On HIMOS
Tie on netissä jo ennen pääjuhlaa.
vuodenyrittäj2024
11
723
Vastaukset
- Anonyymi
tieto
- Anonyymi
Kermaa perseet palkitsee toisiaan. 😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kermaa perseet palkitsee toisiaan. 😜
6.12 se teeskentelyiden päivä vasta onkin😳
- Anonyymi
siis voiko naurettavampaa juhlaa olla :D
- Anonyymi
siis voi,linnan juhlat😳
- Anonyymi
Opiskelijapoika kertoo uusien tuttavuuksien tapaamisesta Helsingissä.
- Mistä sä oot?
-Jämsästä.
-Missäspäin Suomee semmonen on?
-Ootko Himoksesta kuullu?
-Ahaa, onks Jämsä Himoksella!- Anonyymi
no jos on vajaa, niin ei sille mittän voi.
- Anonyymi
Vieläkö hissimies osallistuu seksijuhliin.
- Anonyymi
40 v mennyt ja palkitaan vasta nyt? Onko ollut riitaa kaupungin kanssa?
Onko kanava jo valmis? - Anonyymi
Himoksen perustajat saivat täysin ansaitusti yrittäjäpalkinnon. Sen verran harmaan betonin läpi Ojala on joutunut näkemyksiään puskemaan Jämsän kaupungin toimiessa jarruna.
- Anonyymi
Katsoin videon.. Kuka se harmaatakkinen ukko on joka sählää häiriten tilaisuutta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473572
- 1053365
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342601Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262298- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 261201
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91068