No huh huh

Anonyymi-ap

10

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noniin metsästyksen vastustaja sai jälleen iloa elämäänsä ja voi jatkaa iänikuista metsästys palstan trollaamistaan ja kaikkien metsästäjien mustamaalaamis kampanjointiasi.

• Anonyymi

Olen kylläkin metsästäjä ja ihmettelin vain tuota tapaturmaa. Aseiden kanssa ei voi olla liian varovainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kylläkin metsästäjä ja ihmettelin vain tuota tapaturmaa. Aseiden kanssa ei voi olla liian varovainen.

Sama täällä! Aseiden käsittelyä pitää opettaa jo nuorena. Itse opetan nuorille jatkuvasti aseen oikeaa käsittelyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä! Aseiden käsittelyä pitää opettaa jo nuorena. Itse opetan nuorille jatkuvasti aseen oikeaa käsittelyä.

Aseen käsittely tässä ei ole sinulle se juttu, vaan tämä jatkuva tarkoituksellinen metsästäjien mustamaalaaminen mihin tähtäät näillä trollauksillasi. Aseen käsittelystä voit tehdä asiallisen avauksen, mutta nämä tahalliset negatiiviset otsakkeet voi nillittää vastustajissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aseen käsittely tässä ei ole sinulle se juttu, vaan tämä jatkuva tarkoituksellinen metsästäjien mustamaalaaminen mihin tähtäät näillä trollauksillasi. Aseen käsittelystä voit tehdä asiallisen avauksen, mutta nämä tahalliset negatiiviset otsakkeet voi nillittää vastustajissa.

Sinä olet sairas mielenvikainen kaikki on metsästyksen vastaista jos jostakin sanotaan hakeudu hoitoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Malmössä ja Göteborgissa on ainakin oppisi mennyt jo hyvin perille, milloinka ajattelit aloittaa aseenkäsittelyn opetuksen Helsingissä, Itäkeskuksessa olisi ainakin paljon innokkaita oppijoita odottelemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet sairas mielenvikainen kaikki on metsästyksen vastaista jos jostakin sanotaan hakeudu hoitoon

Kaikki mitä ketjussa nostat yhtenään etusivulle on metsästys vastaista trollausta. Mielenvikainen olet siis sinä.

• Anonyymi

Ihmisen hinta on siis 6400 euroa

• Anonyymi00010

Kännipäissään tohelot ampuu toisiaan .

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kännipäissään tohelot ampuu toisiaan .

Hyvä hyvä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2872
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27