Miten kehitysvammainen saisi seksiseuraa?? aikamoinen ongelma löytää nainen
Miten ja mistä
12
622
Vastaukset
- Anonyymi
Se ei ole helppoa seksi seuraa etsiä edes muista joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma kun älyllinen kehitysvammaisuus näkyy eri tavalla jos on todettu myös Adhd.
Josta on Kehitysvammaliitto sivulla kirjoitettu älyllinen kehitysvammaisuus näkyy eri tavalla jos on lisäksi Adhd, Autismi tai Fasd - Anonyymi
Minä etsin myös pelkän Lievän älyllisen kehitysvamman seksisuhde seuraa, kun en osaa sitoutuu mihinkään pitkällä aikavälillä pysyvästi.
Jos kiinnostaa laita minulle kaveri pyyntö tähän profiiliin jos haluaa joku mies jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma seksi seuraa ainoastaan.
Tässä linkki minun profiiliin Facebook sivulla
https://www.facebook.com/hennamaria.koskela.3/?__n=K&locale=fi_FI- Anonyymi
Sinä et ainakaan ketään saa
- Anonyymi
Kuule, ei ketään kiinnosta
- Anonyymi
seksiseuraa saa vammainenkin
vamma ei ole este jos on rahaa
seksitreffit sivuilla on paljon nätttejä tyttöjä joita voi rakastelka niin kuin huvittaa ne tykkää mutta se maksaa 100-200 euroa yksi tytön seksi - Anonyymi
Miehelle ongelma on varmasti suurempi kuin naisella, niinkuin aina. Nainen tekee valinnan ja tarjontaa yleensä on. Pitäisikö kvammaisen miehen siirtyä gay-puolelle, niin kysyntä ja tarjonta vähän tasoittuu?
- Anonyymi
Keharit nai kenen kanssa vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku heitä huolii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka puhelinpylvään
- Anonyymi
gay hommat on aika monen kevan mieleen,onhan miehelläkin reikä ja suu
joskus ei vaihto ehtoja ole vaikka miehen kanssa en seurustelisi.
miehen kanssa homma ei maksa kuin 0-100 euroo
kokeile,saatat tykätä,naista saa kyllä odottaa
ei ole helppoa homma - Anonyymi
Epätoivoiset ihmiset joutuvat maksamaan
- Anonyymi
Itse olen terve 50+ mies Tampereelta. Erilaisuus seksissä kiinnostaa. Olisin käytettävissä naiselle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4774095Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743116Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461470- 831294
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m20123617-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291192Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14942Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen59918- 57884
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.70863