naapurisota

mökö

ostettiin puli vuotta sitte vanha rivitalo-osake, ja naapurissa asuu yks hirviö akka. joudutaan nyt myymään tää meidän koti kun ei tässä voi asua, akka aina valittamassa ja puhuu meistä selän takana pahaa, huutaa ja haukkuu. ei kannata ikinä muuttaa vanhaan rivitaloon missä muut on asunu jo ainaki 20 vuotta, niillä on ihan omat ympyrät ja uusien asukkaiden on mahdotonta päästä sisäpiiriin mukaan, EI IKINÄ ENÄÄ RIVITALOON, KIITOS

8

1036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onkohan näin

      Jos kuitenkin sinussa olisi se vika.Älä tuomitse heti uutena naapurina toisia,jotka ovat asuneet jo sinua ennen siinä talossa.Kun ne samat asumiseen kuuluvat velvoitteet ja oikeudet ovat kaikille kuuluvia.Oletko huomannu esim. pysäköintiohjeet?Mieti ennenkuin tuomitset.

      • Anonyymi

        höpö höpö. rivarissa missä molemmilla puolilla naapurit ovat tuttuja, työskentelevät samassa paikassa ja asuneet ties kuinka monta vuotta ennen meitä.
        Kyräilyä ja omien touhujen tekemistä noilla, mikä häiritsee ainakin meitä ja jos puutut niin saa vihat niskaan. Rauhaa ei tule, naamat rypyssä kun nähdään, mikään ei ole auttanut samaan tilannetta sellaiseksi, että voitaisiin olla naapureita, jotka kunnioittavat toisiansa. Mieli tekisi maksaa vaikka isikselle, että hoitelisivat nuo kun alkaa hermo menemään näin usean vuoden jälkeen. Yrittänyt sovussa olla, saada oman pihan rauhaa kun sammaleita lentelee pihalle kun olen töissä ja näin en ole voinut todistaa kuka oikeasti tuota tekee vaikka tiedän melko varmasti tekijän. Vuoden alkanut bassojumputus lähes ympärivuodokauden. Parasta olisi muutto, mutta en vielä sitä tee. Jos hermo palaa niin sitten istun vaikka linnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        höpö höpö. rivarissa missä molemmilla puolilla naapurit ovat tuttuja, työskentelevät samassa paikassa ja asuneet ties kuinka monta vuotta ennen meitä.
        Kyräilyä ja omien touhujen tekemistä noilla, mikä häiritsee ainakin meitä ja jos puutut niin saa vihat niskaan. Rauhaa ei tule, naamat rypyssä kun nähdään, mikään ei ole auttanut samaan tilannetta sellaiseksi, että voitaisiin olla naapureita, jotka kunnioittavat toisiansa. Mieli tekisi maksaa vaikka isikselle, että hoitelisivat nuo kun alkaa hermo menemään näin usean vuoden jälkeen. Yrittänyt sovussa olla, saada oman pihan rauhaa kun sammaleita lentelee pihalle kun olen töissä ja näin en ole voinut todistaa kuka oikeasti tuota tekee vaikka tiedän melko varmasti tekijän. Vuoden alkanut bassojumputus lähes ympärivuodokauden. Parasta olisi muutto, mutta en vielä sitä tee. Jos hermo palaa niin sitten istun vaikka linnassa.

        Oletko isännöitsijään ollut yhteydessä. Asunto-osakeyhtiössä vallitsevat lie jonkinlaiset säännöt. Miksi naapuri on niin ilkeä teitä kohtaan? Mitä olette hänen mielestään tehneet väärin? Puhukaa asiasta yhtiökokouksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko isännöitsijään ollut yhteydessä. Asunto-osakeyhtiössä vallitsevat lie jonkinlaiset säännöt. Miksi naapuri on niin ilkeä teitä kohtaan? Mitä olette hänen mielestään tehneet väärin? Puhukaa asiasta yhtiökokouksessa.

        Säännöt on ja niitä noudatetaan muodollisesti, mutta edelleen tehdään ilkeyksiä. Muutama päivä sitten kävin ovella ja kielsi kaiken, mutta silti sama jatkuu. Isännöitsijälle ollaan aikaisemmin juteltu, mutta eipä tuo auta. Jos isännöitsijälle kävisin edelleen keskustelemassa ja sen jälkeen näiden kanssa niin ei siitä apua olisi vaan pikemmin tilanne voisi kärjistyä vielä lisää. Nuo kun ovat kimpassa niin voivat yhdessä keksiä kaikenlaisia satuja ja tehdä häiriötuottamusilmoituksia vaikka uhrin asemassa olen.


    • kääks

      rivitalo-osake lähiaikoina. Missähän päin olette myymässä omaanne? Minkä kokoinen? Entä hinta? Minulla on niin ärhäkkä ukko ettei meitä peloita hirviö-akat. Kerran jouduimme nykyisessä kerrostalossamme juoruämmien panettelun kohteeksi, mutta mieheni kävi selvittämässä asian ensin rauhallisesti, mutta kun vielä kuului asiattomia puheita, mieheni otti sen verran kovat otteet että puolitaloa muutti pois ja toinen puoli muuttui ystävällisiksi meitä kohtaan. Olisi suorastaan haaste löytää asunto jossa on veemäiset naapurit.

      • Anonyymi

        Onko se niitä rikollisia moottoripyörä kerholaisia nahkaliivivejä.

        Ihmiset saavat puhua ihan mitä lystäävät ja mitä ne puheet mitään vaikuttavat kunhan jää paskanjauhamisen tasolle niin ettei mitään muuta haittaa aleta tekemään. Mitä se panettelu tarkoittaa, olivatko ne heidän omia mielipiteitä vai oliko jotain aihettakin siihen.

        Täytyyhän sitä juoruämmilläkin hupinsa olla niin etten sellaisen takia hermostuisi.


      • Anonyymi

        Mitä ne kovat otteet olivat ihan käytännössä? Minä olen saanut tappo uhkauksen ihan vaan mitättömästä sanomisesta kun joillain ihmisellä on kamala stessi ja ongelmia enkä tiennyt niistä mitään ja mistä vitusta volisin voinut tietää ja olisin tiennyt niin olisin ollut hiljaa.


    • Anonyymi

      Onko sinulla niitä kiljuvia kakaroita niin että ne voivat olla lähiympäristölle järkytys jos ne ovat liialliseen hiljaisuuteen tottuneet.

      Ketään ei haittaa jos hiljainen asukas tulee naapuriin niin miksi kukaan alkaisi turhasta valittamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      42
      1033
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      683
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe