Talven tullen kiinnostaa minua tieto tämmöinen. Kuka korvaa ja korjaa kivetys-, portaanpieli-, pyöräteline- ja liikennemerkkivahingot, joita talven aikaan auratessa rouhitaan yllättävän paljon sinne tänne? Yrittäjä, vakuutus vai kaupunki?
Aurauskysymys
12
664
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tiedolla teet?
- Anonyymi
JNnää vaan kiinnostaa,toki vain hiukan
- Anonyymi
Oletko merkinnyt kivetykset, kaivot yms aurausviitoilla.`?
Mistä se Tkortin saannut Jonne tietää mitä siellä hangen alla on.- Anonyymi
Löytyy pian munkin purija ja aurafetissi
- Anonyymi
Ehkä kysyjä ei tarkoita omaa tonttiaan vaan kaupungilta keväällä paljastuvia vahinkoja. Niitä on paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kysyjä ei tarkoita omaa tonttiaan vaan kaupungilta keväällä paljastuvia vahinkoja. Niitä on paljon.
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Pääsääntöisesti auraaja maksaa omat mokansa, tilaaja voi teettää korjaukset auraajalla tai jollain ulkopuolisella.
- Anonyymi
Liian jännää kääkk
- Anonyymi
Ainakaan oman työmaan pihan vahinkoja ei korvaa kukaan. Jämsän(kosken) nopein Bobcat -kuski jyrää aidat, penkit ja pyykkitelineet taas tulevana talvena uuteen uskoon...eikä kyllästy puuhaan.
- Anonyymi
voi kulta,ei se mitään..
- Anonyymi
Olishan se työ paljon nopeampaa ja laadukkaampaa, jos ei tarvitsi varoa pihaliittymää säilyttyjä auton romuja ..
- Anonyymi
Asiallisen keskustelun puute pimittää palstan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473612
- 1053375
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342641Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 271297
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91118