Hip hei, nyt on mukavaa kun sato lunta. Mun rönttämerssun tehot triplaantu.
Kyllä bemaristit vaan kahtelee kateellisena paukuttelu parkissa kun vien mersua sladissa koko ajan kakkosella rajoitinta vasten. Isi maksaa tankilla käymiset niin voi ajella taas koko yön.
Kaverin merssuun sen isi osti kunnon lisävalotkin, niillä ainakin näkee kauvaks kun sen kaverin isi asenti ne merssun katolle.
Lähteekö kukaan völjyyn nii mennää mustaaniemeen vähän revittelemään. Siellä on hyvä revitellä kun ei tartte käyttää kakkosta isompaa vaihetta, kun mun ajotaidot on vielä aika mopoauto tasoa.
Huomenna täytyy mennä yläasteen lähettyville esittelemään mun ajotaitoja
Rönttämersuun tuli tehoja
33
545
Vastaukset
- Anonyymi
Aja ne romus sinne kuhnamoon,että ei tarvii pitkin ojia ajella.
- Anonyymi
Kääkö kaatteks. Toiset saa ajella mersulla, ja toiset kahtelee parkista 🤣
Mee puremaan nesteellen munkkia tiskin viereen
- Anonyymi
Hanki lobotomia
- Anonyymi
Ei me BMV miehet ehditä sinua kyttää, me ajellaan Tuuren kanssa.
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Hävettäis ajaa jollain mersulla.
Onneks mulla lexus, se on autojen auto., iso putkenpää ja takalippa. Tuottaa hyvin downforcea kun satasen vauhista linkuttaa. Ei siinä mersun paskat perässä pysy.- Anonyymi
Ajan Ferrarilla ja aika kesyjä noi teidän kulkuneuvot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajan Ferrarilla ja aika kesyjä noi teidän kulkuneuvot
Voi pikkusta koitahan rajoittaa nyt menee yli hilseen
- Anonyymi
Ajan neliveto hiluxilla, ei estä montut eikä lumet jotka jää auraamatta, voin hinata vaikka teidän härvelit ojasta tai pellolta..
- Anonyymi
Ei mee mun autot ojaan kun osaan ajaa suoralla tiellä.
- Anonyymi
Ei vo olla totta, tilanne on huono. I❤️lteboil merdun tehoista suli 80% pois.
No onneks voi paukutella kyliillä, ja telakuoitua muiden jätkien kanssa - Anonyymi
Onkos tänää paukuttelua tiedossa.
Isi osti mulle tänää 2 kympillä diisseliä torilla nuoriso soitti humppaa taas vaihteeksi tori alueella toissa yönä ., ei taida todellakaan olla näilläkään parempaa tekemistä ,, entäs koulu tai työt, avuttomia kaik! bmv ja mersedes + volvo "miehiä" vikittelemässä seitten kaheksan toista kesäsiä kun ovat ite jo ysi toista tai kaks kymment. käykö moiset ees enää armeiaa. siperia opettaa. argh.
yst terv toyota mies tarkkailen tori aluetta parvekkeeltani- Anonyymi
Laitetaan taas rampa kalakattaan ja popit soimaan vkl.
- Anonyymi
Onneks ei kuulu meidän sisälle tuommonen teiniperseily.
Vaikka onkin vanha kerrosalo, niin ei haittaa, senkus huudatatte jensenin subbareita ja niitä 6x9 kajareita höh! unissas! soitan virkavallan paikalle. siitä sitten pääset putkaan miettimään pelleilyäsi ,juippi !
- Anonyymi
Toyotamies_sildenafil kirjoitti:
höh! unissas! soitan virkavallan paikalle. siitä sitten pääset putkaan miettimään pelleilyäsi ,juippi !
Se vain on, niin ettei putka pelota eikä poliisi ja ne eivät voi kiinniottaa tai pidättää tuollaisesta rikkeestä
- Anonyymi
Toyotamies_sildenafil kirjoitti:
höh! unissas! soitan virkavallan paikalle. siitä sitten pääset putkaan miettimään pelleilyäsi ,juippi !
rönttämersu sai kaverikseen ronttatoyotan.
- Anonyymi
Hauskoja olette
- Anonyymi
Kaupungilla on ajeltu vuosikymmeniä eikä sitä voi estää nytkään, on ne popit ja ihmiset metelöineet silloinkin, torilla oli porukkaa oikein kunnolla.
- Anonyymi
käytiin tänään tankkaamassa 40l, nyt riittää hyvin pyörimiseen😄
- Anonyymi
Otittehan pöllö-öljyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otittehan pöllö-öljyä?
ihan lainmukaista dieseliä ja toisiin bensiiniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihan lainmukaista dieseliä ja toisiin bensiiniä.
Hullu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullu
perustele?
- Anonyymi
Pääsenkö mukaan teijän homostelurinkiin ? Mulla on beigen värinen volovo
- Anonyymi
me ollaan kaikki umpiheteroja🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
me ollaan kaikki umpiheteroja🤣
Niinhän työ väitätte.
Monesti oon nähny kun homostelette mercurian katoksessa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän työ väitätte.
Monesti oon nähny kun homostelette mercurian katoksessasinähän se vakoilet nuoria poikia, ollaan videoitu sinusta otoksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän työ väitätte.
Monesti oon nähny kun homostelette mercurian katoksessaon sinulla vaikeaa nuorten kanssa, kun pitää keksiä jo aivan perättömiä juttuja, mutta sehän on luonnollista koskella, keksitään juttuja jotta voidaan mustamaalata ihmiset, kuuluu juoruperinteisiin puhua takanapäin perättömiä asioita, sinä et poikkea muista.
taas kaahasi auto läpi torin ,heräsinn yön uninlta. eiköhän. näin virks valta puutu!!
- Anonyymi
pikkuisen vähemmän viinaa, niin textikin olisi kirjoitettu oikein.
- Anonyymi
Hyvä kun tulee lunta,kävin just sudittaan mesellä. Turbo painaa sellaset powerit että savu vaan nousee!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1233388- 781758
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151541Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos511293VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911165Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat961110- 681049
- 65944
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80885Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä19867