Nykyinen Sauber eli tuleva Audi F1 - team'in kuljettajat vuodelle 2025 ovat Gabriel Bortoleto ja Nico Hülkenberg. Bortoleto on Audille tuleva nuori tähti ja Hülkenberg tuo tiimiin kokemusta. Ehdolla olleet Valtteri Bottas ja Mick Schuhmacher eivät saaneet sopimusta.: https://www.msn.com/de-de/sport/rennsport/brisante-fahrer-entscheidung-sorgt-f%C3%BCr-kopfsch%C3%BCtteln/ar-AA1tyIue?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=26cdacecc03b40fa9dabc9428d7da7d2&ei=32
Audi hylkäsi Bottaksen ja Mick Schuhmacherin
19
190
Vastaukset
- Anonyymi
Voi tätä ilon ja onnen päivää!! Vuoden paras uutinen.
- Anonyymi
En pysty iloitsemaan koska Bottaksella hankittuna jo kymmeniä miljoonia ja hankkii jatkossakin, itse olen pelkkä kelan elätti :(
t. tytteli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pysty iloitsemaan koska Bottaksella hankittuna jo kymmeniä miljoonia ja hankkii jatkossakin, itse olen pelkkä kelan elätti :(
t. tytteliNo älä sinä iloitse tytteli.
Miljoonilla ei saa älykkyyttä.
- Anonyymi
Hienoa, että Brasiliakin saa pitkästä aikaa lahjakkaan kuljettajan F1-sarjaan.
- Anonyymi
Ayrton Sennan jälkeen ollut pelkkää alennustilaa. Korkea aika saada tuohon muutos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ayrton Sennan jälkeen ollut pelkkää alennustilaa. Korkea aika saada tuohon muutos.
Tuleva täydellinen epäonnistuja. Massa oli kultakäsi tuohon pelleen verrattuna!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleva täydellinen epäonnistuja. Massa oli kultakäsi tuohon pelleen verrattuna!
Bortoleto tehnyt hyvää tulosta pienemmissä sarjoissa ja on tuore F2 mestari. Tuosta on hyvä jatkaa. Rauhassa sisään sarjaan ja kasvamaan tulevaisuuden mestariksi. Nälkäinen nuori kaveri. Onnea matkaan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bortoleto tehnyt hyvää tulosta pienemmissä sarjoissa ja on tuore F2 mestari. Tuosta on hyvä jatkaa. Rauhassa sisään sarjaan ja kasvamaan tulevaisuuden mestariksi. Nälkäinen nuori kaveri. Onnea matkaan!!
Oletko tytteli varma että Bortolento lukee :D
- Anonyymi
Onneksi talli katsoo jo tulevaisuuteen eikä menneisyyteen. Show must go on.
- Anonyymi
Paras uutinen että tytteli hylätty ajokokeessa joka kerta, turvallisempaa muilla maanteillä. Olisihan se tosin hauska nähdä Suomen surkeimmat kuskit sarjassa :D
- Anonyymi
On kyllä niin iloinen ja odotettu uutinen, että mälli lensi jo pelkästä riemusta kun luin tuon uutisen.
- Anonyymi
Lensikö tyttelillä räkämälli vai käytätkö nuuskaa?
- Anonyymi
Bottaksen viimeinen mahdollisuus ottaa surkeita lähtöjä tänä vuonna.
- Anonyymi
mitä sitten, eläkerahat ovat jo koossa. nyt voi tehdä mitä tykkää..
- Anonyymi
Ahne, yritti vielä rahastaa lisää, mutta onneksi tuolle rosvoukselle tuli nyt stoppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahne, yritti vielä rahastaa lisää, mutta onneksi tuolle rosvoukselle tuli nyt stoppi.
Tytteli rosvonnut kelasta koko ikänsä, etkö kelpaa mihinkään töihin?
- Anonyymi
Bottaksesta ei ole koskaan ollut talleille mitään hyötyä, mutta on siitä huolimatta netonnut miljoonia.
- Anonyymi
Tyttelin trollailusta ei ole ollut mitään hyötyä, mutta maksaako putler sinule silti?
- Anonyymi
Eurokin noista suorituksista on liikaa. Ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882