Mitä mieltä porukka on täällä Tradenomiliitosta?
Olen liittynyt tuonne jo aiemmin, mutta on jo alkanut mietityttää tuolta ”poistuminen” johonkin muuhun liittoon.
Erityisesti ko. liitossa ”hiertää” se, että siellä pitää työttömänä ollessakin maksaa 50 prosenttia jäsenmaksusta.
Lisäksi heidän asiakaspalvelussaan olisi toivomisen varaa.
Heillä soittaessa täytyy käyttää 020-alkuista numeroa, joka ei ole normaalihintainen.
Jos asioitaan hoitaa mailitse, niin se ei ole oikeastaan sen parempaa.
Samasta asiasta voi joutua viestittelemään saman työntekijän kanssa jopa monta kertaa.
Tuonkin jälkeen voi olla, että minä puhun aidasta ja työntekijä aidan seipäästä, vaikka molemmat ovat kantasuomalaisia.
Esim. laitoin heille viimeisimmäksi mailia jäsenmaksutilanteeseeni liittyen pe:na 1.11.24.
Vielä tänäänkään 4.11.24 asia ei ole selvinnyt. Itse asiassa vaikuttaa siltä, että mitä useamman viestin heille samasta asiasta laittaa, niin sitä monimutkaisemmaksi koko kuvio menee.
Välillä tuntuu jopa siltä, että he ihan tahalleen vääntelevät ja kääntelevät asioita ihan väärinpäin, jotta saavat vai mahd. paljon aikaa kulutettua tmv.
Tuossa viimeisimmässä viestittelyssä pääongelmaksi muodostui jälleen se, että ihan kaikki seikat pitäisi osata heiltä lypsää. Mitään ei siis heidän taholtaan kerrota ns. oma-aloitteisesti.
Tuon takia olenkin nyt jo luovuttanut ko. tilanteen suhteen ja estänyt heidän mailiosoitteensa, jotta eivät pääse enää ottamaan minuun mitään yhteyttä.
Jossain vaiheessa tulen siis eroamaan tuosta liitosta, koska en enää jaksa tuota heidän vatvomis-/jankkaustyyliään asiassa kuin asiassa.
Viimeisimpänä, mutta ei vähäisimpänä, jos tästä on mahd. jollekin hyötyä…
Tuo viimeisin minulle TRAL:n puolelta pieleen vastannut työntekijä oli Anita Mellajärvi. Sitä edellinen oli Pia Kaarninen.
Noita on varmasti ollut muitakin, mutta tässä vaiheessa en vain ehtinyt tuon enempää ”kahlata” mailiani.
Huonojen kokemusten takia Tradenomiliiton vaihtaminen toiseen liittoon. Mihin? Onko hyviä ideoita?
Anonyymi-ap
0
107
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22972Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742