Sitä kai sanotaan bideeksi myös. Se mikä on käsienpesualtaan vieressä, ei suihkun käsisuihku. Se vuotaa liipasimesta kun päästän vettä hanasta, muutama tippa, tippuu lattialle joka on kaakelia. Kannattaa varmaan vaihtaa koska tiivisteet lattian rajasta voi mennä? Minä kai voin vaihtaa mutta kuka sen maksaa, minä vai vuokranantaja?
Vessan käsisuihku vuotaa
19
227
Vastaukset
- Anonyymi
Et sinä saa vaihtaa vaan sinun täytyy ilmoittaa omistajalle eli vuokranantajalle. Jos vaihdat ja sattuu joku vahinko niin sen joudut maksamaan ihan omistasi. Eli ilmoita vuokranantajalle, huoltomiehelle tai isännöitsijälle.
- Anonyymi
Okei, kiitos tiedosta. Tuoko se huoltotyöntekijä sen käsisuihkun vai minäkö sen ostan? Tietäen miten kiireinen tuo kiinteistöyhtiö on saam varmaan odottaa kuukausia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, kiitos tiedosta. Tuoko se huoltotyöntekijä sen käsisuihkun vai minäkö sen ostan? Tietäen miten kiireinen tuo kiinteistöyhtiö on saam varmaan odottaa kuukausia...
Kuuluu taloyhtiölle yleensä. Vuokralaisen ei tarvi ostaa eikä maksaa mitään. Soita huoltoon tai isännöintiin.
- Anonyymi
Kannattaa siirtää huollon hoidettavaksi mutta aika dramaattisen teet moisesta korjauksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa siirtää huollon hoidettavaksi mutta aika dramaattisen teet moisesta korjauksesta.
Vuokranantaja sanoi että kuuluu hänen vastuulle ja nyt kyseli vesiletkun pituutta vaikka vika ei edes ole siinä. Miksi muuten noin helppo asia ei kuulu vuokraajalle mutta led valot pitää vaihtaa itse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluu taloyhtiölle yleensä. Vuokralaisen ei tarvi ostaa eikä maksaa mitään. Soita huoltoon tai isännöintiin.
Vuokranantajan kanssa sovittiin että minä vaihdan sen. Hän kysyi että voiko lähettää sen osan kun asuu toisella paikkakunnalla ilmeisesti, mietin että on helpompaa jos minä ostan ja vaihdan. Varmaan helpompi vaihtaa osa jos menee takuun aikana rikki jos minä olen sen ostanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuokranantajan kanssa sovittiin että minä vaihdan sen. Hän kysyi että voiko lähettää sen osan kun asuu toisella paikkakunnalla ilmeisesti, mietin että on helpompaa jos minä ostan ja vaihdan. Varmaan helpompi vaihtaa osa jos menee takuun aikana rikki jos minä olen sen ostanut.
Minusta taloyhtiö vastaa kaikista wc-kalusteista. Tuollainen käsisuihku ei välttämättä paljon maksa, mutta jotkut orakset voi olla hintaviakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta taloyhtiö vastaa kaikista wc-kalusteista. Tuollainen käsisuihku ei välttämättä paljon maksa, mutta jotkut orakset voi olla hintaviakin.
Taloyhtiö ei vastaa suihkuletkuista eikä bidee-kahvoista. Kuuluvat osakkaalle. Ks. Vastuunjakotaulukko.
- Anonyymi
Yövirkku kyselyikäinen aktivoinut palstaa kiitettävästi...
- Anonyymi
Mikä aamuvirkku itse olet.
- Anonyymi
Saattaa olla että valmistavat tahallaan että ei kestä
liian kauan kunnossa, ainakin Oras merkkinen
rupeaa vuotamaan suhteellisen nopeasti
siitä painallus napista!
Tai jos ei ole tarkoituksella niin on sitten huonosti
suunniteltu ja valmistettu, varsinkin mekanismi
saattaa olla huonosti suunniteltu joten turha
ehkä on syyttää valmistajaa jossain ulkomailla,
saattaa tosiaan olla ongelma Suomessa?
Olen monia muitakin huonon laatuisia tavaroita tai
töitä huomannut Suomessa surkeiksi, varsinkin
katujen paikkaus jäljet jatkuvien katujen leikkaamisen
takia syystä tai toisesta, Suomessa paljon OPPIPOIKA TOUHUAMISTA!
Sen takia ei ole autoja tai lentokoneita puhumattakaan
avaruusteknologiasta!- Anonyymi
Se on oras
- Anonyymi
Ne maksaa siinä kympin
Oras ei kaunakestä
Ihan halvinkaan ei hyvä
Nyt istin kolmannen ja se on hyvä
Omakotitalossa asuba kokoomuslaien loinen - Anonyymi
Vaan kympin mutta X=Satojatuhansia =Miljoonia €!
Ahneita paskiaisia ihan niinkuin kaupungitkin! - Anonyymi
Se on planned obsolence, tavarat tehdään niin että ne vanhenee ja huonoee nopeasti. Kato ku yritykset ajattelee vain voittoa
- Anonyymi
Se on planned obsolescence. Jos käyttää ulkomaan termejä, niin voisihan ne edes kirjoittaa oikein.
- Anonyymi
In the real world, spellings, typos etc.,
are everyday life!
It's no biggie as long ass one understands the meaning!
Capsize? - Anonyymi
Käykö nuo oraksen käsisuihkut näin yleensä vanhoihin tai edellisiin vesiletkuihin? Puuilossa olisi yksi. Siis että se pää sopii siihen vaihdettavan vesiletkuun?
- Anonyymi
Kyllä ne yleisesti käy, siinä letkussa on todennäköisesti
osa jossa sisäkierteet (sk),
joten bidet suihkussa pitää sitten olla ulkokierteet (uk)
On mahdollista että joutuu ostamaan pienen samankokoisen tiivisteen?
Mutta ei välttämättä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983