Onko toivoa palautumisesta.
Kuulo meni äkisti toisesta korvasta
Anonyymi-ap
2
338
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä, että korva on täynnä vaikkua. Se vie kuulon äkisti. Korvien huuhtelu palauttaa kuulon heti. Huuhtelun voi tehdä vaikka sairaanhoitaja, jos ei itse osaa.
- Anonyymi
Ite oon teini ja mul kertyy herkästi vahatulppii molempiin korviin ja kuulo huonontuu hitaasti. Nytkin kävin muutama kuukaus sitte terkkarilla ja hän tutki korvat ja sekin jo sattui koska korvat on täynnä vaikkuu. Käytän paljon nappikuulokkeit joka lisää vaikkua. Pitäis varata aikaa korvien imurointiin, kun kohta on tulos kuulotesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422732Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423432474- 352154
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471906- 241685
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251589- 441470
- 1001429
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391385- 361176