oon 14v poika joka on näköjää kiinnostunu vaippoihi nii jos tääl o joku jonka kaa vois jutella yv nii mul on kik discord snapchat ja jotai muita vastatkaa tähä jos on joku
en tiiä oikee
Anonyymi-ap
8
515
Vastaukset
- Anonyymi
Lisää snäp: Villesuomela. Se on uus käyttäjä, kun en tiedä ihan kuka oot.
- Anonyymi
addasin
- Anonyymi
Ootko kokeillu vaippoja vai mistä oot kiinnostunut vaippoihin?
- Anonyymi
oon kokeillu ja en tiiä mistä mut ne vaa tuntuu kivalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon kokeillu ja en tiiä mistä mut ne vaa tuntuu kivalta
minkälaisii vaippoja pidät?
- Anonyymi
Jos teikä haluu jutella mun kanssa niin discord on mufka3906. Oon 16v poika
- Anonyymi
äddäsin sut dc
- Anonyymi
Mulle voi laittaa snappii abdlfinland
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272672Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan312657- 1201964
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631266- 101057
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121013Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4228985- 71903
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39760Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13720