Miten ja mistä

Anonyymi-ap

Miten kehitysvammainen saisi seksiseuraa?? aikamoinen ongelma löytää nainen

12

838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se ei ole helppoa seksi seuraa etsiä edes muista joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma kun älyllinen kehitysvammaisuus näkyy eri tavalla jos on todettu myös Adhd.

Josta on Kehitysvammaliitto sivulla kirjoitettu älyllinen kehitysvammaisuus näkyy eri tavalla jos on lisäksi Adhd, Autismi tai Fasd

• Anonyymi

Minä etsin myös pelkän Lievän älyllisen kehitysvamman seksisuhde seuraa, kun en osaa sitoutuu mihinkään pitkällä aikavälillä pysyvästi.

Jos kiinnostaa laita minulle kaveri pyyntö tähän profiiliin jos haluaa joku mies jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma seksi seuraa ainoastaan.

Tässä linkki minun profiiliin Facebook sivulla

https://www.facebook.com/hennamaria.koskela.3/?__n=K&locale=fi_FI

• Anonyymi

Sinä et ainakaan ketään saa

• Anonyymi

Kuule, ei ketään kiinnosta

• Anonyymi

seksiseuraa saa vammainenkin
      vamma ei ole este jos on rahaa
      seksitreffit sivuilla on paljon nätttejä tyttöjä joita voi rakastelka niin kuin huvittaa ne tykkää mutta se maksaa 100-200 euroa yksi tytön seksi

• Anonyymi

Miehelle ongelma on varmasti suurempi kuin naisella, niinkuin aina. Nainen tekee valinnan ja tarjontaa yleensä on. Pitäisikö kvammaisen miehen siirtyä gay-puolelle, niin kysyntä ja tarjonta vähän tasoittuu?

• Anonyymi

Keharit nai kenen kanssa vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku heitä huolii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka puhelinpylvään

• Anonyymi

gay hommat on aika monen kevan mieleen,onhan miehelläkin reikä ja suu
      joskus ei vaihto ehtoja ole vaikka miehen kanssa en seurustelisi.
      miehen kanssa homma ei maksa kuin 0-100 euroo
      kokeile,saatat tykätä,naista saa kyllä odottaa
      ei ole helppoa homma

• Anonyymi

Epätoivoiset ihmiset joutuvat maksamaan

• Anonyymi

Itse olen terve 50+ mies Tampereelta. Erilaisuus seksissä kiinnostaa. Olisin käytettävissä naiselle.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe