Kyseessä on Messengerin ominaisuus "päästä päähän salaus" ja ongelma on tietokoneella Facebookissa, puhelimen Mesessä toimii salaamatta.
En ole (tietoisesti) asettanut yhden keskustelukumppanin viestejä ko. salatuksi, mutta hänen kanssa viestittely on salaista. Olen joutunut laittamaan hänen kohdalle kuusinumeroisen tunnuksen, että saan hänen viestit näkyviin tietokoneella.
Miten saan ko. salauksen pois käytöstä. En löytänyt googlettamalla (selkeää) ohjetta. Voisiko joku kertoa rautalankaohjeen salauksen poistamiseen?
Kiitos etukäteen!
Päästä päähän salaus
6
253
Vastaukset
- Anonyymi
Käyttäkää Whatsappia tai mieluiten Signalia.
- Anonyymi
Tämä taisi olla odotettu vastaus...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä taisi olla odotettu vastaus...
Siis ei ikinä Whatsappia eikä Signalia eikä Fakebookkia.
Kaikki samaa sekoilua. - Anonyymi
Signal ja Whatsapp ovat tuttuja, mutta varsin laajan porukan kanssa viestitellään Messengerin kautta, joten vaatisi kaikkien vaihtavan toiseen ja tiedän useimmista, että voi olla vaikeaa.
Signalia käytetään töissä, kun Whatsapp on kielletty käyttämästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ei ikinä Whatsappia eikä Signalia eikä Fakebookkia.
Kaikki samaa sekoilua.Voisitko kertoa tarkemmin, miten mainitsemasi ohjelmat sekoilevat? Itse en ole sellaista havainnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kertoa tarkemmin, miten mainitsemasi ohjelmat sekoilevat? Itse en ole sellaista havainnut.
Minulla ainakin yv-viestit poistuvat seuraavana päivänä, enkä ole itse päästä-päähän salausta ottanut käyttöön. Olen yrittänyt etsiä Messengeristä ohjetta kuinka se otetaan pois käytöstä. Ohjeet ovat täyttä sekoilua tai sitten en vaan ymmärrä niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713