Vessan käsisuihku vuotaa

Anonyymi-ap

Sitä kai sanotaan bideeksi myös. Se mikä on käsienpesualtaan vieressä, ei suihkun käsisuihku. Se vuotaa liipasimesta kun päästän vettä hanasta, muutama tippa, tippuu lattialle joka on kaakelia. Kannattaa varmaan vaihtaa koska tiivisteet lattian rajasta voi mennä? Minä kai voin vaihtaa mutta kuka sen maksaa, minä vai vuokranantaja?

19

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et sinä saa vaihtaa vaan sinun täytyy ilmoittaa omistajalle eli vuokranantajalle. Jos vaihdat ja sattuu joku vahinko niin sen joudut maksamaan ihan omistasi. Eli ilmoita vuokranantajalle, huoltomiehelle tai isännöitsijälle.

• Anonyymi

Okei, kiitos tiedosta. Tuoko se huoltotyöntekijä sen käsisuihkun vai minäkö sen ostan? Tietäen miten kiireinen tuo kiinteistöyhtiö on saam varmaan odottaa kuukausia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, kiitos tiedosta. Tuoko se huoltotyöntekijä sen käsisuihkun vai minäkö sen ostan? Tietäen miten kiireinen tuo kiinteistöyhtiö on saam varmaan odottaa kuukausia...

Kuuluu taloyhtiölle yleensä. Vuokralaisen ei tarvi ostaa eikä maksaa mitään. Soita huoltoon tai isännöintiin.

• Anonyymi

Kannattaa siirtää huollon hoidettavaksi mutta aika dramaattisen teet moisesta korjauksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa siirtää huollon hoidettavaksi mutta aika dramaattisen teet moisesta korjauksesta.

Vuokranantaja sanoi että kuuluu hänen vastuulle ja nyt kyseli vesiletkun pituutta vaikka vika ei edes ole siinä. Miksi muuten noin helppo asia ei kuulu vuokraajalle mutta led valot pitää vaihtaa itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuluu taloyhtiölle yleensä. Vuokralaisen ei tarvi ostaa eikä maksaa mitään. Soita huoltoon tai isännöintiin.

Vuokranantajan kanssa sovittiin että minä vaihdan sen. Hän kysyi että voiko lähettää sen osan kun asuu toisella paikkakunnalla ilmeisesti, mietin että on helpompaa jos minä ostan ja vaihdan. Varmaan helpompi vaihtaa osa jos menee takuun aikana rikki jos minä olen sen ostanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuokranantajan kanssa sovittiin että minä vaihdan sen. Hän kysyi että voiko lähettää sen osan kun asuu toisella paikkakunnalla ilmeisesti, mietin että on helpompaa jos minä ostan ja vaihdan. Varmaan helpompi vaihtaa osa jos menee takuun aikana rikki jos minä olen sen ostanut.

Minusta taloyhtiö vastaa kaikista wc-kalusteista. Tuollainen käsisuihku ei välttämättä paljon maksa, mutta jotkut orakset voi olla hintaviakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta taloyhtiö vastaa kaikista wc-kalusteista. Tuollainen käsisuihku ei välttämättä paljon maksa, mutta jotkut orakset voi olla hintaviakin.

Taloyhtiö ei vastaa suihkuletkuista eikä bidee-kahvoista. Kuuluvat osakkaalle. Ks. Vastuunjakotaulukko.

• Anonyymi

Yövirkku kyselyikäinen aktivoinut palstaa kiitettävästi...

• Anonyymi

Mikä aamuvirkku itse olet.

• Anonyymi

Saattaa olla että valmistavat tahallaan että ei kestä
      liian kauan kunnossa, ainakin Oras merkkinen
      rupeaa vuotamaan suhteellisen nopeasti
      siitä painallus napista!
      Tai jos ei ole tarkoituksella niin on sitten huonosti
      suunniteltu ja valmistettu, varsinkin mekanismi
      saattaa olla huonosti suunniteltu joten turha
      ehkä on syyttää valmistajaa jossain ulkomailla,
      saattaa tosiaan olla ongelma Suomessa?
      Olen monia muitakin huonon laatuisia tavaroita tai
      töitä huomannut Suomessa surkeiksi, varsinkin
      katujen paikkaus jäljet jatkuvien katujen leikkaamisen
      takia syystä tai toisesta, Suomessa paljon OPPIPOIKA TOUHUAMISTA!
      Sen takia ei ole autoja tai lentokoneita puhumattakaan
      avaruusteknologiasta!

• Anonyymi

Se on oras

• Anonyymi

Ne maksaa siinä kympin
      Oras ei kaunakestä

Ihan halvinkaan ei hyvä

Nyt istin kolmannen ja se on hyvä

Omakotitalossa asuba kokoomuslaien loinen

• Anonyymi

Vaan kympin mutta X=Satojatuhansia =Miljoonia €!
      Ahneita paskiaisia ihan niinkuin kaupungitkin!

• Anonyymi

Se on planned obsolence, tavarat tehdään niin että ne vanhenee ja huonoee nopeasti. Kato ku yritykset ajattelee vain voittoa

• Anonyymi

Se on planned obsolescence. Jos käyttää ulkomaan termejä, niin voisihan ne edes kirjoittaa oikein.

• Anonyymi

In the real world, spellings, typos etc.,
      are everyday life!
      It's no biggie as long ass one understands the meaning!
      Capsize?

• Anonyymi

Käykö nuo oraksen käsisuihkut näin yleensä vanhoihin tai edellisiin vesiletkuihin? Puuilossa olisi yksi. Siis että se pää sopii siihen vaihdettavan vesiletkuun?

• Anonyymi

Kyllä ne yleisesti käy, siinä letkussa on todennäköisesti
      osa jossa sisäkierteet (sk),
      joten bidet suihkussa pitää sitten olla ulkokierteet (uk)
      On mahdollista että joutuu ostamaan pienen samankokoisen tiivisteen?
      Mutta ei välttämättä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      311
      2784
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      52
      2604
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1410
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1380
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1265
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      144
      1221
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1080
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70