Mitä eetterisiä öljyjä voi käyttää saunassa? Netissä lukee, että oltava 100% ja miellään vielä joku bio, mitä lie tarkoittavan? Eikö 100% jo kerro, että se on luonnontuote? Jossian lukee, että joitain jatketaan ilmeisesti tuoksuilla, mutta silloinhan se ei ole 100%. Mujissa oltiin jyrkästi vastaan ettei heidän 100% eetteriä öljyjä saa käyttää saunassa. Miksi ei? He sanoivat tulipaloriskistä ja myös, että ne jäävät kiukaan päälle. Mutta voisihan niitä käyttää myös sinne eri tavalla. Miksei näitä 100% tuotteita saa käyttää saunassa, miksi sitten prismassa myydään eukalyptusta, tervaa ja monia muita aineita, mikä ero niissä on? Jos ainoa ero on se, että onko niissä sitä luonnonjäännostöä isompana kokkareena, niin silloin voi käyttää niitä jotain aroma-astioita, jotka voi kiukaalle laittaa ja ongelma poistuu. Luulen, että nämä ovat sellaisia kivikulhoja.
Eetterisen öljyn käyttö saunassa
Anonyymi-ap
2
235
Vastaukset
- Anonyymi
Eetteri on nukutusaine, en suosittele saunakåyttöön.
- Anonyymi
Eteerinen öljy.
Noita pieniä pulloja kyllä myydään ja sanotaan että käytä muutama tippa saunassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017693Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?455461HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3042960Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki432615- 1722445
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t81949- 241924
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121772Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411732Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111648