Yritän liittää Topfield CRC -7000-4k digiboksia televisioon, joka on Sony Bravia.
HDMI "kanavalla" näkyy Topfieldin logo kun digiboksin laittaa virran. Sitten kuva menee pimeäksi ja ruudulle tulee teksti:
Tuntematon äänisignaali.
Tarkista äänilähtö
Onko kukaan törmännyt tällaiseen ongelmaan ja löytänyt ratkaisua. TV:n HDMI asetuksia olen räpännyt. Ei ole auttanut. Ilmeisesti vika digiboksin päässä. Olen kokeillut toisella HDMI kaapelillakin. Ei auttanut.
HDMI ongelma
Anonyymi-ap
4
316
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kokeilin boksia toiseen televisioon. Sama juttu siinä, että alkuun näkyy Topfieldin logo, mutta sitten menee kuva pimeäksi. Viime talvena tuo boksi on vielä toiminut. Voiko olla, että kaapissa hajonnut.... Ehjänä kuitenkin irrotettu
- Anonyymi
Oletko kokeillut toista hdmi-paikkaa? Jommassa kummassa laitteessa väärässä paikassa?
- Anonyymi
Onko tallentava.
- Anonyymi
Kuulostaisi että digiboksin (hdmi-)asetuksia pitäisi jotenkin säätää, ainakin äänten osalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3161325Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101277- 981033
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50988- 103935
- 106920
- 111772
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20724- 69621
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5607