Aloitetaan sunnuntai tällaisella hyvän mielen uutisella.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f6c3e137-7c0c-4588-a4dc-e5e48320fd8e
Viime viikolla kaksi venäläistä matkustajakonetta hajosi peräkkäisinä päivinä kesken matkan kymmenen kilometrin matkakorkeudessa.
Venäläiset matkustajakoneet hajoavat nyt ilmassa
3
122
Vastaukset
- Anonyymi
😁😁😁jahans ..kun ei tällä kertaa putinin sairauksista niin nyt sitten lentokoneista🙊😁😁kuolleita täytyy olla sen viitisensataa koska matkustajakone kun hajoaa 10km korkeudessa kukaan ei voi säästyä.vai olikohan tässäkin nyt vain länsipropagandaa 😚
- Anonyymi
"kuolleita täytyy olla sen viitisensataa"
Ei, vaan 1000 per matkustajakone päivässä, muuten toi aloittaja idiootti ei tunne sunnuntai tyydytystä. Ja minkä takia hän tuo IL:n paska "uutiset"palstalle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"kuolleita täytyy olla sen viitisensataa"
Ei, vaan 1000 per matkustajakone päivässä, muuten toi aloittaja idiootti ei tunne sunnuntai tyydytystä. Ja minkä takia hän tuo IL:n paska "uutiset"palstalle?Oha noita kaheleita ...aina ollu ja tulee olemaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352136
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 27684
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541