Meillä on alunperin ollut kiltti tyttökissa joka ei ole koskaan sähissyt, murissut tai raapinut ketään. Se sai tänä vuonna pentuja ja vähän ennen luovutusikää se alkoi olla äreä pennuille. Ajattelin, että tilanne helpottuu, kun pentuja muuttaa pois, yhden kuitenkin jätimme. Tilanne ei ole kuitenkaan helpottunut. Aina kun emokissa näkee pennun niin se alkaa sähisemään ja murisemaan. Jos pentu kuitenkin pääsee lähelle niin emokissa alkaa nuolemaan sitä mutta murisee samaan aikaan. Nykyään kissa murisee ja sähisee välillä jopa ihmisille. Se ei ole kuitenkaan raapinut ketään muuta kuin pentua. Täytyyköhän meidän kuitenkin luopua viimeisestäkin pennusta emokissan mielenrauhan takia vai meneeköhän tilanne muuten ohi. Olen myös miettinyt sitä jos kissa olisi kipeä mutta se ei ainakaan vaikuta siltä kun olen verrannut sitä kipeän kissan tuntomerkkeihin. Tietääkö joku muu mikä avuksi?
Kärtyisä emokissa
0
115
Vastaukset
- Anonyymi
Tuohon auttaa vaan aika.
Emolla tietysti vieroitus menossa. Minullakin on äitikissa joka sai pennut. Yhden pennun jätin itelleni. Pojan.
Äiti on leikattu ja Pentukin 1,5v. Vanha.
Äitikissa ärhenteli yms. Sille pennulle sen jälkeen kun pentu tuli 12 viikon ikään ja sitä jatkui kuukausi.
Nyt ne viihtyy parhaiten yhdessä, ja menevät yhdessä esim. Ulos leikkimään. Ja ompa emo tuonut sille poika pennulle hiirenkin… siin ihan kesällä joskus.
Välillä ne tappelee, ja on vähän rajun näköistä mutta sitten taan nukkuvat yhdessä ja välillä se pentu nukkuu äitinsä päällä😂 ja kumpikin näyttää ihan tyytyväiseltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?143779Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283078Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2802905Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin71971- 2331610
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61390- 751281
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2031245Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41071Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi321065