Nyt olen mt toimiston asiakas ja joudun syömään vahvoja mieliala lääkkeitä
Kävin Suomussalmella ja jouduin hoitoon
10
695
Vastaukset
- Anonyymi
Samat oireet vähän täällä. Ambulanssilla Ouluun tuli lähtö
- Anonyymi
Minut vietiin suoraan Kuopioon👹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minut vietiin suoraan Kuopioon👹
Onko Kuopiossa vielä sairaala?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen sairaala on toinen Suomen kahdesta valtion oikeuspsykiatrisesta sairaalasta Vanhan Vaasan sairaalan lisäksi .
Molemmissa hoidetaan tahdosta riippumattomaan psykiatriseen hoitoon määrättyjä potilaita ja ne toimivat suoraan Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen alaisuudessa Oikeuspsykiatrisina sairaaloina ne tarjoavat erityistason oikeuspsykiatrista hoitoa, kuntoutusta ja tutkimusta ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen sairaalaan valtion mielisairaalana voidaan hyvinvointialueen sairaalan esityksestä ottaa hoidettaviksi mielisairaita ja muita mielenterveydenhäiriöitä potevia henkilöitä, joiden hoitaminen on erityisen vaarallista tai vaikeaa (mielenterveyslaki 6 §). Päätöksen potilaan Niuvanniemen sairaalaan ottamisesta tekee Niuvanniemen sairaalan ylilääkäri.
- Anonyymi
Minut pantiin pyöreän huoneen nurkkaan.
- Anonyymi
Pykkin siellä?
- Anonyymi
Hampaattomat henget puhuvat minulle.
- Anonyymi
Onkohan se sitä Hämeenlinnan tautia?
- Anonyymi
Heikot sortuu elontiellä, jätkä se vain porskuttaa!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746