Ai että, kun ihanaa..sain velkajärjestelyhakemukseen käräjäoikeudelta päätöksen parissa päivässä kiireellisyyden vuoksi, että ulosmittaus keskeytetään heti. Mulla siis laskettu maksuvara -260e ja suunniteltu kesto 3v. Tähän mennessä palkasta mennyt n.700e/kk ulosottoon. Mulle tehtiin maksuvaralaskelma ja todettiin, että saan kiireellisen päätöksen ulosmittauskiellosta ilman velkojia kuulematta. Miksi en ole aiemmin tajunnut hakea..nyt tuntuu, että valoa on tunnelin päässä. Velkani ei ole koostunut pikavipeistä, peliveloista tms. Kevyestä velkaantumisesta. Kyllä se aurinko paistaa risukasaankin. Tsemppiä muille talousongelmista kärsiville, mäkin tarponut jo 15v. velka vankeudessa. Yritin monta vuotta maksaa ja selviytyä. Kärsin pahan masennuksen, kun en pystynytkään maksaa. Nyt taas elämä hymyilee.
Velkajärjestely kokemuksia
2
181
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa. Onhan tuo kertomasi 15 vuotta velkavankeutta takana, eli ryöpytetty on jo kauan. Nyt sitten kolme lisää.
Itsekin olen miettinyt hakea, mutta toisaalta kuusi vuotta olen jo maksanut koronkiskurille, joten olisi yhdeksän edessä ennen vanhenemista. Siis velkojen.
Alkuperäisen velan järkky suureminen on ollut se isoin asia, jossa on liikaa perintäyhtiön valtaa ja virkamiehen munattomuutta. Alkupääoma oli 14t ja nyt kuuden vuoden jälkeen velkasaldo on 24t. Ja maksettu lyhennystäkin on.
Ulosottolaitos luupin alle, että velallinen tietää mitä kuluja on vuosia maksanut.
Viranomaistoiminta ei ole salatiedettä. - Anonyymi
Miten pitkään meni tuossa prosessissa, oliko avustajaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi6410742Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1006577Samuli Vasala vakava tauti
Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h445726- 474356
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542516Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän41709Täällä Savonmualla kun näköjään jokainen tupettaja rakentoo ja
remontoi mökkejään ja saunojaan niin on ollut mukava seurata juutupesta miten Thaimaassa ulkosaunaa rakennetaan. eli tu111687Jaahas. Stefun Hangon tila ulosmitataan
Nyt tutkitaan, onko rahaa siirretty ulkomaille. Siinä meni rapujuhlat.1971664- 851355
Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell91971