Työmiehen kroppa rikki lauantaina

Anonyymi-ap

Varokaa tekemästä liikaa liikkeitä lauantaina ettei nivelet ja lihakset repeydy palautuneista voimista on kyllä hurjaa miten luista lähtee lihaa irti ja keuhkot vaurioituvat.

18

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Painoja nostamalla ei kyllä saa samanlaista vaaraa aikaiseksi ruumiseen mitä työtä tekemällä.

• Anonyymi

Painoilla saa isot lihakset mutta työssä kasvaa kaikki pienimmät lihakset mikä saa lihan repeytymään luiden päältä ja keuhkot vuotamaan verta.

• Anonyymi

Painoilla saa optimaaliset nostoasennot. Hyvää treeniä työelämään...jossa sitten tehdään paskoissa asennoissa jne.

Nämä päivät tupakoivat, illat ja viikomloput kaljaa litkivät läskimahat sitten ihmettelevät kun on selkäkipeä ja ottaa henkeen pienikin työ..ja eikun tupakkatauolle.

• Anonyymi

Tanssiminen ei onnistu työmiehiltä eivät taivu menevät poikki.

• Anonyymi

Tummaihoiset eivät ole kehittyneitä työn tekemiseen ovat käyttäneet vain aseita esimerkiksi aasialaiset ovat lyhytkasvuisia ja parhaita tekemään työtä.

• Anonyymi

Aasialisia vietiin Amerikkaan töihin ja tummia orjaksi ja kohtelu oli asianmukaista aasialaiset ruoka ja tummat aseilla.

• Anonyymi

Öljy ja timantit on pelastanut vielä arabit ja tummat mutta tulevaisuudessa näillä ei ole mitään muuta tulevaisuudessa edessäpäin kuin sotia muita ihmisiä vatsaan.

• Anonyymi

Tiettävästi jo yksi kolmasosa näistä arabeista ja tuomista elää Yhdysvaltojen ja Euroopan sosiaaliturvan varassa ja lisää on tulossa.

• Anonyymi

Kiina syyttä että Yhdysvaltojen tummat varautuvat sotaan Kiinaa vastaan ja presidentiksi valitaan USA tummaihoinen joka saa kannatusta Yhdysvalloissa muilta ei maataloudessa evoluutiossa kasvaneista.

• Anonyymi

On se kumma ettei Los Angeles keskustassa voi ilman aseita kulkea jos ei tykkää pelata näiden kanssa wild west peliä.

• Anonyymi

Kuka tykkää mistäkin ja sen mukaan on pelissä varauduttava olit baarissa kuntosalin painojen kanssa tai sodassa piilossa keräämässä pisteitä isommilla aseilla.

• Anonyymi

Näistä keskusteluista unohdetaan aina naiset mitä naiset ovat ja edustavat nykypäivänä.

• Anonyymi

Sexy objekteja joka ilmaisee tekemisen kohteen, esimerkiksi kuis pannaan.

• Anonyymi

Naiset tykkäävät omasta roolistaan 2024 sexy objektina

• Anonyymi

Kiina oikeassa jo yli puolet Yhdysvaltojen armeijan sotilaista tummaihoisia.

• Anonyymi

HEIKKOJA..sietämättömiä..sietokyvyttömiä..kestämättömiä Jne...liikunta/urheilu pitää aloittaa jo 2-v:sta alkaen päivittäin niin kestää erilaisia asioita lopun ikänsä 😃...siteeraus ---》paljonko pitää käyttää Metamfetamiinia, kun kirjoittelette yötä päivää 《---- NETTIRIIPPUVAISET, jotka ette saa mitään OIKEAA aikaan ikinä kertaakaan ja samalla Täysin eri asiassa siis OIKEASSA elämässä on ne TERVEET asiat..voi voi sentään teitä Menetettyjä tapauksia kaikin puolin...NETTI EI OLE OIKEA ELÄMÄ!!! Jos ääniä voitaisiin antaa ÄÄNETTÖMISTÄ sanoista eli keskustelupalstan SANOISTA niin sitten vuorostaan/puolestaan ÄÄNELLISESTI, johon käytetään kaulan sisällä lihaksessa kiinni olevia kahta äänijännettä niin HUUTAMINEN Esim. NAAPURILLE on ÄÄNETÖNTÄ käyttäytymistä eli ilmassa leijuvia sanoja ja keskisormen esiintyminen pizzan heittäjällä on TÄYSIN eri asia, kuin näyttää toiselle keskisormea (Pizzan heittäjä tietää miksi keskisormi pitää esiintyä hetkellisesti). Voi voi teitä NETTIRIIPPUVAISET 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🤕🤕🤕🤕🤕🤒🤒🤒🤒🤢🤢🤢🤢🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥶🥶🥶🥶🥶🥶😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵----》te takerrutte pelkkiin sanoihin, jotka eivät kuulu IHMISKORVILLE, kun TERVE unohtaa epämiellyttävät SANAT samantien🤣😅😆😁😅🤣😅😅😅🤣😂🤣😅😅😅🤣oikeastaan Esim. Koko NETIN ennakkoon, kun VENÄJÄ saattaa KATKOA Nettikaapelit ja teille, joille NETTI on ITSE elämä niiiiiiin voi voi voi voi voi voi voi sentään, kun olette TUSKISSAAN ja HIKI virtaa, kun ei pääse AIVOITUKSIAAN kirjoittamaan 🤒🤒🤕🤕🤢🤢🤢🤢🤢🤕🤕🤕🤒🤒🤕🤕🤢🤢🤢🤕🤒🤒🤒🤕🤕🤒🤒🤕🤕🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶😂🤣😅😆😅🤣🤣😂😂🤣😅🤣🤣😅😅😆😁😅😅😅🤣🤣

• Anonyymi

Kajaanilaiset tuntuu olevan irrallaan!

• Anonyymi

Taistelukoulutuksen saanut sotilas kun ensimmäistä kertaa menee metroon tulee mieleen miten näistä kaista pääsee eroon että saa istumapaikan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe