Ai että, kun ihanaa..sain velkajärjestelyhakemukseen käräjäoikeudelta päätöksen parissa päivässä kiireellisyyden vuoksi, että ulosmittaus keskeytetään heti. Mulla siis laskettu maksuvara -260e ja suunniteltu kesto 3v. Tähän mennessä palkasta mennyt n.700e/kk ulosottoon. Mulle tehtiin maksuvaralaskelma ja todettiin, että saan kiireellisen päätöksen ulosmittauskiellosta ilman velkojia kuulematta. Miksi en ole aiemmin tajunnut hakea..nyt tuntuu, että valoa on tunnelin päässä. Velkani ei ole koostunut pikavipeistä, peliveloista tms. Kevyestä velkaantumisesta. Kyllä se aurinko paistaa risukasaankin. Tsemppiä muille talousongelmista kärsiville, mäkin tarponut jo 15v. velka vankeudessa. Yritin monta vuotta maksaa ja selviytyä. Kärsin pahan masennuksen, kun en pystynytkään maksaa. Nyt taas elämä hymyilee.
Velkajärjestely kokemuksia
2
256
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa. Onhan tuo kertomasi 15 vuotta velkavankeutta takana, eli ryöpytetty on jo kauan. Nyt sitten kolme lisää.
Itsekin olen miettinyt hakea, mutta toisaalta kuusi vuotta olen jo maksanut koronkiskurille, joten olisi yhdeksän edessä ennen vanhenemista. Siis velkojen.
Alkuperäisen velan järkky suureminen on ollut se isoin asia, jossa on liikaa perintäyhtiön valtaa ja virkamiehen munattomuutta. Alkupääoma oli 14t ja nyt kuuden vuoden jälkeen velkasaldo on 24t. Ja maksettu lyhennystäkin on.
Ulosottolaitos luupin alle, että velallinen tietää mitä kuluja on vuosia maksanut.
Viranomaistoiminta ei ole salatiedettä. - Anonyymi
Miten pitkään meni tuossa prosessissa, oliko avustajaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936617Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972