Facebookissa on sivusto Metsänomistajat sen ylläpitäjällä on vahvat yhteydet Vihreisiin. Sivustolla on runsaat 10 tuhatta jäsentä. Sivustolta kannattaa poistua pikaisesti. Sivustoa käytetään Vihreiden ajatusten levittämiseen vaivihkaa erittäin taitavasti.
Varoitus metsänomistajille !
5
322
Vastaukset
- Anonyymi
Niinp. Kyllähän se on väärin, että vihreät agitoi. Se homma on nykyisin persujen etuoikeus.
- Anonyymi
No voi mahoton! Näytethänkhän sielä kuvia oikeista mettistäki eikä näistä "kasvatusmettistä"? Olen järkyttyny. Oikein vihreishin yhteyksiä? Kertakaikkiihan!
- Anonyymi
Ilmaston muutoksesta ei saa kirjoittaa ei kuulemma kuulu millään tavoin metsätalouteen, jos kirjoitat heti poistetaan.
- Anonyymi
Ni- i, eihän metsä ole ilmastoa muuttanut.
- Anonyymi
Suomessa on 19 kaivosten aiheuttamaa järvien tuhoa. Tämän päivän maaseudussa on kirjoitus särkijärvestä jossa rikasteet ovat saastuttaneet vesistön. Kun toiminta on lakannut asialle ei voi mitään, sanoi ympäristö ihminen. Kaivokset aiheuttavat suureet ympäristöjen saastuttamiset vrsistöihimme. Näinkö helposti ympäristöjä saa tuhota .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 671096
- 107980
- 46936
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54905KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10868Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55868Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46799