Työkaveri väittää että hänen Fiestassaan on 300 tkm mittarissa. En ole käynyt katsomassa kun ei niin paljoa kiinnosta.
2011 mallia ja uutena ostettu, KOLME kertaa vaihdettu jakopää, sadan tonnin välein mikä ei todellakaan ole halpaa. Säästöt meni siinä. Lupaa ajavansa sillä niin kauan kuin auto liikkuu kun on NIIN HALPAA. Joo niin varmaan. Oikea tanopää.
Ecoboost 300tkm
11
183
Vastaukset
- Anonyymi
Hauskoja juttuja poika jaksaa vääntää ja keksiä, mutta miksi?
- Anonyymi
Volkkarit vasta huonoja onkin
- Anonyymi
Seitsemäs (7) uusi volkkari + yksi uusi Octavia. Huonojako ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seitsemäs (7) uusi volkkari yksi uusi Octavia. Huonojako ?
Kyllä jos ei kestä ajoa kuin alle 10 vuotta.
- Anonyymi
Jakopään huollossa on kaksi perustetta, ajetut kilometrit ja Aika, eli kumpi ennen täyttyy. Jos auto on vm.2011 niin vaihtoväli on ollut ehkä 4 vuotta, eli ihan normaali verrattuna moneen muuhun autoon. Minulla on ollut auto jossa jakohihnan vaihtoväli oli 40tkm ja toisessa 60tkm. Nykyisessä 2019 autossa 5 vuotta.
- Anonyymi
Minulla 2001 Corollassa jakopää on alkuperäinen ketjulla toimiva, ajettu vajaat 300 000 km. Vaihteistoöljy on vaihdettu kerran jotain 5 vuotta sitten.
Ei kannata ostaa leluja kun autojakin on myynnissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla 2001 Corollassa jakopää on alkuperäinen ketjulla toimiva, ajettu vajaat 300 000 km. Vaihteistoöljy on vaihdettu kerran jotain 5 vuotta sitten.
Ei kannata ostaa leluja kun autojakin on myynnissä.Ketjut ei nykyään ole ikuisia. Olen nähnyt myös vanhoissa autoissa kuluneita ketjuja. On ihan yleinen ja väärä luulo että ketju kestää eikä vaadi koskaan vaihtoa. Tuollainen vanhan romun Corollan ketju varmaan kyllä kestää kun ei tehoa ole edes kottikärryn vetämiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata ostaa leluja kun autojakin on myynnissä.Kuitenkin Toyotaa pitää huoltaa 15tkm/vuosi rytmiin, että takuu säilyy.
Kannattaa olla ylpeä 2001 Corollasta ja käyhyydestään, hihii!
- Anonyymi
Foordeissa ei ollu vuonna 2011 vielä Ecoboost koneita. Tulivat vasta v. 2012 tai 2013.
Vanhat koneet oli kestävämpiä, vaikka kyllähän nuo "öljykylpy koneetkin" kestää jos niitä huoltaa säännöllisesti ja käyttää oikeita öljyjä. - Anonyymi
Aloittaja taitaa ite olle oikeen "tanopää". Ford kuski koijjasi apinaa.
- Anonyymi
Kyllä siinäkin kilometrfjä kertyy kun hinataan joka toinen päivä korjaamolle. Kyllä se 300 voi paikkansa pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137420- 505578
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa623122Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101608Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2011433Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251077Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926