Matkailua modernissa Suomessa. Kuvia ja tunnelmia.
https://youtu.be/KC5a1Ujjloc?si=unxbYlRa6HWMmCRv
Matkailua modernissa Suomessa.
8
131
Vastaukset
- Anonyymi
Silloin tällöin olen tehnyt telttailu-matkoja.
Autolla. ja aiemmin polkupyörällä.
Hotelli majoitus on Suomessa niin kallista, niin kesäisin matkailua muutaman yön teltassa. - Anonyymi
Jäänyt on itseltä vähiin kotimaan matkailu, ja myös ulkomaat.
Kallista on liikkua ja hotellit maksaa.
Palkkataso on niin matala. Ei vaan riitä raha kulutukseen.
Nuorena tuli telttailtua kesän lämpimillä. Mutta ei se retkeily niin erityisen mukavaa aina ollut. Niin se harrastus jäi vähiin myös. Sade latisti tunnelmia. - Anonyymi
Vähän on tullut matkailtua.
Kerran vuoteen, kesällä tulee käytyä naapuri kaupungissa. Se riittää.
Itselläkin on pienet tulot, niin se kulutuskyky ei riitä. Itse nyt muutaman vuoden jatkuneen harrastuksen myötä löytänyt kotimaan matkailun hyvin vahvasti ulkomaan matkailun rinnalla taikka jopa tilalle.
- Anonyymi
Retkeilyä olen harrastanut. Kesällä lämpimällä.
Joku yö teltassa riittää. Muunlainen kulutus matkailu ei kiinnosta.
Ja hullu juttu oli, kun viime kesänä yritin matkustaa junalla. Mutta kun asemalla ei ollut lipun myyntiä, niin jäi matkustamatta junalla.
Kun, jos meinaa käteisellä ostaa junasta lipun, niin se ei onnistu.
, ja kun ei ole lippua, niin saa rangaistus maksun.
Loppui itseltä se junan käyttö näin ! - Anonyymi
Kansa on liikkunut monin tavoin.
Laivat, veneet oli tärkeitä ennen kunnon teitä.
Ittellä oli asuntoauto, sillä tuli ajeltua Suomessa.
mutta siitä oli kulut suuret, niin hävitin sen.
Nyt pikkuautolla muutama reissu kesällä ja telttaillen. - Anonyymi
Kulkuneuvot on muuttuneet.
Omassa elämässä telttailua harrastettiin lapsena, nuorena. Sitten se unohtui pitkäksi aikaa. Ja matkailu oli joku kerta noissa hirveissä välimeren turistikohteissa.
Se oli jotenkin matalan älyn turhatoimintaa., älytön turha turismi kokemus.
Nyt olen parina kesänä telttaillut ja viettänyt kesäkuumilla mukavia telttailu retkiä Suomessa. - Anonyymi
Polkupyörällä olen tehnyt pikku retkiä. Teltta tarakalla.
Nuorena ajeltiin moottoripyörällä.
Hotelli majoitus on niin kovissa hinnoissa, ettei ole tullut niitä käytettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891956
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141671- 931598
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931316Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31126Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1681029- 64896
- 76880
- 52847
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123838