Hei, onko kenelläkään kokemusta tästä laitteesta? Plussat ja miinukset. Tai suositteletko jotain muuta vastaavan hintaluokan laitetta?
https://www.3dprima.com/tr/3d-printere-og-mere/skaering-og-formning/cnc-fraesemaskine/mallartikel-jacob_30853_14210?ReferrerID=25&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwsoe5BhDiARIsAOXVoUvnpg3MuKP6ePdxAdhOS17283vKaSzQP5b-STVF8TSmw2-r6sA5D9EaApTbEALw_wcB#nomodal
Koneet ja laitteet
Anonyymi-ap
0
208
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 572956
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!131007- 89998
- 49886
- 84854
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35771- 95739
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86625- 48585