Audi hylkäsi Bottaksen ja Mick Schuhmacherin

Anonyymi-ap

Nykyinen Sauber eli tuleva Audi F1 - team'in kuljettajat vuodelle 2025 ovat Gabriel Bortoleto ja Nico Hülkenberg. Bortoleto on Audille tuleva nuori tähti ja Hülkenberg tuo tiimiin kokemusta. Ehdolla olleet Valtteri Bottas ja Mick Schuhmacher eivät saaneet sopimusta.: https://www.msn.com/de-de/sport/rennsport/brisante-fahrer-entscheidung-sorgt-f%C3%BCr-kopfsch%C3%BCtteln/ar-AA1tyIue?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=26cdacecc03b40fa9dabc9428d7da7d2&ei=32

19

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi tätä ilon ja onnen päivää!! Vuoden paras uutinen.

• Anonyymi

En pysty iloitsemaan koska Bottaksella hankittuna jo kymmeniä miljoonia ja hankkii jatkossakin, itse olen pelkkä kelan elätti :(
        t. tytteli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pysty iloitsemaan koska Bottaksella hankittuna jo kymmeniä miljoonia ja hankkii jatkossakin, itse olen pelkkä kelan elätti :(
        t. tytteli

No älä sinä iloitse tytteli.
        Miljoonilla ei saa älykkyyttä.

• Anonyymi

Hienoa, että Brasiliakin saa pitkästä aikaa lahjakkaan kuljettajan F1-sarjaan.

• Anonyymi

Ayrton Sennan jälkeen ollut pelkkää alennustilaa. Korkea aika saada tuohon muutos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ayrton Sennan jälkeen ollut pelkkää alennustilaa. Korkea aika saada tuohon muutos.

Tuleva täydellinen epäonnistuja. Massa oli kultakäsi tuohon pelleen verrattuna!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleva täydellinen epäonnistuja. Massa oli kultakäsi tuohon pelleen verrattuna!

Bortoleto tehnyt hyvää tulosta pienemmissä sarjoissa ja on tuore F2 mestari. Tuosta on hyvä jatkaa. Rauhassa sisään sarjaan ja kasvamaan tulevaisuuden mestariksi. Nälkäinen nuori kaveri. Onnea matkaan!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bortoleto tehnyt hyvää tulosta pienemmissä sarjoissa ja on tuore F2 mestari. Tuosta on hyvä jatkaa. Rauhassa sisään sarjaan ja kasvamaan tulevaisuuden mestariksi. Nälkäinen nuori kaveri. Onnea matkaan!!

Oletko tytteli varma että Bortolento lukee :D

• Anonyymi

Onneksi talli katsoo jo tulevaisuuteen eikä menneisyyteen. Show must go on.

• Anonyymi

Paras uutinen että tytteli hylätty ajokokeessa joka kerta, turvallisempaa muilla maanteillä. Olisihan se tosin hauska nähdä Suomen surkeimmat kuskit sarjassa :D

• Anonyymi

On kyllä niin iloinen ja odotettu uutinen, että mälli lensi jo pelkästä riemusta kun luin tuon uutisen.

• Anonyymi

Lensikö tyttelillä räkämälli vai käytätkö nuuskaa?

• Anonyymi

Bottaksen viimeinen mahdollisuus ottaa surkeita lähtöjä tänä vuonna.

• Anonyymi

mitä sitten, eläkerahat ovat jo koossa. nyt voi tehdä mitä tykkää..

• Anonyymi

Ahne, yritti vielä rahastaa lisää, mutta onneksi tuolle rosvoukselle tuli nyt stoppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahne, yritti vielä rahastaa lisää, mutta onneksi tuolle rosvoukselle tuli nyt stoppi.

Tytteli rosvonnut kelasta koko ikänsä, etkö kelpaa mihinkään töihin?

• Anonyymi

Bottaksesta ei ole koskaan ollut talleille mitään hyötyä, mutta on siitä huolimatta netonnut miljoonia.

• Anonyymi

Tyttelin trollailusta ei ole ollut mitään hyötyä, mutta maksaako putler sinule silti?

• Anonyymi

Eurokin noista suorituksista on liikaa. Ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe