Joku sitte hankki pianon kerrostaloasuntoon...arvaa vaan miten kaikuu moneen asuntoon pimputtelu. Voi per*e! Toivottavasti soittelee hyviä kipaleita, kunhan oppii...eikä yömyöhään pimputtelisi.
Pimpompimpeli
12
228
Vastaukset
- Anonyymi
Sen voi kieltää. Ei kenenkään tarvitse kuulla naapurien normaalia elämää enempää. Isännöitsijälle ilmoitus?
- Anonyymi
Mikään ei kiellä pianon hankkimista kerrostaloasuntoon ja sillä soittamista, ellei se tapahdu järjestyssäännöissä ilmoitetun hiljaisuuden aikana. Aloittajan kanssa tunnut olevan näitä kerrostalopoliiseja, jotka kyyläävät muita asukkaita ja ovat kieltämässä kaiken mikä heille itselleen ei sovi. Valuvikaisille tulisi järjestää oma talo jonnekin syrjään jossa voivat kytätä toisiaan. Logiikkasi mukaan kerrostaloissa voisi kieltää koirien pito, koska niistä lähtee häiritsevää ääntä niiden haukkuessa omistajien ollessa pois kotoaan. Ylipäätään koirat eivät kuulu kerrostalon ahtauteen.
- Anonyymi
Ei sitä voi mitenkään kieltää jos noudattaa taloyhtiön järjestys sääntöjä koskien hiljaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei kiellä pianon hankkimista kerrostaloasuntoon ja sillä soittamista, ellei se tapahdu järjestyssäännöissä ilmoitetun hiljaisuuden aikana. Aloittajan kanssa tunnut olevan näitä kerrostalopoliiseja, jotka kyyläävät muita asukkaita ja ovat kieltämässä kaiken mikä heille itselleen ei sovi. Valuvikaisille tulisi järjestää oma talo jonnekin syrjään jossa voivat kytätä toisiaan. Logiikkasi mukaan kerrostaloissa voisi kieltää koirien pito, koska niistä lähtee häiritsevää ääntä niiden haukkuessa omistajien ollessa pois kotoaan. Ylipäätään koirat eivät kuulu kerrostalon ahtauteen.
Yksi "valuvikainen" tässä, eli olen asunut melkein koko ikäni kerrostalossa. Yleensä asuminen on rauhaisaa ja leppoisaa kun tietää ja osaa elää kerrostalossa. Noudatetaan yleisiä järjestyssääntöjä kaikkinensa. Mutta, kun yksikin imbesilli ääliö muuttaa rappuun, joka viis veisaa mistään, silloin on kaikkien rauha elää omassa kodissa yhtä piinaa. En tarkoita pianoa, enkä muutakaan normaalia elämistä, johon kuuluu esim. koiran haukunta ja muu elämiseen liittyvä/kuuluva asia. Ne häiriökäytöksiset saa muuttaa sinne omiin kommuuneihin, ei me normaalia eloa viettävät asukkaat.
- Anonyymi
Tuliko mieleen sanoa naapurille. Tuskinpa se pimputtelija Suomi24:ä lukee.
- Anonyymi
Kajaanilaisilla on tapana hoitaa asiat kuuloluurin ja suomi24 palstan kautta. Ei ihme että sosiaaliset taitonne ovat heikommat kuin muualla Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kajaanilaisilla on tapana hoitaa asiat kuuloluurin ja suomi24 palstan kautta. Ei ihme että sosiaaliset taitonne ovat heikommat kuin muualla Suomessa.
Sosiaaliset taidot ovat hukassa nykyajan ihmisillä. Seurustellaan pää kenossa kännykän kanssa. Ei puhuta, ei katsekontaktia muihin, ainoa asia ja elämä on kännyn ruutu. Niskajumit ja kenokaula ovat havaittavissa jo ala-asteikäisillä. Mitä näistä tulee isona?
- Anonyymi
Sama juttu muu musiikin soitto liian kovalla. Tai sutobasso jumputus kaduilla.. Kuuluu vaikka kuinka moneen asuntoon .
Kukaan ei kiellä niiden soittoa. - Anonyymi
Muuttakaa metsään jos että tussun hajua kestä junnut
- Anonyymi
Jotkut vihaa kulttuuria ja taidetta.
- Anonyymi
Suurin osa ihmisistä on aivottomia bimboja.
- Anonyymi
sitten kun koirat räkyttää tuntikausia , se on normaalia??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569