Itsepalvelukassa

Anonyymi-ap

Käyn nykyään Lidlissä. On lähikauppa.
Voin katsella ihan rauhassa kaikenlaista.
Mutta kassalla en halua yhtään jonottaa.
Menen aina pikakassalle.
On erillainen, kun muissa kaupoissa.
Hedelmät ja
vihannekset punnitsee laite. Samoin irtonamut.
Nyt jo sujuu.
Kauppa on ihan hyvä ja auki joka päivä.

Lesken70

38

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lidlissä en käy, suosin kotimaisia kauppoja ja muutenkin kotimaisia tuotteita.
      Itsepalvelukassalle menen jos jonot ovat pitkiä palvelukassoilla.

• Anonyymi

Kun nyt vertaan maalaiskaupan ja lidlin eroa rahassa, se on melkomoisen iso.

Lähes joka tuote on edullisempi, kun kotimaisessa käymässäni 1kaupassa.

Lidl on sopivan kokoinen myymälä.
        Saksalainen täsmällisyys tulee siellä esille.

Leski70

• Anonyymi

Kirjottaa henkilö, joka on naimisissa vihreen kortin kanssa.
        Muuten Lidli myy myös kotimaisia tuotteita, jos et tiennyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjottaa henkilö, joka on naimisissa vihreen kortin kanssa.
        Muuten Lidli myy myös kotimaisia tuotteita, jos et tiennyt.

Jokainen käy siinä kaupassa, joka miellyttää. Jos on jokin etu-kortti, niin hyödyntää sitä. Esim. S-etukortilla tulee rahaa takaisin, joka kompensoi hinnoissa. Ei ole rakettitiedettä.

• Anonyymi

Syöt kaupankassan lautaselta hänen annoksestaan kuin hiiri.

• Anonyymi

Niin, onhan siinä haasteensa.

Pikakassoille ei ole tunkua.
        Kun kaljat, tupakat, energiajuomat pitää maksaa kassalla.

Vielä on kassoilla töitä.
        Osa asiakkaista ei halua käyttää pikakassaa.
        Syyt on monet.

• Anonyymi

En käy navetta kaupassa, tilaan ruuat oikeesta kaupasta jossa hyvät valikoimat.

• Anonyymi

En käy minäkään navettakaupassa

Leski70

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En käy minäkään navettakaupassa

Leski70

Käy missä käyt. Ymmärrätkö sitä, että jokainen valitsee itse kaupoansa missä käy? Luojan kiitos, että on vaihtoehtoja kalliisiin krpulaisren mestoihin.

• Anonyymi

Eipä tullut kokeiltua.

Nimittäin ip- kasvoja. Lidliä kyllä käytän muiden kauppojen tapaan. Riippuu ostoksista, Lidl on monessa suhteessa hyvin kilpailukykyinen. Siis hinnat ja valikoimat ok, usein erinomaiset.

Mutta ip-kassoista. Käyn harvakseen kaupassa, isot ostokset. Mun mielestä normikassa kätevämpi ja nopeampi niitten kans. Pikku ostoksia jos ois, varmasti käyttäisin niitä.

Toinen syy, pikakassoilla ei myydä tupakkia.

Kolmas syy, pikakassoilla ei pysty maksaan keskaria. Luemma joissain kaupoissa valvova myyjä voi auttaa, mutta eihän sitten oikeestaan ole kyse itse palvelusta?

Periaatteessa kyllä kannatan ip-kassoja, ne ei vaan hirmu hyvin sovi mun asiointi tarpeisiin.

=DW=

• Anonyymi

Lidl on paras ja edullisin ja myy yhtä paljon kotimaisia tuotteita kuin
      lähes monopolikaupat K ja S.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Jos on tuo äppi, hinta on vielä edullisempi.

Leski 70

• Anonyymi

Joskus käyn Lidl kaupassa. Aina tuoreita vihanneksia . Mutta enimmäkseen käyn kaupassa joka on lähellä kotia , kun onLidl kauppaan sellainen 6 km matkaa.
        Kaikissa kaupoissa on mielestäni hyvä valikoima , sitä vaan oppii sen omansa ja löytää tavarat heti .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Jos on tuo äppi, hinta on vielä edullisempi.

Leski 70

Appi

• Anonyymi

Joku halusi mainosta ulkoamista khazarien yritystä litteria.
      En ikinä käy ko kaupassa. Outoja tuoyteita ja ym.. ei ei
      K KAUPPA ON PARAS.
      Kotiin kuljetus ja siis ostan ruuan yms verkkopalvelussa ja kotiin tuotuna. Matkaa lähes 2km keskustaa on vaan kauppa toisella laidalla.
      En ole käynyt koko vuonna itse ruokakaupassa.
      Olen käynyt kummassakin aikaisemmin ja käyja käyn jos lähden itse asioile.
      K tavara on parasta ja kuljetus x 1 viikko aamupäivällä kotiin,
      Minun on välttämätöntä ostaa näin.

• En nyt tiedä mainostuksesta.
        Kun on lähikauppa.
        Ja vielä voi kävellä kauppaan ja kantaa ostokset.

Et käy koskaan Lidlissä.
        Kuitenkin tiedät, että tuotteet ovat outoja.
        Mitä outoa on suomalaisissa tuotteissa, joita Lidlissä on.

• Anonyymi

Lähikauppani on LIDL, onneksi ! Lidlissä tykkään erikoisesti muun muassa siitä,
      että voi suosia pienempien valmistajien maukkaita ruokia. Muutakin kuin markkinakunkku Saarioista.
      Monessa asiassa Lidlissä on paremmat valikoimat kuin K tai S kaupassa,
      joissa on aina esimerkiksi ne samat iänikuiset leikkeleet ja juustot yms.
      Toivon, että Lidlissä on tänäkin jouluna esimerkiksi inkivääristä
      porkkanalaatikkoa, josta tykkään paljon. Siinä ei ole mautonta riisiä paljoakaan.
      Se on pienen kotimaisen valmistajan suosittu tuote, joka loppuu aina kesken,
      jos ei heti lähde hakemaan, kun sitä myymälään tulee.

• Hyvä vinkki tuo laatikko. Ostan jos on myynnissä.
        Juustopaketeissa on ohuita hyvän makuisia siivuja ja pakkaukset pieniä.
        Yksinasuvalle riittää.

Sitten on se paistopiste.
        Käyn jaakobin painia itseni kanssa niistä sämpylöistä ja korvapuusteista.
        Ostanko vai en.

Yleensä häviän taisteluni ja korissa on tuoksuvia leivonnaisia.

• Anonyymi

Saksa on taloudellisissa vaikeuksissa, autetaan mekin pieneltä osaltamme sitä.

• Anonyymi

Lidl: ssa on edullinen ja monipuolinen paistopiste.
      Äpillä ostaessa on Suomen anteliaimmat bonarit.
      Kassat ovat nopeita ja ammattitaitoisia vrt lääväpuotiin.

• Anonyymi

Minä käytän aina pikakassaa jos sellainen kaupassa on. Miksi jonottaa jos jonottamattakin selviää. Kiire ei minulla ole, mitäpä sitä kiirettä eläkeläisellä, mutta jonossa seisominen on tylsää ja turhauttavaa.

• Eihän nykyisin viivakoodien aikaan enää ehdi kassajonoja syntyä.
        Koskaan ei ole edessänin kuin yksi tai max kaksi ihmistä kassajonossa ja nekin liukenevat siitä alta ajan.
        Muuta toista se oli niihin aikoihin, kun kassa joutui näpyttelemään kaikki hinnat koneeseen sormineen. Silloin meinasi tylsistyä seisomaan jonossa, joka kiemurteli hyllyjen välissä.
        Silloin tosin oli myös pikakassat, jotka tarkoittivat, että oli joko enintäin viisi tai enintäin kymmenen ostosta.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Eihän nykyisin viivakoodien aikaan enää ehdi kassajonoja syntyä.
        Koskaan ei ole edessänin kuin yksi tai max kaksi ihmistä kassajonossa ja nekin liukenevat siitä alta ajan.
        Muuta toista se oli niihin aikoihin, kun kassa joutui näpyttelemään kaikki hinnat koneeseen sormineen. Silloin meinasi tylsistyä seisomaan jonossa, joka kiemurteli hyllyjen välissä.
        Silloin tosin oli myös pikakassat, jotka tarkoittivat, että oli joko enintäin viisi tai enintäin kymmenen ostosta.

Kyllä täällä pk-seudulla jonoja ruokakauppojen kassoille syntyy vaikka on viivakoodit, täällä riittää asiakaskuntaa sen verran paljon ettei kassoja ole joka asiakkaalle. Joissain kaupoissa voi ottaa jo ennen liikkeeseen menoaan viivakoodilukijan mukaan ja lukea viivakoodit jo ennen kassaa lukijaan ja kassa lukijasta saa ostokset veloitettavaksi. Se on nopeaa kassalla, mutta itse en ole sitä uskaltanut kokeilla.

• Anonyymi

Käytän pikakassaa kun haluan tarkkaan kyylätä jokaisen ostoksen hinnan. Huomaan eroja ilmoituksen ja kassan hinnoittelun välillä silloin tällöin. Tai sitten hinta on laitettu kokonaan väärän tuotteen kohdalle.
      Lidl:n itsepalvelukassa toimii erilailla kuin muiden, jos ei nyt ihan hiljattain ole tullut muutosta. Kolme kertaa jätin kaikki kesken ja menin normaalikassalle. Pitänee perehtyä uudestaan. Yksi Lidl on sellaisen matkan varrella josta ajan usein. Lidl:ssä on hyvää juustot, määrätty 0,5 litran jugurtti, pähkinät, paistotuotteet, ihovoiteet ja satunnaiset tavara-tarjoukset.

• Anonyymi

Ostan ruuat terveys etusijalla hintaa katsomatta, Lidlissä en silloin käy.

• Anonyymi

Voitko kertoa miksi nuo asiat ovat mielestäsi toisensa pois sulkevia asioita Lidlissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko kertoa miksi nuo asiat ovat mielestäsi toisensa pois sulkevia asioita Lidlissä.

Lidli ei mitenkään innosta, K-cityssä ja prismassa valikoima aivan toista luokkaa, tavaratalossa viihtyy muutenkin, saa tilattua ruuat kotiin sisälle asti noin viidellä eurolla.

• Anonyymi

Lidl ei ole mikään huonosti varustettu kauppa , joten terveyttä ajatellen on heillä aina tuoreet vihannekset ja hedelmät.
        Muitakin hyviä aineita löytyy ! Joskus käyn ja aina olen saanut hyvää tavaraa. Joten ei sitä tarvitse mollata että olisi jotenkin raaka aineet ovat joka kaupassa samat, vaikkakin eri hinnoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lidli ei mitenkään innosta, K-cityssä ja prismassa valikoima aivan toista luokkaa, tavaratalossa viihtyy muutenkin, saa tilattua ruuat kotiin sisälle asti noin viidellä eurolla.

Viidellä eurolla ei ruokaa tuoda kotiin mistään. Tiedän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viidellä eurolla ei ruokaa tuoda kotiin mistään. Tiedän.

Riippuu mistä kiikkuu. Tonnikalapastaa monet opiskelijat syövät. Ei maksa maltaita makaroonipussit ja tonnikalapurkit.

• Anonyymi

Syön paljon vihanneksia ja kasviksia. Minulle Lidlissä on kiva esimerkiksi se,
      että vihannekset ja kasvikset on huomattavasti halvempia.
      Jos esim. kukka- tai parsakaai maksaa K-kaupassa jopa kesällä 4 € kilo,
      Lidlissä ne maksaa puolta vähemmän.

• Anonyymi

Lidl riittää mainiosti omiin tarpeisiini ja koska olen pieneläkeläinen
      se sopii kukkarollenikin paremmin kuin kaikkein kallein K-kauppa
      tai muut kalliimmat. Lidl sattuu olemaan kätevästi lähelläkin.

• Anonyymi

Köyhät maalaisjuntit luulevat esittävänsä jotain hienoa,
      kun maksavat ylihintaa ruuasta ja äänestävät kokoomusta.

• Anonyymi

Lidl on ihmisen kokoinen kauppa. Ei tarvitse kävellä kilometriä
      löytääkseen tarvitsemansa tavarat. Ihminen ravitsee itsensä niin vähällä.
      Pienempi valikoima voi riittää yhtä hyvin, kun se on hyvä.
      Ei tarvitse olla 200 metriä yhtä ja samaa tuotetta eri valmistajien tekemänä.
      Toivon lisää Lidlejä lähikaupoiksi.

• Anonyymi

Minulla ei ole lidliä kävelyetäisyydellä, joten en sitä käytä. Uskon kyllä että se on hyvä kauppa muuten, mutta valitettavaa on että voitot valuu pois Suomesta, sen vuoksi en varmaan koskaan lidliin siirtyisi vaikka hinnat olisivat halvemmat ja kauppa lähellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole lidliä kävelyetäisyydellä, joten en sitä käytä. Uskon kyllä että se on hyvä kauppa muuten, mutta valitettavaa on että voitot valuu pois Suomesta, sen vuoksi en varmaan koskaan lidliin siirtyisi vaikka hinnat olisivat halvemmat ja kauppa lähellä.

Tässä toinen samanmielinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki osakkeenomistajien voitot valuvat pois Suomesta.
        Lidl myy kotimaista ruokaa siinä missä muutkin kaupat ja työllistää suomalaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä perusteella et käy varmaan ikinä kauppakeskuksissakaan,
        nehän on lähes kaikki ulkomaalaisomistuksessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      149
      8841
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2609
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2397
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      43
      2381
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1823
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1817
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1693
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      41
      1219
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1126
    Aihe