Isän päivä

Anonyymi-ap

Tein kakkun kun oottelin että miehen kakarat utlee meillä onnittelemaan isäänsä ja minua, mutta ei ne tulekkaan, kun mihen pitää mennä lastensa kotiin! Todella epäreilua minua kohtaan, että tein kakunt urhaan. Miehen exä taas on kikkailut nokkelasti miehen heille, että suututtaa. No ei se akka sitä miestä saa, mies on sanonut että mua parempaa ei olekkaan. Mä teidän sen mutta ilettää että äitipulena en voi juhlia miehen ja lasteni, pidän heitä ominani, kanssa isänpäivää ja samalla minua juhlitaan, kun olen kovasti antanut aikaa lapsilleni täysin vieraille olennoille. No tässä kasvetaan yhdessä perheeksi, kun aika kuluu.

0

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
        Ähtäri
        66
        5151
      2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
        Ikävä
        129
        3757
      3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
        Tuusniemi
        48
        3194
      4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
        Ikävä
        65
        2257
      5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
        Maailman menoa
        450
        1964
      6. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
        Maailman menoa
        77
        1648
      7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
        Ikävä
        63
        1365
      8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
        Ikävä
        64