosella on ainaki reikiä! Kirjaimellisesti. Isäukko tuntee kilpailunjohtajan ja kakkosen tie routinut pahasti. Yritetään kuitenkin saada kuntoon ennen kisaa. Nelosella ja vitosella ainakin toimintapaikkoja, sen voin sanoa.

• Anonyymi

Lunta sataa

• Anonyymi

Joo jos se älyttömiä luureja keräävä jokkispöhlö on ratamaisterina niin kyllä saa mehutarjoilu huudot jäädä hauskahattuselta mieheltä.

Huhut kertoo myös et tyrvään vakioautovetomies on joutunu peruttaa osallistumisen, kun töiden puolesta joutuu käydä jossain kursseilla että saa jatkossakin vähän kurkistaa helmojen alle ja laittaa ajokieltoon jos sattuu kovasti kellari huohottaa

• Anonyymi

Nyt täytyy kyllä saada loppumaan tämmöiset laittomat kisat. Täti ei tykkää! Terveisin Sperma Ikkarinen

• Anonyymi

Kisalauantaina on kolmospätkäl kyläkoulun pihalla läpiryypättyjen halloweenasujen kirppis niin jos ei oteta saattoja aikataulussa huomioon niin sehä menee pimeeseen jo enne vitosta..

• Anonyymi

missä tämä ajetaan? jossain hovissa? laukaanhovi? pohjanhovi? karttaa missään? osallistujat? hamu? akk? merkkejä? myydäänkö lippuja? peltoparkit maksu? vittu jään kotiin kun on niin mystistä saatana

• Anonyymi

Paikalla on lato oikea ja se oli ihan hyvännäkönen. Miten paljon autoja. Ja puut ovat tietysti edessä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1907
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1144
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe