Lääkäri yrittää soittaa minulle älypuhelimesta tai sairaalan puhelimesta 2G puhelimeen ei tule läpi ,ei edes mitään merkintää osaisiko joku asiaan perehtynyt selventää asiaa (sillalailla että minäkin tajuasin)??..Koska minun aivosulut ovat sammaloituneet jo kohtalaisen huonoksi aina välillä.Joitakin asioita tajuaan ja joitakin ei sitten millään.X-ppo tietoturva asiantuntiaan turvautua "taas".
jos yrittää soittaa lankapuhelimella sillä vanhalla 1161177 ei pääse mihinkää sama koskee 2g puhelin
6
133
Vastaukset
- Anonyymi
2029 loppuun pitäisi toimia, varmaankin asetuksissa käytössä 3G tai 4G jos ei toimi. Pystytkö itse soittamaan?
- Anonyymi
kyllä pystyy itse soittelemaan julmettu kohina aina välillä haittaa kuulemista ,sen kova tuuli,meren kohinaa vastaava ääni
- Anonyymi
Heitä se tuulipuku nurkkaan.
- Anonyymi
Puhelimessa voi olla jotain vikaa tai sitten SIM-kortissa - kenties molemmissa.
Luulenpa, että sinun kannattaisi marssia oman operaattorisi myymälään, kertoa toistuvista ongelmista ja sitten ostaa uusi mahdollisimman helppokäyttöinen puhelin sekä pyytää myös vaihtamaan liittymäsi SIM-kortti uuteen.
- Anonyymi
Mitäpä jos hommaisit uuden peruspuhelimen. Niitä saa välillä tarjouksista alkaen 30 eurolla, viidelläkympillä saa jo 4G luurin. Ei sen vanhan ja rikkinäisen puhelimen kanssa kannata tapella, jos kerran puhelut eivät tule läpi. Lisäksi yllätyt kuinka hyvä äänenlaatu 4G verkon VoLTE puheluissa on.
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/889132/Nokia-105-4G-2023-Dual-SIM-peruspuhelin-musta- Anonyymi
Nokian nykypuhelimet tahtovat olla vanhuksille vaikeita käyttää. Siksi kannattaa harkita ennemmin jonkin tällaisen helppokäyttöiseksi suunnitellun ja hyvän käyttöohjeen sisältävän puhelimen hankkimista.
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/893140/Emporia-PURE-LTE-puhelin-musta
'Emporia-puhelimissa on selkeä suomenkielinen käyttöliittymä ja mukana tulee painettu suomenkielinen käyttöopas, jossa on selitetty kaikki toiminnot.'
- Anonyymi
Se on se ihan vanhan ajan puhelin EI MIKÄÄN SIM-KORTILLA TOIMIVA PUHELIN sitä käytetään niin kauan kun äitimuori on elossa maksaa 40 €kk jo.
- Anonyymi
Karmeimpia puhelimia Philips - Fizz ja Nokia 105 4G.
- Anonyymi
2G-puhelimella oli joskus ongelmia soittaa terveyskeskukseen - he eivät kuulleet minua vaikka minä kuulin heidät eli puhelu kytkeytyi vain toiseen suuntaan. Ongelma korjautui soittamalla operaattorille, joka lähetti uuden SIM-kortin. Siinä oli kuulema tunnistautumisavaimet loppu ja jos puhelinkeskus(tukiasema?) kysyi niitä puhelua kytkettäessä tuli ongelmia. Yleensä se ei niitä kysele kovinkaan usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949