Ulosotto, sen eri nopeudet ja pyörimissuunta

Anonyymi-ap

Jos alat käyttämään traktoria tai hankin sen, ei kannata mutuilla ja kokeilla vipuja. Ensiksi ottaa selvää ohjekirjasta miten toimii ja missä asennoissa vivut pitää olla.

Joissakin vivuissa voi olla väljää kun ei korjattu tai niissä on jatkoja esim hytin takia.

Korjasin yhden käyttäjän hajoittaman zetorin jossa lensi ulosotto akseli ja kone hajosi perässä kun ei ymmärtänyt että tässä on vähän valmetteja ja muita merkkkejä kehittyneempi ulosotto jossa paljon eri nopeuksia ja pyörii myös taaksepäin.

8

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pienempien Zetoreiden voiman ulosotto on melko ainutlaatuinen. Tosin vain paikalliskäytössä. Siinä olet ihan oikeassa ettei käyttöä ja kierroslukuja selvitä kuin ohjekirjassa .....tai sitten kokeilemalla.

• Anonyymi

Kaiken paras olisi kun ei mutuilisi zetorien ja muiden leikkikalujen kanssa alkuunkaan.

• Anonyymi

Kunhan muistaa että akseli pyörii nopeammin kuin vekseli niin kaikki menee hyvin.

• Anonyymi

Zetor miehet harvemmin on ulosotossa. Mutta pyörittävät nivelakselia kumpaankin suuntaan tarpeen mukaan. Taitaa velka valtrat olla useammin ylisuurilla traktoreillaan tietokoneineen.

• Anonyymi

Oletko jo ulosotossa?

• Anonyymi

Ulos on otettu ja monta kertaa.

• Anonyymi

Zetorissa tosiaan voi ulos ottoa pyörittää kumpaankin suuntaan ja se on hyödyllinen esim kun joku on jumissa. Hyödyllinen juttu.

• Anonyymi

Lervola ainaki on selekeät jäsentelyt kun lykkii puoliveltolla seolla paarissa kesoililla myyjättyttöä ja hyvässä lykyssä ruikkii kolitsit sontaan ja mylvii kokoajan kanja lonksuu keinuvaa tyhjäkäyntiä pihalla ja kumminksi puhisee ja päätteeksi Lervo syää ison lihiksen ilman salaattia kaikilla höysteillä ja lähtee kelkkomaan mällejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1772
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1444
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1142
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1073
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1053
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe