https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d1c2a918-8f20-4e9e-ad18-f94d9986659e
Kuinka voi olla noin huolimaton. Miksi sen sormen pitää hiplata liipaisinta?
No huh huh
8
114
Vastaukset
- Anonyymi
Noniin metsästyksen vastustaja sai jälleen iloa elämäänsä ja voi jatkaa iänikuista metsästys palstan trollaamistaan ja kaikkien metsästäjien mustamaalaamis kampanjointiasi.
- Anonyymi
Olen kylläkin metsästäjä ja ihmettelin vain tuota tapaturmaa. Aseiden kanssa ei voi olla liian varovainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kylläkin metsästäjä ja ihmettelin vain tuota tapaturmaa. Aseiden kanssa ei voi olla liian varovainen.
Sama täällä! Aseiden käsittelyä pitää opettaa jo nuorena. Itse opetan nuorille jatkuvasti aseen oikeaa käsittelyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä! Aseiden käsittelyä pitää opettaa jo nuorena. Itse opetan nuorille jatkuvasti aseen oikeaa käsittelyä.
Aseen käsittely tässä ei ole sinulle se juttu, vaan tämä jatkuva tarkoituksellinen metsästäjien mustamaalaaminen mihin tähtäät näillä trollauksillasi. Aseen käsittelystä voit tehdä asiallisen avauksen, mutta nämä tahalliset negatiiviset otsakkeet voi nillittää vastustajissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aseen käsittely tässä ei ole sinulle se juttu, vaan tämä jatkuva tarkoituksellinen metsästäjien mustamaalaaminen mihin tähtäät näillä trollauksillasi. Aseen käsittelystä voit tehdä asiallisen avauksen, mutta nämä tahalliset negatiiviset otsakkeet voi nillittää vastustajissa.
Sinä olet sairas mielenvikainen kaikki on metsästyksen vastaista jos jostakin sanotaan hakeudu hoitoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Malmössä ja Göteborgissa on ainakin oppisi mennyt jo hyvin perille, milloinka ajattelit aloittaa aseenkäsittelyn opetuksen Helsingissä, Itäkeskuksessa olisi ainakin paljon innokkaita oppijoita odottelemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet sairas mielenvikainen kaikki on metsästyksen vastaista jos jostakin sanotaan hakeudu hoitoon
Kaikki mitä ketjussa nostat yhtenään etusivulle on metsästys vastaista trollausta. Mielenvikainen olet siis sinä.
- Anonyymi
Ihmisen hinta on siis 6400 euroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539019Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492709- 572491
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292491Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971875- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146