Tein kakkun kun oottelin että miehen kakarat utlee meillä onnittelemaan isäänsä ja minua, mutta ei ne tulekkaan, kun mihen pitää mennä lastensa kotiin! Todella epäreilua minua kohtaan, että tein kakunt urhaan. Miehen exä taas on kikkailut nokkelasti miehen heille, että suututtaa. No ei se akka sitä miestä saa, mies on sanonut että mua parempaa ei olekkaan. Mä teidän sen mutta ilettää että äitipulena en voi juhlia miehen ja lasteni, pidän heitä ominani, kanssa isänpäivää ja samalla minua juhlitaan, kun olen kovasti antanut aikaa lapsilleni täysin vieraille olennoille. No tässä kasvetaan yhdessä perheeksi, kun aika kuluu.
Isän päivä
Anonyymi-ap
0
187
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582687Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352527
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391297