ja estää uusien kirjoittamisen täällä. Peloittelee täältä uudet kirjoittajat novelleineen pois. Kohta tätä palstaa ei tuolla menolla enää ole täällä.
"Buaahaa Spede" nostattelee täällä ikivanhoja novelleja a esille ja estää uusien novellen
17
466
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä siitä Niuvanniemen vajakista? Ihan naurettava pelle, ei mitään vaikutusta mihinkään kun se toistuvasti nolaa itsensä paljastaen ettei sillä ole muuta elämää kuin kahlata tätä palstaa läpi ja kylvää joka ketjuun öitä myöden vähäjärkisisiä mölähdyksiään kuten buaahaa, sää mää ja bää ym.
Miksi reagoida mitään sairaaseen vajakkiin?- Anonyymi
Juuri näin,ei kannata välittää reppanasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin,ei kannata välittää reppanasta
Ei voi olla välittämättä kun koko palsta on kohta vain vuosikymmeniä vanhoja novelleja täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla välittämättä kun koko palsta on kohta vain vuosikymmeniä vanhoja novelleja täynnä.
Se jonka vanhoja novelleja täällä eniten on, on ehkä juuri hän.
- Anonyymi
Onkohan se sama joka kiukuttelee että hänen kirjoittamiaan novelleja on kopioitu ja matkittu? Niissä on varmaan osa hänen vanhoja juttujaan, joitakin jopa vuodelta 2002, joita hän täällä nostattelee. Se egoisti pilaa kaikilta tämän seksinovellipalstan.
- Anonyymi
Spedellä taas sekottaa buahaaahaaa
- Anonyymi
No eihän tuo spede mitään uutta ole.
- Anonyymi
"Spede buaahaa", on ehkä eläkkeellä oleva naispuolinen suomenkielen opettaja, joka on kirjoittanut ja julkaissut kirjan/kirjoja, josta ihmiset eivät ole välittäneet.
Eivät ole välittäneet tarpeeksi hänen novelleistaan täälläkään. On katkera. Moittii ja opettaa täällä mielellään muita, koska heidän kirjoitusvirheensä ärsyttävät häntä suuresti. Muutamalla yksinkertaisella tyhmällä sanalla, vastapainona lukeneisuudelleen, huutaa hän suurta naisellista pettymystään ulos täällä, kun hänen rakkauselämänsäkin on pettymyksiä täynnä.
Minä.. alias Sherlock Holmes.- Anonyymi
Sukua Holmesin Jussille?
Buaahaa! - Anonyymi
Siis sinä itse buaahaa spede. Kerroit tuossa kaiken olennaisen itsestäsi spede. Tuon voi tietää spede itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukua Holmesin Jussille?
Buaahaa!Kuka on Holmesin Jussi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on Holmesin Jussi?
"Lehdestä luin oli miehellä, kuin koivuinen halko se lemmensalko", biisistä John Holmes.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lehdestä luin oli miehellä, kuin koivuinen halko se lemmensalko", biisistä John Holmes.
Juu niin varmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu niin varmaan.
"Joskus se jaksaa kolmekin varttia silloin se tekee eetvarttia!" John Holmes - Popeda
- Anonyymi
Ajattelin kirjoittaa novellin John Holmesin ja Heinolan Sedän homoeroottisesta kohtaamisesta Heinolan uimahallin saunassa. Novellissa olisi imetty meisseliä metritolkulla, mutta tarina olisi ollut epäuskottava, sillä Sedällä ei ole rahaa käydä uimahallissa.
- Anonyymi
Mikä ettei; onhan sellainenkin novelli tehty tutusta tyypistä, joka homostelun jälkeen pääsee naisen makuun.
Kirjoittaminen on kivaa, tsemppiä yritykseesi👍 - Anonyymi
Niin, no, John Holmes kuollut ajat sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059