Laitetaanko sähkövatkaimen vatkaimet, jossa muoviosa, metalliin, vai poltettaviin/seka?
Vatkaimien loppusijoituspaikka?
7
484
Vastaukset
- Anonyymi
Aloituksen vaikeusaste lähentelee kahdeksaa
- Anonyymi
Vaikeusastetta nostaa se, että pitäisi aivan itse silmämääräisesti arvioida onko yli puolet vatkaimesta metallia.
- Anonyymi
Sekajätteeseen.
- Anonyymi
Ja aloituksen vaikeusaste oli näemmä liikaa ensimmäiselle vastaajalle...
- Anonyymi
Vatkaimen mukana sähkö- ja elektroniikkaromun keräyspisteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vatkaimen mukana sähkö- ja elektroniikkaromun keräyspisteeseen.
Vatkaimet metallinkeräykseen. Jos oikein tarkkoja ollaan niin metalliromulavalle eikä kunnalliseen metallikeräysastiaan joka on tarkoitettu metalli pakkauksille.
Jos vatkain on mukana niin ser-jätteeseen. Jos myyntipakettikin on mukana niin se lajitellaan kartonki ja muovinkeräykseen.
Voi laittaa myös sekajätteeseen ellei jaksa ämmien juttuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vatkaimet metallinkeräykseen. Jos oikein tarkkoja ollaan niin metalliromulavalle eikä kunnalliseen metallikeräysastiaan joka on tarkoitettu metalli pakkauksille.
Jos vatkain on mukana niin ser-jätteeseen. Jos myyntipakettikin on mukana niin se lajitellaan kartonki ja muovinkeräykseen.
Voi laittaa myös sekajätteeseen ellei jaksa ämmien juttuja.Vastoin yleistä luuloa ei ole väärin laittaa kotitalousjätettä sekajätteeseen. Sinne voi laittaa kaikkea paitsi vaarallista jätettä. Jätemäärä huomioiden.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1742139Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3131819- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821268Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972