https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/fd732ffd-b969-4966-a93d-9b0240596fee
Tuollainen rikostoiminta on MIELETTÖMÄN JÄRJETÖNTÄ !!!
Ihmisten tulisi vihdoinkin jo ymmärtää, että rikolliset on ihan täysin turhia ja normaalien ihmisten elämän tuhoajia.
Mihin niitä muka tarvitaan ???
Itse en tulisi tekemään pienintäkään rikosta ja se on normaalia tosi monelle suomalaiselle.
Minä VIHAAN rikollisia !!!
Vihaatko SINÄ ?
RIKOLLISET POIS !
12
465
Vastaukset
- Anonyymi
****Itse en tulisi tekemään pienintäkään rikosta ja se on normaalia tosi monelle suomalaiselle.***
Vannomatta paras. Rikoksia on monenlaisia. Jos sinulla on ajokortti, niin eiköhän vaan joskus ole tullut ajettua ylinopeutta ? jne..- Anonyymi
Miten ylinopeus liittyy sellaisiin rikoksiin, joissa ryöstetään muiden ihmisten omaisuuksia ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ylinopeus liittyy sellaisiin rikoksiin, joissa ryöstetään muiden ihmisten omaisuuksia ?
Sinulla tuskin on mitään tietoa juridiikasta, mutta rikoksia ovat kaikki teot, joista on lainsäädännössä säädetty rangaistus.
- Anonyymi
Kun seuraa näitä mamun kakaroita niin ovat jälkeenjääneitä. Kotioloissa runsaasti pahoinpitelyjä. Ilmankos kakaratkin ryöstää kun kotoa saadaan malli. Domumentissa uhotaan ihan vajakkeja. Tälläisiä suomi elättää. Mamut on tosi ahneita rahalle ja merkkitavaroille ovat kuin harakat rakastavatkiiltävää. Kyllä mamuille kelpaa vanhat vaatteet. Luulevat itsestään liikoja mutta yleensä inhotaan ja katsotaan ylen. Melkein oksennus pääsee kun mamu tulee lähelle jo väri etoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun seuraa näitä mamun kakaroita niin ovat jälkeenjääneitä. Kotioloissa runsaasti pahoinpitelyjä. Ilmankos kakaratkin ryöstää kun kotoa saadaan malli. Domumentissa uhotaan ihan vajakkeja. Tälläisiä suomi elättää. Mamut on tosi ahneita rahalle ja merkkitavaroille ovat kuin harakat rakastavatkiiltävää. Kyllä mamuille kelpaa vanhat vaatteet. Luulevat itsestään liikoja mutta yleensä inhotaan ja katsotaan ylen. Melkein oksennus pääsee kun mamu tulee lähelle jo väri etoo.
Kansanäänestykset tulisi ottaa käyttöön.
Ja siihen saisi osallistua vain perinteiset suomalaiset.
Kysymyksiä tulisi esittää suomen tulevaisuutta turvataksemme.
Yksi tärkeä kysymys olisi, että pitääkö suomeen päästää lisää rikollisia ja elättää niitä täällä suomalaisten rehellisten veromaksuilla.
Niitä inhottavia ihmisiä on päästetty ihan mielettömiä määriä jo suomeen.
Ei olisi saanut päästää YHTÄ AINUTTAKAAN !!!
- Anonyymi
Elämä olisi tosi ihanaa jos maailmasta olisi poistettu kaikki rikolliset.
Silloin ei tarvitsisi pelätä yhtään mitään.
Ovet voisi jättää lukitsematta ja samoin autot, polkupyörät ym. joita käyttää.
Rikollisuus on maailman hulluinta ja tosi sairasta touhua.
On se kyllä järjetöntä, kun rikollisia ei poisteta ! - Anonyymi
"Viime vuonna Suomessa raportoitiin 192 060 kotimurtoa, mikä on keskimäärin 526 murtoa päivässä – eli yksi joka 164 sekunti!"
Miksei tuollaisiakin PIRUJA voisi muka poistaa maailmasta ??? - Anonyymi
https://www.msn.com/fi-fi/viihde/uutiset/poliisi-varoittaa-taskuvarkaista-näillä-vinkeillä-suojaudut/ar-AA1uR8gf?ocid=msedgdhp&pc=HCTS&cvid=d28be6ae68c44292d4e705262b81a26e&ei=35
Kyllä on HULLUUTTA !
" Poliisi kertoo, että perinteisesti taskuvarkauksia ovat tehneet ammattimaisesti toimivat, ulkomailta Suomeen saapuvat ryhmittymät. "
Miksei noita poisteta suomesta ???
Jos minä päättäisin asiasta, niin ne poistuisivat HETI !!! - Anonyymi
https://www.msn.com/fi-fi/talous/other/yritt%C3%A4j%C3%A4gallup-yli-kolmasosa-pk-yrityksist%C3%A4-on-joutunut-huijauksen-kohteeksi-uusia-huijaustapoja-tulee-koko-ajan/ar-AA1xSbYF?ocid=msedgdhp&pc=HCTS&cvid=2e743f75d1994a0c8bfe1f13842783a3&ei=29
Miksi suomessa on rikollisia ???
Ne pitäisi poistaa kaikki maailmasta !!!
Itse olen 100% rehellinen.
En ymmärrä rikollisuuksista vähääkään. - Anonyymi
5 vuoden digiväkivalta se vasta järkyttävää on
- Anonyymi
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/other/huolestuttava-ilmiö-paljastui-talousalan-ammattilaiset-avustavat-nyt-rikollisia/ar-AA1y2wW4?ocid=msedgdhp&pc=HCTS&cvid=80d83160426b4994e4ed2819cab89fce&ei=12
HULLU SUOMI !!!!!!!!!!!!!!!!! - Anonyymi
Miksi tässä maailmassa on järjettömyyttä ihan MIELETTÖMÄSTI ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163542Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5382957- 961871
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501386Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821364Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa191284- 901099
- 901084
- 441083
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1071043