Miten ja mistä

Anonyymi-ap

Miten kehitysvammainen saisi seksiseuraa?? aikamoinen ongelma löytää nainen

12

898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se ei ole helppoa seksi seuraa etsiä edes muista joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma kun älyllinen kehitysvammaisuus näkyy eri tavalla jos on todettu myös Adhd.

Josta on Kehitysvammaliitto sivulla kirjoitettu älyllinen kehitysvammaisuus näkyy eri tavalla jos on lisäksi Adhd, Autismi tai Fasd

• Anonyymi

Minä etsin myös pelkän Lievän älyllisen kehitysvamman seksisuhde seuraa, kun en osaa sitoutuu mihinkään pitkällä aikavälillä pysyvästi.

Jos kiinnostaa laita minulle kaveri pyyntö tähän profiiliin jos haluaa joku mies jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma seksi seuraa ainoastaan.

Tässä linkki minun profiiliin Facebook sivulla

https://www.facebook.com/hennamaria.koskela.3/?__n=K&locale=fi_FI

• Anonyymi

Sinä et ainakaan ketään saa

• Anonyymi

Kuule, ei ketään kiinnosta

• Anonyymi

seksiseuraa saa vammainenkin
      vamma ei ole este jos on rahaa
      seksitreffit sivuilla on paljon nätttejä tyttöjä joita voi rakastelka niin kuin huvittaa ne tykkää mutta se maksaa 100-200 euroa yksi tytön seksi

• Anonyymi

Miehelle ongelma on varmasti suurempi kuin naisella, niinkuin aina. Nainen tekee valinnan ja tarjontaa yleensä on. Pitäisikö kvammaisen miehen siirtyä gay-puolelle, niin kysyntä ja tarjonta vähän tasoittuu?

• Anonyymi

Keharit nai kenen kanssa vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku heitä huolii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka puhelinpylvään

• Anonyymi

gay hommat on aika monen kevan mieleen,onhan miehelläkin reikä ja suu
      joskus ei vaihto ehtoja ole vaikka miehen kanssa en seurustelisi.
      miehen kanssa homma ei maksa kuin 0-100 euroo
      kokeile,saatat tykätä,naista saa kyllä odottaa
      ei ole helppoa homma

• Anonyymi

Epätoivoiset ihmiset joutuvat maksamaan

• Anonyymi

Itse olen terve 50+ mies Tampereelta. Erilaisuus seksissä kiinnostaa. Olisin käytettävissä naiselle.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      157
      7721
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      222
      5739
    3. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      39
      4638
    4. KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!

Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa
      Hybridi- ja sähköautot
      10
      4246
    5. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      76
      3963
    6. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      32
      3908
    7. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      12
      3001
    8. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      109
      2926
    9. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      73
      2433
    10. Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu
      Maailman menoa
      119
      2367
    Aihe